Home » Google oglaševanje » Nove spremembe v Google AdWords-u

Nove spremembe v Google AdWords-u

V industriji digitalnega marketinga, tržniki razumejo, da se oglaševalsko okolje nenehno spreminja. S super partnerjem, kot je Google, imajo inovacije in oblikovanja, izdelana za izboljšanje rezultatov iskanja in da pomagajo potrošnikom najti tisto kar iščejo, neskončne možnosti.


Tisti, ki poznajo Google AdWords sistem vedo, da Google zmeraj posodablja svoj sistem glede na pritožbe in uvaja nove funkcije za pomoč pri boljšem poročanju – boljša poročila pomenijo boljše razumevanje geografije, ki omogoča, da lahko ustvarite boljše oglase, ki lahko potencialno povzročijo več prodaje.
Pripravila sem razčlenitev in pojasnila novih funkcij, ki jih je uvedel Google v zadnjih 2 mesecih.

Dinamične povezave do spletnih mest (sitelinks)

Če ste videli »res dolge povezave do spletnih mest« v vaših oglasih, ki jih niste ustvarili, ne se ustrašit! Dinamične povezave do spletnih mest, podobno kot navadne povezave do spletnih mest, so strani znotraj vaše spletne strani, ki ste jih omogočili, da se prikažejo poleg vaših oglasov. Te dinamične povezave niso samo relevantne, ampak tudi vključujejo veliko več znakov, kot navadne povezave do spletnih mest in tako izboljšajo vaše možnosti za klike in konverzije.

Kako delujejo dinamične povezave?

Ko ljudje iščejo v Googlu, ker bi radi dokončali opravilo, denimo kupili avto ali načrtovali izlet, morda izvedejo več iskanj in kliknejo več rezultatov iskanja. AdWords lahko glede na to aktivnost določi, katere strani na vašem spletnem mestu zares ustrezajo njihovemu trenutnemu iskanju. Z dinamičnimi povezavami do spletnih mest lahko skupaj z vašimi oglasi pokaže povezavo do teh strani.
Ni se vam potrebno prijaviti za dinamične povezave, Google bo samodejno omogočil to funkcijo, ko bo njegov algoritem menil, da je primerno.

Dinamične povezave,  google oglas

»True View« nakupovanje

Če vaše podjetje trenutno sodeluje v video oglasih na YouTubu in je e-trgovina, potem se lahko pripravite na najnovejšo funkcijo na YouTubu. Poleg prikaza oglasa na YouTubu, imate zdaj možnost, da predstavite vaš produkt ali izdelek z fukcijo »oglas z izdelkom« (Product listing ad) v sklopu videa, tako da vaša stranka lahko direktno izvede prodajo.
To pomeni, da če imate video na »Best Make Tips for Contouring« by Sephora, Sephora ima zdaj možnost, da prikaže vsak izdelek, ki se uporablja v videu z »Kupi zdaj« možnostjo v kotu.
True View YouTube Shoppable Ads
Wayfair je eden izmed več podjetij, ki so poskusili to funkcijo in prikazali 3x povečanje prihodkov v primerjavi s prejšnjo kampanjo.

Izboljšano MCC poročanje in upravljanje

Agencije, ki upravljate več računov ali franšize, ki spremljate več lokacij v enem MCC-ju – vaše pritožbe so bile uslišane. Google AdWords je pred kratkim izdal izboljšano poročanje v MCC, ki bo omogočilo visoko raven dostopa in poročil za do 20 računov.

Upravljanje oglaševalskih akcij v večjem obsegu

Ustvarjanje poročil in izvajanje hitrih sprememb v oglaševalskih akcijah v več računih lahko vzame zelo veliko časa. V nadzorno ploščo računa upravitelja so dodali nov pogled »Oglaševalske akcije«, da boste lahko v enem pogledu upravljali vse oglaševalske akcije v večjem obsegu hkrati in ustvarjali poročila zanje.
Aktivnosti na ravni oglaševalske akcije, ki jih poznate na ravni posameznega računa, so zdaj na voljo na ravni računa upravitelja. Dodajate lahko stolpce, uporabljate segmente in nastavljate filtre za poročanje o uspešnosti oglaševalskih akcij za največ 20 izbranih računov. Lahko pa tudi posodobite dnevne proračune in omogočite ali zaustavite oglaševalske akcije v teh računih. Prav tako lahko ustvarite novo oglaševalsko akcijo za kateri koli račun neposredno v računu upravitelja.

Enhanced MCC Report in AdWords

 

 Hitrejše krmarjenje med računi

Omogočili so tudi lažji način za iskanje računa, ki ga želite prikazati. Zdaj lahko poiščete ali izberete račun upravitelja ali račun posameznika, v katerega želite vstopiti, tako da razširite spustni meni na vrhu računa AdWords.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder

E-priročnik: Google AdWords za začetnike