Home » Izdelava spletnih strani » O čem pisati na spletni strani?

O čem pisati na spletni strani?

Vedno, ko tema nanese na to, da je spletno stran pametno osveževati z novo vsebino, naletimo na odziv, da stranka ne ve kaj in o čem bi sploh pisala. Zato tokrat kar nekaj svežih idej za vsakega, ki ima spletno stran. Ne glede na to, s čim se ukvarja. Vsaka panoga je namreč lahko mnogo bolj razvejana in je moč o njej pisati več, kot je to vidno na prvi pogled.

1. Spoznajte vaše občinstvo

Če ste na trgu dlje časa, potem ste do danes že dodobra spoznali vaše občinstvo. Pomislite kaj je tisto kar bi jih zanimalo in temo vsebin na spletni strani prilagodite njihovem interesu.

2. Pišite večkrat po malo

Ko enkrat najdete temo o kateri boste pisali, začnite pisati kratke a jedrnate tekste, ki jih bo lažje in hitreje prebrati. Bolje je, da pišete kratke tekste in jih dodajte na stran bolj frekventno, kot da si za en tekst vzamete mesec dni časa, ker ste obremenjeni z njegovo dolžino.

3. Uporabljate kvalitetne slike

Če nimate kvalitetnih slik za vaše produkte, potem se ne zadovoljite s slikami slabe kvalitete, ampak jih raje poiščite na brezplačnih straneh, kjer vas čaka širok nabor fotografij. Vedno pa lahko dobre slike poiščete tudi na plačljivih spletnih straneh, kjer je izbira še večja.

spletna stran. vsebina na spletni strani

4. Uporabljajte statistiko

Če le lahko, za vašo panogo poiščite zanimive izsledke iz statistike, to je namreč vsebina, ki pritegne veliko bralcev. Objavite lahko tudi kakšen izseček iz zanimive razsikave vaše panoge.

5. Objavite zanimiv video iz vaše panoge

Video ni njuno, da je vaš – če je, še toliko bolje. Na Yoututbe kanalu sigurno  najdete video, ki je v povezavi z vašo panogo, objavite ga in o njem napišite komentar.

6. Pišite o trendih in novostih

Na vsakem področju se vedno dogaja kaj novega. In ravno te novosti so odličen vir za nove vsebine na spletni strani. Tedensko lahko pišete o novih trendih, mesečno o novostih…

7. Vprašajte svoje stranke kaj bi radi brali

Če vam popolnoma zmanjka idej za nove vsebine, lahko vedno vprašate svoje stranke o čem bi radi brali.

8. Ustvarite infografiko

Čeprav se zdi, da je bila infografika muha enodnevnica, temu zares ni tako. Vzemite si čas, poiščite orodje in ustvarite zanimivo infografiko o vašem produktu, njegovi uporabi ali pa na zanimiv in drugačen način napišite navodila za uporabo.

9. Pomagajte si z Google Analytics statistiko

Ko vam zmanjka idej na katero podstran bi še dodali kaj nove vsebine, pojdite v svojo Google Analytics statistiko in poglejte katere podsrani so najbolj iskane in nato za njih pripravite nove vsebine.

10. Katere so vaše najbolj popularne ključne besede

Če ste med tistimi, ki za potrebe oglaševanja uporabljate Google oglaševanje, potem se boste strinjali z mano, da vam tak način oglaševanja prinaša več, kot se na prvi pogled zdi. Poleg raziskave trga in raziskave konkurence, dobite tudi informacijo o tem katere so tiste ključne besede po katerih vas najbolj iščejo in  po katerih se zgodi največ povpraševanj. In to je spet dobra iztočnica za pisanje novih vsebin. Poleg tega, pa boste z več vsebine za določene ključne besede pozitivno vplivali tudi na nižjo ceno na klik v sklopu Google oglaševanja.

11. Pogosta vprašanja

Ker se vsak dan srečujete z bolj kot ne enakimi vprašanji, rešite ta “problem” s pogostimi vprašanji na spletni strani. Vsak teden dodajte novega in stran bo osvežena ves čas!

Kjer je volja je tudi pot, zato le pogumno naprej za čim več novih vsebin na spletni strani!

 

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Andreja Ogrinc

 

E-priročnik: Spletna stran v letu 2015: kaj JA in kaj NE?