Home » Izdelava spletnih trgovin » Dajte razlog obiskovalcu, da se vrne v spletno trgovino in opravi nakup

Dajte razlog obiskovalcu, da se vrne v spletno trgovino in opravi nakup

Pričakujte, da bosta 2 od 3 košaric zapuščene. To je »kruta« resnica za vsakogar, ki posluje preko spletne trgovine. Toliko truda ste vložili, da ste na vašo spletno trgovino pripeljali potencialne kupce, še več ste ga vložili v to, da jih usmerite v nakup. In zdaj je bodoči kupec na zadnjem koraku nakupa kjer misteriozno izgine.

Kaj se dogaja? Zakaj ne opravijo nakupa do konca? O tem smo že kar veliko napisali, a vseeno pojdimo čez glavne razloge:

  • preveč korakov do zaključka naročila
  • slab način dostave/predolg čas dobave
  • prej vpisati e-mail naslov preden zaključiš nakup
  • okence kjer vpišejo številko kupona (popusti), ampak tega kupona nimajo
  • slabo dodelan način plačila

 

Povzetek: naj bo nakup neboleč in čim krajši. Dajte jim razlog, da se vrnejo. Tokrat bomo pregledali načine kako lahko nekatere »skoraj« kupce pridobite nazaj na spletno trgovino, da opravijo nakup do konca.

1. Nastavite cilje in lijak (Funnel) v Google Analytics-u

Prijavite se v svoj račun in kliknite »admin« v zgornjem desnem kotu . Nato boste vzpostavili opis in vrsto cilja, ki ga želite slediti. Za zapuščene košarice , izberite ” URL destinacijo” in poimenujte vaš cilj. Nato nastavite lijak (Funnel) na “On” in določite vmesne korake.
Tako boste lahko spremljali aktivnosti na košarici. Videli boste na kateri točki odidejo iz košarice in na podlagi teh ugotovitev boste lahko ukrepali.

nakupovalni lijak v spletni trgovini

2. Poznamo razlog. Ukrepajmo!

Seveda so razlogi lahko različni, definitivno si boste pomagali z Remarketing oglaševanjem v sklopu oglaševanja na Google-u.
Tukaj lahko nastavite, da se oglasi prikazujejo tistim obiskovalcem, ki so zapustili košarico in odšli stran. Seveda vaše oglase oblikujte tako, da bodo nagovarjali te obiskovalce direktno. Npr.: Ob nakupu prejmete darilo!, Opravite nakup in koristite popust!,…

Moj nasvet je, da skrbno spremljate analizo preko Google Analytics-a in si z ugotovitvami izboljšajte vašo spletno trgovino.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,

Urška Ujc

spletnik-blog-izdelava-spletnih-trgovin