Home » Google oglaševanje » Kako ugotoviti kdo od vaših konkurentov na Googlu oglašuje na iste ključne besede kot vi?

Kako ugotoviti kdo od vaših konkurentov na Googlu oglašuje na iste ključne besede kot vi?

Najbolj pogosto vprašanje, ki pa tudi največkrat ostane neuslišano in neodgovorjeno je: »Kdo od tekmecev pravtako oglašuje na iste ključne besede kot jaz?«

Ta podatek je bil še nedolgo nazaj nedostopen, zdaj pa do njega lahko pridete že, če oglašujete na Googlu. In to je edini pogoj.

Še več, če ste dovolj vešči, lahko iz teh podatkov razberete, kolikšna približno investicija bi bila potrebna, da bi lahko v prihodnje zajeli večino prikazov in se s tem izpostavili slehernemu uporabniku, ki preko iskalnika išče vašo ponudbo.

Vpogled v dražbe (Auction Insights)

V sklopu vašega Adwords uporabniškega računa, izberite oglasno kampanjo, oglasno skupino ali ključno besedo in kliknite na Podrobnosti (Details) in Vpogled v dražbe (Auction Insights).

drazbe

 

Odpre se vam tabela v kateri lahko vidite, kje se pozicionira vaša domena in kako so v prikazovanje oglasov na iste iskalne fraze v trenutku avkcije kotirale ostale spletne strani iz vaše dejavnosti.

drazbe-tabela

Legenda izrazov.

Domena prikaznega URL-ja (Display URL domain):
Vidni URL, vključen v oglas udeleženca na dražbi. Ta stolpec določa udeleženca dražbe.

Delež prikazov (Impression share):
Kako pogosto je udeleženec prejel prikaz – v obliki deleža dražb, v katerih ste sodelovali tudi vi.

Povpr. Položaj (Avg. position):
Povprečni položaj oglasov udeleženca, kadar ti prejmejo prikaz (vse uspešne dražbe).

Stopnja prekrivanja (Overlap rate):
Kako pogosto je oglas drugega udeleženca prejel prikaz takrat, ko ga je prejel tudi vaš oglas.

Cena za položaj nad (Position above rate):
Če sta vaš oglas in oglas drugega udeleženca prejela prikaz na isti dražbi, kako pogosto je bil oglas drugega oglaševalca prikazan višje na strani kot vaš.

Cena za vrh strani (Top of page rate):
Če je oglas udeleženca prejel prikaz, kako pogosto je bil ta prikazan na vrhu strani nad rezultati iskanja.

Delež za boljšo uvrstitev (Outranking share):
V tem stolpcu je prikazan delež dražb, v katerih se je vaš oglas uvrstil višje od oglasa domene, uporabljene za primerjavo, ali se je prikazal, ko se oglas primerjalne domene ni.


Iz vidika načrtovanja in težnje po realni sliki tega, kako ste pozicionirani z vašo ponudbo, je poročilo vpogleda dražb lahko vaše močno orodje za nadaljnje planiranje vaše Adwords strategije. Če želite, vam pri tem pomagamo in skupaj preverimo, kdo so vaši tekmeci in v kakšnem obsegu bi morali oglaševati, da ste pred njimi.

Če imate glede tega vprašanje nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali telefonske številke 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim!

Lp,

Uroš Bogdanović

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk