Home » Email marketing » 10 nasvetov za povečanje e-mail baze

10 nasvetov za povečanje e-mail baze

Uporaba e-maila je relativno poceni marketinška taktika, katero bi moralo uporabljati vsako podjetje. Ta taktika lahko postane ena izmed najlažjih in najhitrejših proizvajalcev novega posla, seveda če imate bazo prejemnikov in pravo orodje. Sledite 10 nasvetom za povečanje in ohranjanje e-mail baze.


#1 Dodajte nove in obstoječe kontakte

Ne glede na to ali delate novo kampanjo ali le izboljšujete obstoječo, začnite z vašo obstoječo listo strank. V samo orodje za pošiljanje novic lahko uvozite kontakte iz excel tabele – bodite pozorni, da uvozite le tiste kontakte, ki so se predhodno strinjali s prejemom e-novic. Nove stranke vprašajte, če jim lahko pošiljate e-novice in bodite dosledni pri vnosu novih kontaktov.

email-conncetion-free-vector_23-2147492056

#2 Ustvarite možnost vpisa na e-novice

Ob sprotnem pobiranju kontaktu od novih strank je priporočljivo, da na spletnem mestu omogočite prijavo na e-novice. Tako boste zmanjšali sebi količino dela in hitreje gradili bazo prejemnikov. Možnost prijave na e-novice smiselno umestite v vse vaše “online” marketinške tehnike. Npr.: na koncu bloga, na podstraneh na spletnem mestu,…

 

#3 Ponudite nekaj Brezplačnega

Če boste ponudili kvalitetno vsebino brezplačno, se bodo ljudje prej opogumili in pustili svoj kontakt. Pod kvalitetno vsebino smatramo nasvete, video vodiči, priročniki,.. V zameno za to vsebino boste pridobili kontakt.

 

#4 Topel sprejem novim prejemnikom

Napišite “Dobrodošli” mail, v katerem se zahvalite novemu prejemniku za vpis v bazo in razložite kaj lahko pričakuje od vaših e-novic. Npr.: ali jih boste pošiljali na dnevni, tedenski oz. mesečni bazi in kaj jih približno čaka.

 

#5 Segmentirajte baze prejemnikov

Veliko podjetij ima več različnih produktov v prodajni liniji in po vsej verjetnosti ima vsak produkt svojo ciljno publiko. V takem primeru si baze smiselno segmentirajte in si s tem zagotovite, da vaše stranke prejemajo relevantno vsebino preko e-novic.

 

#6 Spoštujte vašo zavezo strankam

Ko se enkrat odločite za pošiljanje e-mail kampanj, ste se zavezali vašim strankam. Ker vemo kako pestro zna biti med delavniki in da nam hitro kakšno opravilo uide, si naredite opomnik za pošiljanje e-mail kampanj.

Kljub temu, da se na prvi pogled pošiljanje e-novic ne zdi tako zelo pomemben faktor v marketingu, bo konstantno pošiljanje e-novic dokazalo vašim strankam, da ste vredni zaupanja in da se na vas lahko zanesejo.

 

#7 Pišite kvalitetno vsebino

Ko pregledujemo prejeto pošto, najprej skeniramo celoten sezam mailov, ki smo ga prejeli. Po navadi nas vsak dan pričaka polno novih mailov. Poskrbite, da boste izstopali z naslovom.

Ločite vsebino na manjše sekcije z relevantinimi fotografijami. Uporabite prijazen ton pisanja in hitro preidite k bistvu. Zraven pa dodajte povezavo do celotnega članka oz. produkta, kjer res zainteresirani lahko preberejo več. Tako boste dobili tudi več obiska na spletno mesto.

 

#8 Izogibajte se nezaželene pošte

CAN-SPAM zahteva, da promocijske maile pošiljate le tistim, ki so privolili v to, da je v mailu napisano vaše podjetje in da ima prejemnik možnost, da se od e-novic odjavi. Transparentnost in poštenost sta ključnega pomena.

 

#9 Testirajte

Tako kot vaša spletna stran so tudi e-novice ogledalo vašega posla. Struktura, slovnica in potek same novice bo prepričala prejemnika, da bo prebral v celoti. Vsaka e-novica naj odraža vašo blagovno znamko. To pomeni, da je predloga maila konstantna, le vsebino menjajte. Katera vsebina deluje bolje, boste izvedeli s testiranjem. To pomeni, da če imate malce večjo bazo, pošljite na 100 prejemnikov eno verzijo e-novice in na drugih 100 drugo različico. V sami statistiki boste izvedeli katera predloga se je večkrat odprla in nato to pošljete na preostali seznam.

 

#10 Spodbujajte deljenje

Če bo vaša vsebina zanimiva in imela dodano vrednost, bo tudi v prejemnikovih očeh vredna deljenja med prijatelji. Omogočite vtičnike v e-novicah, kot so Facebook, link do strani, Twitterja in drugih socialnih omrežij.

 

Naslednji korak

Odprite brezplačen račun na Newsletter.si in že danes začnite s pošiljanjem e-novic.

 

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc