Home » Google oglaševanje » Kako pravilno organizirati ključne besede v kampanji?

Kako pravilno organizirati ključne besede v kampanji?

Ključne besede so besedne zveze, ki jih izberete, da določite, kdaj in kje se vaš oglas lahko prikazuje. Povežemo jih z izrazi, ki jih uporabniki iščejo, ali s spletno vsebino, ki si jo ogledujejo. Z izbiro ključnih besed, ki so tesno povezane z vašimi oglasi, boste lažje dosegli stranke, ki iščejo ravno vsebino ponudbe vašega podjetja.

Ste vedeli kako lahko združevanje ključnih besed po skupinah zmanjša strošek za Google oglaševanje?

Združevanje ključnih besed pri Google oglaševanju je zelo pomembno in tudi zelo prezrto pri ustvarjanju oglasne kampanje. Združevanje prinaša veliko koristi pri vaši PPC dejavnosti, saj tesen, dobro organiziran seznam ključnih besed ustvari visoko učinkovite oglasne skupine z:

  • visokim CTR-jem
  • več konverzijam
  • višjim QS
  • nižjo ceno na klik oz. na akcijo

In ti dejavniki delujejo skupaj, da bi povečali vaš marketinški ROI – donosnost naložbe.

ključne besede, združevanje ključnih besed

Zakaj je združevanje ključnih besed tako ključnega pomena za uspešno kampanjo? Zato, ker morajo biti vaše ključne besede in skupine zelo natančne in pomembne. Uporabniki, in Google, iščejo besedilo v oglasu in na ciljni strani, ki opisujejo točne iskalne poizvedbe. Ustreznost je seveda nagrajena z visokim razmerjem med prikazi in kliki in razmerjem konverzij s strani iskalcev in visoko oceno kakovost s strani Googla. Če že na začetku oglasne kampanja pravilno zastavite strukturo kampanje, boste na dolgi rok imeli bolj relevantno kampanjo in tako ostane tudi za daljše časovno obdobje.

Taka struktura kampanje jo lahko pelje tudi na višji nivo. Lažje reči kot narediti, kajne? Združevanje ključnih besed v skupine oglasov je lahko zastrašujoče opravilo, še posebej ko delate z nepregledanimi preglednicami, ki nimajo nikakršne zveze z Google računom.

Najlažje se boste tega opravila lotili, če boste organizirali in segmentirali vaše ključne besede na manjše sezname s pomensko povezanimi ključnimi besedami. Lahko tudi skupine oglasov temeljijo na razdelkih ali kategorijah, ki jih imate na vaši spletni strani. Vsaka skupina oglasov vključuje nato enega ali več oglasov, ki ciljajo na nabor ključnih besed.

Dodatno si boste lahko tudi znižali stroške z dodajanjem negativnih ključnih besed in si zagotovili, da se bodo vaši oglasi prikazovali samo na želene iskalne izraze.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Tina Capuder