Home » Google oglaševanje » Vsebina spletnega mesta po meri Google AdWords

Vsebina spletnega mesta po meri Google AdWords

Pisanje vsebine na spletnem mestu je zelo pomemben dejavnik, ki vpliva tako na organsko uvrstitev v rezultatih kot tudi na končne rezultate zakupa ključnih besed. Ko pišete vsebino imejte v mislih katere ključne besede so pomembne za vas in le te smiselno umestite v vsebino.

Tokrat bomo pogledali kako dodati vsebino na spletno mesto v namen Google oglaševanja. Če ste novi v tem, potem bodo ti nasveti prišli zelo prav. Ko se boste enkrat naučili kako to narediti, bo vaša Google kampanja boljša kot je bila.

Tukaj je nekaj nasvetov:

1. Vstopne strani naj sovpadajo s ključnimi besedami, ki ste jih izbrali za to oglasno skupino in nikakor obiskovalce ne prepričujte, da rabijo nekaj drugega kot so iskali.
Raje vsebino pripravite tako, da vsebujejo čim boljši približek tistih fraz, ki jih obiskovalci tipkajo. Boljša kot bo vsebina, bolj relevantna bo vstopna stran.

google kampanja, vsebine za google kampanjo

2. Nekateri imajo isto vstopno stran za celoten nabor ključnih besed, kar pa ni dobro, ker ne moremo določiti kdo so naše stranke za določen produkt. Zato raje ločite ključne besede po oglasnih skupinah in obiskovalce peljite na prav zato namenjeno vstopno stran.

3. Optimizirajte in testirajte. Testirajte različne vstopne strani, ali pa spremljajte ko boste dodali relevantno vsebino in tako izboljšajte stopnjo konverzij. Bolj ko konvertira vaša vstopna stran, bolj ste povezani z vašimi potencialnimi kupci. Optimizacija vaše spletne strani in vstopnih strani vam bo pomagalo narediti spremembe, ki jih ima Google »rad«.

Veliko podjetij je mnenja, da je Google oglaševanje za njih efektivno, hkrati pa je spremljanje, ali se je investicija povrnilo, lažje kot drugod. Google Analytics in AdWords vam na lahek način uporabe prikažeta kako produktivna je bila vaša kampanja.

Spreminjanje algoritma v iskalniku Google kaže na to, da Google stremi k temu, da ponudi najboljšo izkušnjo tako obiskovalcu kot oglaševalcu. Če se boste držali teh napotkov je uspeh bližje kot ste si mislili.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc

E-priročnik: Google AdWords za začetnike