Home » Izdelava spletnih trgovin » Kako povečati učinek optimizacije v spletni trgovini

Kako povečati učinek optimizacije v spletni trgovini

V spletno trgovino pridejo obiskovalci preko različnih kanalov. Nekaj je plačljivih, kot naprimer:

Obstaja pa “kanal” preko katerega si vsak od lastnikov spletnih trgovin (in spletnih strani) želi, da bi generiral obisk in to je obisk iz naravnih rezultatov. Načeloma je to brezplačen kanal, dokler optimizacijo izvajate sami. Lahko pa tudi za ta kanal najamete profesionalce, ampak zadeva ne bo poceni.

Lahko pa za dobre in višje pozicije veliko naredite tudi vi sami, zato berite naprej.

optimizacija za iskalnike, seo

1. Izognite se podvojeni vsebini v spletni trgovni

Velikorat se namreč zgodi, da lastniki spletnih trgovin na večih podstraneh objavljajo enak opis produkta, kar za Google pomeni, da gre za podvojeno vsebino. In ko Google enkrat zazna, da se vsebina ponavlja je to slabo za naravne pozicije. Zato je bolje, da za vsak produkt ustvarite še ločeno podstran ali pa že obstoječo podstran opremite z različnimi zavihki, kjer bo tudi možnost, da obiskovalci napišejo oceno izdelka. In bolj ko bodo uporabniki aktivni, bolj frekventno se bo vsebina osveževala, kar posledično pomeni, da jo bodo Google pajki bolj pogosto skenirali.

2. Optimizirajte vsako produktno stran

Vsaka produktna stran naj bo v celoti optimizirana. Uporabite ključne besede v naslovu, poimenujte slike s ključnimi besedami, ključne besede med seboj povežite, tako, da bo obiskovalec lahko iz enega produkta prišel na drugega, iz ene podstrani na drugo. Tako bodo imeli tudi Google pajki kar nekaj dela, da vse to pregledajo.

3. Spoznajte svojo konkurenco

Poskrbite, da boste dobro poznali spletno trgovino vaše konkurence. Poskušajte ugotoviti katere ključne besede uporabljajo pri optimizaciji, za katere ključne besede se pojavljajo visko med naravnimi rezultati in na podlagi teh izsledkov ustvarite seznam dolgorepih ključnih besed. Razmislite o tem po katerih ključnih besedah vas išcejo, pa če tudi so to daljše ključne besede. Za iskanje ustreznih ključnih besed si lahko pomagate z zakupom ključnih besed na Google iskalniku. Tak način oglaševanja vam omogoča, da testirate katere so tiste ključne besede po katerih vas najbolj iščejo, hkrati pa vam oglasna kampanja prinaša tudi analizo trga in analizo konkurence.

Optimizacija za iskalnike je ključna stvar pri uspehu vaše spletne trgovine. Res je, da učinki optimizacije niso vidni cez noč, a vaš trud ne bo zaman.

Ce pa potrebujete še kakšen nasvet ali pomoč, nas poklicite na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec!

Andreja Ogrinc