Home » Izdelava spletnih trgovin » 10 napak, ki jih naredijo spletni trgovci, ko začenjajo s spletno prodajo

10 napak, ki jih naredijo spletni trgovci, ko začenjajo s spletno prodajo

Najbrž si vsak izmed nas želi uspeti v spletni prodaji. To je sedaj prihodnost. Vendar kljub temu masikdo naredi tisto začetniško napako zaradi katere ga lahko le ta stane celotnega posla. Zato sem vam pripravila 10 nasvetov oz. napak, ki jih naredijo podjetniki, ko začnejo s spletno prodajo.

1. Predolgo čakajo, da pričnejo s prodajo produktov ali storitev

Nekateri podjetniki pričnejo samostojno pot tako, da si najprej zamislijo produkt katerega bi želeli prodajati in se najprej posvetijo pisanju vsebin, pripravi slik in s tem vložijo veliko časa in truda, nato pa ko imajo vse pripravljeno, ostanejo na mrtvi točki in ne vidijo poti naprej. Nikoli ne ponudijo dejanskega produkta potencialnim kupcem. Nekateri ljudje pa ravno obratno. Imajo produkt in nimajo časa ali volje, da gredo bolj v globino in pripravijo še kakšne vsebine, članke, slike, video in s tem povečajo možnosti in širino za prodajo ter promocijo produkta. Nekateri pa sami sebe prepričajo že pri sami ideji, da se izdelek ne bo prodajal in opustijo idejo, ki bi lahko bila zelo vredna. Če gradite podjetje, se boste morali soočiti z največjimi tveganji vnaprej. Največje tveganje s katerim se lahko soočite kot podjetje, je da ustvarite izdelek, ki ga nihče ne kupi.

spletna trgovina, spletne trgovine

2. Rešujejo nepomembne probleme

Če je problem, ki ga vaše podjetje reši zadosti pomemben, vam strank nikoli ne bo potrebno iskati. Podjetja dostikrat propadejo, ker so želela rešiti problem, ki nikogar ne zanima oziroma je nepomemben. Če daste na trg vaš izdelek ali storitev in ga nihče ne kupi, obstaja velika možnost, da morate iskati večji problem in ne večje publike.

3. Ne poslušajo svojih strank

Poslušajte vaše stranke! Ne poslušati samo strank, ki dajejo pozitivne komentarje oz. katere vi želite slišati. Raje se osredotočite na stranke, ki izdelek oz. storitev reklamirajo ali kupijo in ne uporabljajo. Prisluhnite ljudem, ki vam povedo, da ne bodo kupili in poskušajte ugotoviti zakaj.

4. Niso drugačni

Na večini trgov, imajo kupci različne možnosti med katerimi lahko izbirajo. Če imate na trgu veliko konkurence, morate dati vašim potencialnim strankam razlog, da bodo kupili pri vas. Pa naj to bo ugodnejša cena, brezplačna poštnina, ob nakupu več izdelkov en gratis, kvalitetnejša storitev itd. Namesto, da bi poskušali biti boljši, morate biti drugačni. Ko nekdo vpraša, zakaj je vaša spletna trgovina ali izdelek vreden ogleda, mora vaš odgovor biti objektiven in enostaven za razumeti.

5. Izberejo storitve ali izdelke za katerega jim je vseeno

Karkoli se odločite, da se bo vaše podjetje osredotočilo, boste potrebovali globoko znanje, svežo ustvarjanost in neomajno vzdržljivost. Vedno se bo našla konkurenca, ki ga zanima ali vedo več o storitvi ali izdelku kot vi. Če imate radi svoje delo bo ustvarjalnost in vpliv lažje graditi.

6. Začnejo z napačnimi pričakovanji

Ne bo lahko in ne bo hitro. Gradnja uspešnega podjetja je velik podvig. Verjetnost tega ne boste mogli narediti, medtem ko potujete po svetu. Če imate službo s polnim delovnim časom, bo to še veliko, veliko težje. To so resnice o katerih ljudje redko govorijo. Uspehi čez noč ne obstajajo. Vaš prvotni načrt boste verjetno morali v celoti ponovno napisati, morda večkrat. Pogovorite se z nekom, ki je že dosegel to, kar vi želite dosežti. Vprašajte jih koliko je bilo v resnici potrebno. Vprašajte jih glede stresa, ur truda in glede obupanja. Resnično poslušajte. In potem vprašajte sebe ali se res pripravljeni na svojo verzijo tega.

7. Porabijo preveč časa za ramišljanje in ne naredijo dovolj

Tu ni kaj povedati kar ne bo popolnoma opisal spodnji citat:
»Genij je en odstotek navdiha in devetindevetdeset odstotkov trdega garanja« – Thomas Edison
Če je vaše razmerje med razmišljanjem in delanjem, karkoli manj kot 80% delanja, se motite in nehajte razmišljati in delajte več! Podjetja imajo načeloma direktorja in delavce, če si v podjetju sam, moraš biti vse v enem.

8. Lotijo se sami

Nihče ne more uspeti v podjetju popolnoma sam. Da vam uspe potrebujete ljudi. Vaši dobavitelji so ljudje, vaši kupci so ljudje in vaši ponudniki storitev so ljudje. Najpomembneje je, da imate podporo od drugih podjetnikov, ki so v podobni fazi kot vi in od takih z več izkušnjami v podobnih situacijah.

9. Prehitevajo z matematiko

Če vprašate sezonskega podjetnika, kaj je najbolj pomembna spretnost pri vodenju uspešnega podjetja, bo povedal, da matematika. Če pričnete s podjetjem kot hobi in ne posvečate dovolj pozornosti na matematiko se lahko znajdete v težavah. Poslovna matematika deluje zelo preprosto. Če želite videti, kako donosno je lahko vaše podjetje, uporabite to formulo:
Dobiček = povpraševanje * (prihodki – odhodki)

10. Pričakujejo rezultate čez noč

Pomembno je, da razumete, da ni rešitve, ki bi prinesla rezultate čez noč. Razen za plačan iskalni marketing, ki lahko dobesedno prikazuje vaše oglase na vrhu rezultatov iskanj. Vsebinski marketing, optimizacija za iskalnike in socialni marketing – pri vseh našetih lahko precej traja, da prinesejo rezultate. Morate zgraditi trdne temelje in graditi od tam.

Spletni marketing lahko prinese neverjetne merljive rezultate, seveda če je izveden pravilno. To seveda ne pomeni, da so starejše in bolj tradicionalne metode oglaševanja mrtve, saj še vedno delajo do neke mere. Vendar, če se izognete teh malih napak, vam to lahko pomaga, da pričnete uspešno spletno prodajo, ki vam bo prinesla pozitivno donosnost.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij ali, da vam pomagamo pri vzpostavitvi oglaševalske kampanje, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Tina Capuder

spletnik-blog-izdelava-spletnih-trgovin