Home » Google oglaševanje » Povečajte CTR vaši Google kampanji

Povečajte CTR vaši Google kampanji

Vsi, ki se ukvarjamo z Google kampanjami si želimo izboljšati CTR. Kajti tako pridobimo prednost pred konkurenco in nižje cene na klik. Povišati CTR vaših oglasov je lažje kot si mislite. Berite dalje in izvedeli boste kako.

Klic k akciji je najpomembnejši del vašega oglasa. Tukaj si preberite nekaj izmed teh.

1. NOVO

Če imate v svoji ponudbi nekaj novega oz. izboljšanega, povejte to v oglasu. Npr.: »Testirajte audi A4« ali »odpeljite se z novim Audi A4«. Kaj se sliši bolje?

2. GARANCIJA

V današnjem svetu, kjer internetna prodaja cveti, si vsi želijo odločiti prav brez rizika. Vaša potencialna stranka si želi biti sigurna, da se je odločila prav, ko je kupila produkt ali storitev pri vas. Poskrbite, da bo stranka imela tak občutek na vašem spletnem mestu.

google oglaševanje, google kampanja

 

3. PREVERI

Beseda “preveri” vzbuja občutek, da smo prvi v nečem novem. Če boste to besedo uporabili v oglasih, boste v potencialnih kupcih vzbudili občutek, da so prvi in da morajo preveriti vašo ponudbo.

4. VARNO

Vsi se radi počutimo varno. Pri nakupih preko spleta pa sploh, tako, da dajte vašim potencialnim strankam jasno vedeti kdo ste in kakšne produkte imate.

5. ENOSTAVNO

Le kdo si ne želi, da bi si naredil življenje malce bolj enostavno? Potencialne stranke si želijo vedeti, da si bodo z nakupom produkta/storitve pri vas olajšale življenje. Besedo enostavno lahko uporabite v veliko primerih: enostaven nakup, enostavna uporaba, …

Poizkusite uporabiti te klice k akciji v vaših oglasih. In spremljajte statistiko oglasov, ki ste jih imeli prej in novih. Sigurno bo opazna razlika. Naredite vaš oglas tak, da bo izstopal iz množice.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,

Urška Ujc

E-priročnik: Google AdWords za začetnike