Home » Google oglaševanje » Kako vplivajo konstantne spremembe Google – ovega algoritma na Google oglaševanje?

Kako vplivajo konstantne spremembe Google – ovega algoritma na Google oglaševanje?

Google konstantno izvaja spremembe v iskalnem algoritmu, z namenom, da uporabnikom ponudi najbolj uporabne rezulate. Okoli 500 manjših sprememb se zgodi vsako leto in okoli ducat večjih v upanju, da zmanjšajo število “spamerjev” in da dostavijo najbolj primerne rezulate.

Tako pri organskih rezultatih, kot tudi plačljivih je nekaj malega nejasnosti kako sprememba algoritma vpliva na te rezulate, ker Google ne razkrije točno kakšne so spremembe. Iskalnik, ki dostavlja najboljše rezulate so tisti, ki jih uporabniko želijo pridobiti. V interesu Googla je da servirajo visoko kvalitetne rezulate, ki generirajo zadosten promet za prodajo oglasov.

Pomembnost “Quality Score” oz. Ocena kvalitete spletnega mesta (QS)

Google nikoli ni razkril kako točno se izračuna, ampak točno vemo, da je od tega odvisna cena na klik. Več o QS si lahko preberete v tem članku tukaj. Google vam omogoča podroben vpogled v oceno kvalitete za vsako posamezno ključno besedo, ki jo imate v kampanji.

google spremembe

Pišite vsebine na spletnem mestu za ljudi, ne iskalnike

Tudi ko se spremeni Googlov algoritem, ni direktnega vpliva na AdWords, ampak se spremembe poznajo na vstopnih straneh. Če imate relevantno in dobro optimizirano vstopno stran, vam bo pripomoglo, da boste za nižjo ceno na klik zasedli višje pozicije. Da bi obdržali vašo vstopno stran relevantno, pomeni, da morate pisati vsebino, ki dodaja na vrednosti za vašega obiskovalca. Relevantna vsebina je zdaj bolj pomembna kot je kadarkoli bila. Google nagrajuje tista spletna mesta, ki se trudijo v to smer. Efektivna vsebina ne pomeni le pomoč pri boljšem uvrščanju vaših oglasov in nižji ceni na klik, ampak ponuja možnost deljenja vsebine med uporabniki. Vse to pa pomeni, da je vaše spletno mesto dinamično in kontinuirano zanimivo. Da bi še izboljšali vaše uvrstitve v iskalniku, ugotovite kakšna vprašanja vam postavljajo stranke in to vključite v vsebino.

Ne pozabite da je prav tako zelo pomembno, da je vaše spletno mesto prijazno mobilnim uporabnikom.

Da bi uspešno vzdrževali relevantnost spletnega mesta, je potrebno strmeti k dodajanju sveže vsebine, katera ohranja pomembnost pri končnem uporabniku.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc

E-priročnik: Google AdWords za začetnike