Home » Email marketing » Glavna vprašanja, ki si jih zastavimo, ko želimo poslati e-novico. Vi tudi?

Glavna vprašanja, ki si jih zastavimo, ko želimo poslati e-novico. Vi tudi?

Profesionalni e-mail marketing, v sklopu katerega pošiljate e-novice, na vsakem začetku terja od pošiljatelja nekaj osnovnih korakov, da lahko e-novice pošlje tako, da bo kampanja učinkovita. In za večjo učinkovitost le te si mora vsak pred pošiljanjem zastaviti nekaj glavnih vprašanj preko katerih pride do odgovorov, ki bodo koristili uspešni strategiji tudi v prihodnosti. In kako poiskati  prave odgovore? S pravimi vprašanji seveda!

Kdo je vaša ciljna publika?

Preden se odločite za pošiljanje e-novic in izberete najboljše orodje za profesionalni e-mail marketing, najprej poiščite odgovor na vprašanje:

  • Kdo je vaša ciljna publika?
  • Kako velik je vaš seznam e-mail naslovov?
  • Kako bi lahko pridobili še vec e-naslovov?
  • Koliko veste o teh ljudeh, ki so vam e-mail naslov pustili?
  • Kakšni so njihovi interesi?
  • Se bodoči bralci vaših e-novic delijo na različne baze?

Ko enkrat najdete odgovore na ta vprašanja, na podlagi le teh ustvarite baze in jih ustrezno poimenujte.

 

Kaj bi jim radi sporočili?e-novice, pošiljanje e-novic

Ko imate enkrat definirano vašo ciljno publiko, morate narediti plan, kakšna e-mail sporočila jim želite poslati. Ko izbirate orodje za pošiljanje e-novic upoštevajte, da vam orodje omogoča hitro in enostavno kreiranje sporočil, ki jih želite poslati. Sploh če imate namen pošiljati e-sporočila na različne baze, kar pomeni, da boste v eni e-mail kampanji poslali različna sporočila. Pri kreiranju e-mail sporočil je pomembno, da imate vedno enako grafično predlogo in enako grafično postavitev, kjer so določeni elementi vedno na istem mestu. Samo sporočilo, tekst, pa je dinamičen del e-mail kampanje, ki se vedno spreminja.
Pri vprašanju “kaj bi jim radi sporočili” upoštevajte tako naslov e-mail kampanje, kot tudi samo vrednost vsebine. Pri izbiri naslova upoštevajte pravilo “manj je več”, bodite kratki in jedrnati. Vprašajte se, kaj bo bralec pridobil s tem, ko bo vsebino e-mail sporočila prebral do konca. Lahko je to koristen nasvet, novost na vašem podorčju ali pa obvestilo o novi ponudbi. 

Kdaj in kako pogosto pošiljati?

Veliko podjetij, ki pošilja e-novice je manj aktivinih na socialnih omrežjih, za kar lahko rečemo, da je škoda,da je tako. Zato v sami predlogi za e-novice, kot statičen element dodajte tudi povezavo do vaših socialnih omrežij, tako v smislu, da lahko vaša socialna omrežja obišcejo preko e-novice kot da e-novico delijo na svojih socialnih omrežjih. Tako poskrbite, da bo vaša vsebina prišla dlje od bralčevega e-mail naslova. Hkrati pa bralce obvestite o tem, da se zavedate pomembnosti socialnih omrežij. A to naredite le in za tista socialna omrežja na katerih ste res aktvini. Pri nas je v prednosti še vedno Facebook omrežje, čeprav na veljavnosti pridobiva tudi Pinterest, Linkedin, Twitter…
Na ta način poskrbite tudi za dvosmerno komunikacijo med vami in potrošnikom na drugi strani.

Ko se enkrat odlocite kolikorat boste pošiljali e-novice (1x tedensko, 1x mesecno, 3x letno) se tega držite tudi v prihodnosti. Ljudem je blizu rutina, zato se bodo hitro navadili, da vaše sproročilo dobijo v svoj e-poštni nabiralnik enkrat tedensko, mesečno.

Vedno ko oblikujete e-mail sporočilo imejte pred očim bralca vaših e-novic, saj boste tako lažje pripravili vsebino, ki bo zanimiva, unikatna in predvsem sporočilna. Cilj, ki ga želite s pošiljanjem e-novic doseči pa tudi ne spustite izpred oči.

Ko enkrat e-mail marketing začne generirati kakovostne kontakte, ki si želijo še nekaj več (ne samo brati e-novic) in ko vidite, da ima ta najvišjo stopnjo konverzije izmed vseh virov obiska, takrat se zaveste, da ste naredili še en korak več napram vaši konkurenci. 

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Andreja Ogrinc