Home » Google oglaševanje » Dinamični oglasi v iskalnem omrežju Google oglaševanja

Dinamični oglasi v iskalnem omrežju Google oglaševanja

Večina oglasov v iskalnem omrežju uporablja ključne besede za določanje, kdaj se bodo prikazali v Iskanju Google, medtem ko dinamični oglasi v iskalnem omrežju ne uporabljajo ključnih besed. Namesto tega se dinamični oglasi v iskalnem omrežju samodejno prikažejo na podlagi vsebine vašega spletnega mesta.

 

To pomeni, da ne potrebujete seznama ključnih besed ali ciljnih strani. Nekateri od razlogov, zakaj so lahko dinamični oglasi v iskalnem omrežju koristni za vaše oglaševalske akcije, so:
preprosto jih je vzdrževati, naslovi oglasov se ustvarijo samodejno na podlagi strani vašega spletnega mesta, lahko vam pomagajo pridobiti dodaten promet.

Za koga so primerni dinamični oglasi?

Najboljše rezultate bodo imela podjetja s spletnimi mesti, ki imajo veliko vsebine in dobro strukturirane URL naslove.
Tu je nekaj primerov vrst podjetij, ki bi jim ta vrsta oglaševanja koristila:

  • spletna mesta, ki predstavljajo različne izdelke ali storitve,
  • prodajate sezonske serije izdelkov ali druge ponudbe oziroma širite poslovanje na nove trge.

Seveda pa so tudi vrste podjetij, kjer dinamični oglasi niso najboljša izbira. Spletna mesta z dnevnimi ponudbami so ena izmed takih podjetij.

Zakaj je koristno uporabiti dinamične oglase?

  • prihranite čas
  • pogoste, samodejne posodobitve za oglase.
  • prikazujte ustrezne, dinamično ustvarjene naslove oglasov.
  • nadzirajte oglaševalsko akcijo.
  • zajemite dodaten promet.

dinamičen oglas, dinamičen google oglas

Kako delujejo dinamični oglasi?

Za ciljanje oglasov na iskanja se uporablja vsebina domene spletnega mesta namesto ključnih besed. To storimo tako, da uporabimo indeks Googlovega neplačanega iskanja za vaše spletno mesto in na podlagi tega ugotovimo, katera iskanja bi lahko bila ustrezna za izdelke in storitve na vašem spletnem mestu.
Ko Google najde iskanja, ki se ujemajo z vašimi cilji dinamičnega oglasa, ustvari naslov oglasa in URL ciljne strani, ki kaže na najustreznejšo stran na vašem spletnem mestu. Naslov je dinamično ustvarjen s sestavljanjem besed iz iskalne poizvedbe, ki jo uporabnik vnese v Google, in iz naslova najustreznejše ciljne strani, ustvarjene za oglas. Ostalo besedilo oglasa je predloga, ki ste jo ustvarili.

Uvrstitev dinamičnih oglasov v iskalnem omrežju

Čeprav se dinamični oglasi spreminjajo glede na iskanje, to ne vpliva na uvrstitev oglasov med zadetki.

  • enaka uvrstitev.
  • kako dinamični oglasi v iskalnem omrežju delujejo z oglaševalskimi akcijami, ki temeljijo na ključnih besedah.
  • še vedno imate nadzor.
  • na voljo so vam vsa poročila.
  • deluje z razširitvami oglasov.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,
Urška Ujc

Povzeto po:
https://support.google.com/adwords/answer/2471185?hl=sl

E-priročnik: Google AdWords za začetnike