Home » Google oglaševanje » Google AdWords skrivnosti: Kaj učinkuje za mala podjetja?

Google AdWords skrivnosti: Kaj učinkuje za mala podjetja?

Zagon Google AdWords kampanje je eden izmed najučinkovitejših načinov za rast malega podjetja. Ali želite, da sploh nekdo najde vaše podjetje, če imate kakšno posebno akcijo ali dogodek. Zagon oglasne kampanje lahko pomeni velik posel v zelo kratkem času.

Preberite 5 hitrih nasvetov kako pričeti in primere uspešnih malih podjetij:

1. Razmišljajte kot kupec

Kdo: Fitnes svetovalec je podvojil obisk na svoji spletni strani s pomočjo programa AdWords za svojo spletno korektivno vadbo. Obvladal je umetnost ustvarjanja specifičnih ključnih besed, ki privabijo na spletno stran več udeležencev na njegova spletna izobraževanja in virtualne coaching programe, ki jih dopolnjuje z nasveti na njegovem YouTube kanalu.
Kako: Izbira pravih ključnih besed je ključnega pomena za uspešno oglasno akcijo. Začnite razmišljati kot stranka in upoštevajte ista načela kot veljajo pri optimizaciji spletne strani. Naredite seznam vseh iskalnih izrazov, kot bi jih vaši potencialni kupci vpisali v iskalnik Google in se osredotočite in razširite na to. Začnite na splošno, kasneje pa se osredotočite na specifične besede, ki že imajo uspešne rezultate.

iskanje google oglasa

2. Naj bo lokalno

Kdo: Podjetje, ki ponuja vožnje z baloni je res vzletelo s pomočjo AdWordsa. Podjetje trži izključno na Google AdWords s ključnimi besedami, sestavljenimi iz iskalnih izrazov osredotočenih na zabavo in rekreacijo v kombinaciji s kraji, kjer poslujejo. Podjetje večino svojih strank pridobi skozi AdWords, ki predstavlja skoraj vso prodajo v poletni sezoni.
Kako: Če ste lastnik podjetja ali če izvajate storitve na neki fizični lokaciji, je najbolj učinkovito, če ključne besede že vsebujejo to lokacijo. To ima prednost v ohranjanju ključnih besed na določeno regijo in omogoča, da dosežete višjo ciljno publiko. S tem tudi prihranite denar, da se vaši oglasi prikazujejo ljudem, ki so predaleč, da bi sploh prišli do vas.

3. Optimizirajte vašo spletno stran

Kdo: Podjetje, ki gradi zunanje skrite pasje ograje in notranje zadrževalne sisteme za vse lastnike živali. Lastnik podjetja je v zadnjih dveh letih postal pravi ninđa v digitalnem marketingu. Zvišal je poslovanje in dosegel nove stranke z optimizacijo spletne strani. Zvišal je prihodke za 75% preko spletnega oglaševanja z Google AdWords.
Kako: Učinkovit način za optimizacijo spletne strani je, da poskrbite, da ciljna stran ustreza vašemu oglasu. Na primer, če v oglasu omenjate akcijo je pomembno, da ko nekdo klike oglas pride direktno na stran o akciji. Drug način za optimizacijo je tudi, da naredite enostavno navigacijo na spletni strani. Kupci so kliknili na oglas, ker jih je nekaj zanimalo – naredite na spletni strani tako, da bodo iskano lažje našli.

4. Izberite primarno platformo

Kdo: Podjetje, ki se ukvarja z ogledi znamenitosti je privedlo na tone novih strank s pomočjo AdWordsa. Lastnik uporablja AdWords kot svoje ekskluzivno tržno vozilo, z večino svojih novih poletnih akcij, ki izhajajo iz oglaševalske platforme.
Kako: V trenutni poplavi spletnih oglaševalskih platform morate biti pazljivi, da ne izvajate več kampanj na več platformah. Osredotočite se samo na eno, ugotovite kako deluje in kako je uspešna za vaše podjetje.

5. Naj AdWords dela za vas

Kdo: Podjetnik, ki ima storitve popravil garažnih vrat in hišnega mojstra, izvaja vse preko AdWords programa. Ko želi delati, vklopi svojo kampanjo in sprejema naročila. Ko pa želi iti na počitnice ali biti z svojo družino pa jo izklopi. AdWords mu je omogočil prožnost za uspešno upravljanje svoje dejavnosti v svojem času.
Kako: Oglaševanje svojega podjetja na spletu ne bi smelo biti delo s polnim delovnim časom. Mali podjetniki dostikrat nosijo več kap in opravljajo več različnih storitev in AdWords ponuja več orodij in možnosti, da imajo mali podjetniki boljšo fleksibilnost za vodenje kampanje po lastnem urniku.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Tina Capuder

Vir: http://www.businessnewsdaily.com/7139-adwords-small-business.html

E-priročnik: Google AdWords za začetnike