Home » Izdelava spletnih trgovin » Spletna trgovina za prodajo gum – Kaj morate vedeti preden začnete s spletno prodajo gum

Spletna trgovina za prodajo gum – Kaj morate vedeti preden začnete s spletno prodajo gum

Spletna prodaja je v zadnjih letih izjemno napredovala. Če smo pred leti preko spleta lahko kupili le računalniško in športno opremo, lahko danes kupimo od kruha do zimskih pnevmatik. Imate vi avtoservis in bi začeli s spletno prodajo zimskih gum? Bi bila to pametna odločitev? Odgovor je “da”.

Slabost vsakega avtoservisa je, da so omejeni na svoj okoliš in težko poveča svojo prodajo, zato je danes čas, da svoje storitve postavite na splet ter začnete s spletno prodajo po celi Sloveniji. Res je tudi, da se nam bliža 15. november, ko bo potrebno imeti zimske pnevmatike. Bodite vi tisti, ki boste prodali preko spleta!

Kakšno spletno trgovino potrebujete?

Spletna trgovina je neke vrste spletna stran, kjer lahko obiskovalec izbere svoj produkt, ga doda v košarico in ga kupi preko speta. Možnosti glede plačil in funkcionalnosti so tu neomejene – bodisi kupec lahko plača po predračunu, po povzetju ali pa s kreditno kartico, PayPal-om. Poglejte si 2 primera spletne trgovine, ki smo ju izdelali za naši stranki:

Vaša spletna trgovina za prodajo pnevmatik naj bo pregledna, potencialna stranka pa naj takoj najde model gume, ki jo išče. V ta namen je potrebno v spletno trgovino vključiti filtre, kot jih lahko vidite na spodnji sliki:

spletna trgovina, shop123, spletne trgovine

 

Gre za funkcionalnost, ki bo obiskovalcu spletne trgovine v kratkem času pokazala ponudbo, ki jo išče oziroma je za njo možna, glede na vozilo. Filtri, ki so za to priporočljivi so:

  • vrsta pnevmatike
  • dimenzije
  • znamka
  • cenovni razred ali model avtomobila in se pnevmatike prikažejo na podlagi tega, kateri model pnevmatik je najboljši za določen avto.

Kaj še ne sme manjkati v spletni trgovini?

Izpostaviti je potrebno vaše kontaktne podatke (tel. številko), vašo lokacijo (vstavite lahko zemljevid) in glavne prednosti oziroma ugodnosti. Pri izdelave spletne trgovine ne posvečajte preveč časa samemu opisu vašega podjetja, zgodovini, poslanstvu, … izpostavite vaše prednosti, predvsem spletne prodaje, npr. brezplačna poštnina, ugodnosti za vaše stranke, hiter servis ali 24/7 podpora po telefonu.

Najpomembnejše pri spletni trgovini je….

Glavno kar mora biti pregledno je pot od vstopne strani do zaključka nakupa! Ne pozabite na dejstvo, da v kolikor vaš obiskovalec ne bo našel prave gume zase, če bo potrebnih več kot 6 klikov, da pride do prave gume in zaključi nakup, potem spletna trgovina ni pregledna in ne deluje. Hitro se namreč lahko zgodi, da bo vaša potencialna stranka zaprla vašo spletno trgovino in odšla k vaši konkurenci. Filter zato izpostavite že na vstopni strani, nato naj se zožen seznam pnevmatik prikaže takoj, ko nekdo izdelek doda v košarico, naj bo to jasno izpostavljeno, sam postopek nakupa pa naj sestavlja samo en obrazec – hitra blagajna.

Brez potencialnih strank ne gre

Če nameravate postaviti spletno trgovino in le čakati, da se bo vsula gora naročil, pomislite ponovno. Spletno trgovino morajo ljudje opaziti, ko bodo na Googlu iskali npr. “zimska pnevmatika Dunlop”, zato je za vas najboljša rešitev Google oglaševanje. Bolje je, da od zneska, ki ga nameravate nameniti spletni trgovini odvzamete 20% in vložite v spletno oglaševanje.

Kar pa je še najbolj pomembno, potrebujete odzivno spletno trgovino! To pa zato, ker vedno več uporabnikov interneta dostopa do spletnih trgovin preko pametnih telefonov in tabliv. In če si želi, da bodo kupovali tudi pri vas, potem brez odzivne trgovine ne bo šlo.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,

Matjaž Sedlar

spletnik-blog-izdelava-spletnih-trgovin