Home » Izdelava spletnih trgovin » ideje za izdelavo spletne trgovine » Spletna cvetličarna. Da ali ne?

Spletna cvetličarna. Da ali ne?

Če smo pred 15 leti preko spleta lahko kupili samo tehnično opremo in morda športno obutev, je danes stanje popolnoma drugačno. Z razvojem spletnih trgovin, lahko danes preko spleta kupimo od kruha do kuhinje. Kaj pa šopek vrtnic?

Opazujemo lahko trend rasti spletnih cvetličarn, ki so v tujini že zelo razširjene. Lahko si predstavljamo, da mora spletna cvetličarna, ki deluje na področju Anglije poslovati popolnoma na drugače način kot slovenska spletna cvetličarna. Kakšno spletno cvetličarno potem potrebujete vi, če ste danes usmerjeni več ali manj lokalno?

Kaj sploh je spletna cvetličarna?

Gre za spletno trgovino, kjer lahko prodajate vaše šopke, žalne vence ali poročne aranžmaje. Vsak aranžma, ki ga boste naredili, lahko slikate in objavite v spletni trgovini v obliki produkta, določite ceno, dodate nek opis in že je pripravljen za množično prodajo. Ko bo nekdo iskal žalni venec, bo prišel v vašo spletno cvetličarno, pogledal kateri mu je najlepši, izbral dimenzijo, določil naslov dostave in plačal.

spletna cvetiličarna

Spletna cvetličarna za našega naročnika

Kakšne spletne cvetličarne so v Slovenije lahko uspešne?

Cvetličarne v Sloveniji delujejo več ali manj lokalno, čedalje manj se prodaja žalnih vencev, šopki se prodajajo v hipermarket trgovinah, poročni aranžmaji pa se naročajo osebno, zaradi zahtev neveste. Pa je res tako nemogoče zgodbo obrniti sebi v prid? Če gledate po spletu, lahko ugotovite, da spletne cvetličarne rastejo kot gobe po dežju. Gre za način, kako povečati prodajo lokalnega podjetja. Seveda je odvisno od vsake cvetličarne posebej, vendar vam priporočamo, da na spletu prodajate šopke in druge aranžmaje, pri čemer daste poudarek na žalni in poročni program, saj vam prinese največ dobička. V to vključite še dostavo, ki jo poljubno omejite, npr. če stranka želi, da ji žali venec dostavite v mrliško vežico v vaši občini, je dostava brezplačna, v kolikor bi bilo potrebno dostaviti v sosednjo občino, bi morala stranka venec prevzeti sama ali dodatno doplačati za dostavo.

Kaj pa marketing?

Spletna stran ali spletna trgovina praktično ne služi svojemu namenu, če za tem ne stoji kvaliteten marketing, zato smo vam pripravili nekaj idej, kako postati vodilna spletna cvetličarna v Sloveniji.

1. Video vsebine
Ko na trg pride nekaj novega, na kar ljudje niso najbolj navajeni, si morajo predstavljati uporabniško izkušnjo. Najbolj elegantna rešitev za to je video, ki lahko predstavlja:
> zadovoljstvo in presenečenje prejemnika šopka, ko mu ga vi naročite preko spletne cvetličarne ter ga dostavljalec dostavi njemu na dom
> enostavnost naročanja poročnega aranžmaja
Video lahko objavite na vhodni strani spletne cvetličarne in na Facebooku, ki je glavni marketinški kanal, preko katerega opozorite nase ter na svojo ponudbo.
2. Google oglaševanje
Kakršen koli marketing boste že izvajali, morate poskrbeti, da vas potencialne stranke najdejo. Predstavljajte si, da se trudite ljudem predstaviti enostavnost uporabe spletne cvetličarne, na koncu pa nekdo naroči pri vaši konkuenci, samo zato, ker vas na Googlu ni našel! Začeti morate s kvalitetno Google kampanjo in sebe postaviti na prvo mesto.

3. Facebook oglaševanje 

Če s pomočjo višjega uvrščanja na iskalniku Google poskrbite, da vas nekdo najde če vas potrebuje, lahko na Facebooku predstavite novost v obliki slike, besedila in videa. Ustvarite oglas, ki predstavlja 5 vaših produktov (šopkov) in pod opis napišite “ima vaša draga jutri rojstni dan?”. S klikom na posamezni šopek, ki si ga lahko potencialna stranka izbere, bo prišla na vašo spletno cvetličarno in samo še korak jo loči do zaključka nakupa.

 

4. Pripravite pakete
Mladoporočenca imata pri organizaciji poroke ogromno dela, v primeru maturantskega plesa so dijaki prav tako preobremenjeni, enako je pri organizaciji druih dogodkov. V spletni cvetličarni zato ustvarite oddelke za posamezno priložnost in ji ponudite več kot le posamezen šopek. Ustvarite paket cca. 15 različnih šopkov za različne priložnosti, pri čemer ponudite dodatno ugodnost (npr. brezplačna dostava). To vam ne bo pomagalo pri prepoznavnosti vaše splete trgovine, boste pa zato zaradi priročnosti, najboljša odločite za vse organizatorje dogodkov.

V kolikor želite povečati in razširiti prodajo vaše cvetličarne, nas kontaktirajte na 01 600 99 30, izpolnite kontaktni obrazec ali nam pišite na info@spletnik.si in pomagali vam bomo pri vašem spletnem uspehu.

Veliko uspeha vam želim,

Matjaž Sedlar