Home » Google oglaševanje » 3 načini kako dobiti še več konverzij preko Google oglaševanja

3 načini kako dobiti še več konverzij preko Google oglaševanja

Google oglaševanje je iz vidika transparentnosti ter merljivosti uspešnosti, odlično. Tukaj točno vemo koliko klikov je bilo na naše spletno mesto, kaj je te obiskovalce zanimalo, merimo konverzije. Kaj to pomeni? Med kampanjo lahko merimo koliko obiskovalcev je izpolnilo naš cilj, ko so prišli na spletno mesto. Naj bo to vpis na e-novice, prenos priročnika, nakup ali oddano povpraševanje… vse to so pokazatelji kako uspešna je kampanja.

Ok, kampanjo imamo postavljeno, kode za konverzije vstavljene, obisk prihaja na našo spletno mesto, ampak konverzij pa kar ni. Zato vam danes predstavljam 3 načine kako pridobiti oziroma izboljšati število konverzij.

1. Izboljšajte smiselno povezavo med oglasom in vstopno stranjo

Največja napaka je pomanjkanje povezave med oglasnim sporočilom in dejansko vsebino na spletnem mestu. Kot npr.: oglas obljublja kupon za popust, ampak na vstopni strani to ni razvidno. Dobra praksa bi bila takšna: oglas obljublja kupon in ko ta obiskovalec pride na vaše spletno mesto, naj takoj vidi kako ta kupon tudi pridobi. Tako da bodite pozorni na tovrstno povezavo med oglasnim sporočilom in vsebino na spletnem mestu.

3 načini kako dobiti še več konverzij preko Google oglaševanja

2. Uporabite klic k akciji

Velikokrat vidim, da se klic k akciji uporablja na spodnjem delu spletnega mesta oz. ga ni. Vedno uporabite klice k akciji na tistem delu spletnega mesta, katerega vidite, ko se spletno mesto naloži. Ljudje imamo vedno fokus na vidnem delu in tukaj se zgodi vsa interakcija. Npr.: Pokličite za ugodno ponudbo!

3. Zmanjšajte moteče elemente na spletnem mestu

Ker želimo z Google oglaševanjem pridobiti čim več konverzij, moramo prej odstraniti tisto kar je odveč. Cilj naše Google kampanje je, da si čim več obiskovalcev našega spletnega mesta prenese priročnik. Vi pa imate na vstopni strani najprej predvajanje videa, potem morajo čez goro besedila in tako šele pridejo do obrazca, kjer lahko prenesejo priročnik. Vse kar sem naštela je odveč na spletnem mestu. V takšnem primeru naredite tako vstopno stran, da ko obiskovalec želi prenesti priročnik, da ga takoj postavimo na obrazec za prenos.

Če boste upoštevali te tri načine, se vam bo kaj kmalu poznalo na povečanju števila konverzij.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk