Home » Email marketing » Pošiljanje e-novic za računalniški servis

Pošiljanje e-novic za računalniški servis

Jasno je, da obstaja ogromno podjetij in posameznikov, ki bi potrebovali ravno vaš računalniški servis, pa vas ne poznajo, ne zaupajo ali pa enostavno ne pomislijo, da lahko težavo za nekaj 10€ zlahka reši strokovnjak v nekaj minutah. Če imate računalniški servis, je potrebno nase obvestiti, ljudem sporočiti, da ste pravi naslov za popravilo računalnika. Poslužite se profesionalnega e-mail marketinga.

Vas zanima kako? Z orodjem za pošiljanje e-novic!

Newsletter.si je orodje, s katerim lahko pošiljate e-novice na vse e-naslove hkrati. Izjemno enostavno lahko izberete obliko e-maila, vstavite svoje besedilo, slike, povezavo do spletne strani in z nekaj kliki začnete svojo e-poštno kampanjo.

Zakaj pošiljati e-novice?

Sam vam lahko povem, da sem za vzdrževanje svojega računalnika porabil že dneve in dneve, da sem ga popravljal, čistil, posodabljal, pa mi nikoli niti na misel ni prišlo, da bi se lahko obrnil na računalniški servis (razen, če je šlo za kaj bolj zahtevnega). Verjamem, da je takih ljudi še ogromno, zato morate ljudem sporočiti, da nudite vrhunske storitve, računalnik popravite ali vzdržjete za sprejemljivo ceno.

pošiljanje e-novic, e-novice, pošiljanje e-novic za računalniški servis

In kaj pisati v e-novicah?

Z e-mail marketingom si morate zagotoviti zaupanje ljudi v vaš servis in če smo v preteklem članku pisali, da mora biti vaša spletna stran prostor, kamor se bodo ljudje obračali po nasvete in zanimivosti, jih mora vaš newsletter spomniti na to. Na vašo spletno stran objavljajte torej članke na temo računalništva, programov, novosti in predlogov, ter jim to posredujte tudi preko e-pošte (le prvi odstavek seveda 🙂 ). Izberite 3 najzanimivejše članke oziroma novice in si na ta način izboljšajte kredibilnost podjetja, zaupanje ljudi v vas..

Vedeti moramo, da vaša e-mail kampanja ne sme komunicirati le “naroči storitev, izjemno je poceni, najboljši smo”, vendar lahko to posredno vključimo v e-mail. Če pišete npr. nasvete za vzdrževanje računalniškega omrežja v podjetjih, potem jih morate na dnu maila opomniti, da ste tudi vi strokovnjaki za to.

V e-novici ne sme manjkati:

  • vaša tel. številka
  • vaš logotip
  • naštete vaše storitve
  • povezave do vaše spletne strani
  • uporabni nasveti, ki bi jih prebrala vsaka vaša potencialna stranka

Ne pozabite niti na udaren naslov e-novice! E-maila ne začnite s “smo podjetje X in danes vam bi radi…”. Prej kot bo človek dobil, kar ga zanima, bolj bo vaša kampanja uspešna. Zadeva naj bo torej udarna npr. “Vaš računalnik se bo uničil v treh dneh, če ne boste…!?” in nato direktno nadaljevanje v e-mailu: “Ste vedeli da je najpogostejši vzrok za sesutje vašega računalnika ravno vaša…”.

Vas zanima več nasvetov za oblikovanje vaše prvi e-mail kampanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Matjaž Sedlar