Home » Izdelava spletnih strani » Trendi za spletne strani 2016 – Kako boste v letu 2016 izstopali na spletu

Trendi za spletne strani 2016 – Kako boste v letu 2016 izstopali na spletu

Zdi se, kot da so spletne strani iz leta v leto drugačne. Če je še pred nekaj leti veljajo, da moramo obiskovalcu jasno in z velikimi gumbi vsiliti klik, z izstopajočimi barvami označiti pomembno in z velikimi puščicami pokazati na popust, temu več ni tako. Tokrat si preberite, kakšnim trendom je potrebno slediti za leto 2016.

1.   Minimalistični dizajn

Spletne strani po nepotrebnem nikoli ne zasujte z nepotrebno vsebino ali nerelavantnimi slikami. Vstavite le najpomembnejše, kar se vam lahko obrestuje pri izjemni preglednosti spletne strani. Pri tem ne dodajajte 3D elementov, velikih gumbov ali animacij. Le te so bile v velikem porastu v tem letu (2015), pa niso prinašale velikega učinka. Glavna slabost animacij je ta, da pozornost obiskovalca preusmeri od vašega izdelka k sami obliki spletne strani. Na ta način res da lahko naredite “uau” efekt, vendar raziskave kažejo, da ne prinašajo povečanja prodaje spletne strani.

 

2.   Skriti gumb

Da, res je, gre za gumbe na spletni strani, ki jih ne smemo izpostavljati kar tako povprek. Pri izdelavi spletne strani imejte v mislih, da mora obiskovalca prepričati vaš produkt, kar dosežete z dobrimi slikami in kvalitetno vsebino. V kolikor bo to rezultiralo v zanimanje obiskovalca za produkt, bo kliknil na vaš gumb in sledil nadaljnjim povezavam po spletni strani, če tudi ne bo obarvan z rdečo barvo.

 

3.   Ploski dizajn

To pomeni, da je obdobja 3D gumbov in besedila ter osenčenih slik konec. Prav tako so animacije že preteklost, zato se v naslednjem letu poslužujte raje enostavnemu 2D dizajnu. Tudi to pripomore k temu, da sami gumbi ne izstopajo preveč in pri tem ne zasenčijo bistva spletne strani – vašega produkta/storitve.

 

4.   Kartični dizajn

Pri kartičnem dizajnu govorimo o obliki vašega bloga. Takšno obliko smo do sedaj lahko videli le na družbenem omrežju Pinterest, ki pa se sedaj s polno paro seli tudi na preostale spletne strani. V kolikor vaša spletna stran ni medij, kjer primarno objavljate novice, je to aktualno predvsem za blog na vaši spletni strani. Vsako objavo lahko objavite v svoj kvadratek s svojo sliko, kar obiskovalcu prinese nepozabno uporabniško izkušnjo. Na lahek način lahko najdemo tematiko, ki nas zanima, tak dizajn pa človeka zaposli in poveča čas obiskanosti vaše spletne strani.

 

5.   HD slike

V vsakem našem članku lahko opazite, kakšen poudarek dajemo na slike na vaši spletni strani, na kar bomo v naslednjem letu dali še večjo težo. Letos ste lahko opazili ogromno spletnih strani, ki so imele v ozadju prve strani video vsebino. Trendi spletnih strani se pomikajo v smeri minimalističnega, ploskega in neizstopajpčega dizajna, zato bomo naslednje leto tudi video zamenjali z HD sliko. Seveda je to odvisno od dejavnosti, s katero se ukvarjate. V kolikor predstavljate storitve ali pa si želite predstaviti svoje podjetje na unikaten način, se brez slabe vesti poslužite tudi video vsebini. V kolikor pa prodajate izdelke pa si zapomnite, da ljudje vedno radi pogledamo njihove podrobnosti. Vsaka slika ki jo boste vstavili na spletno stran naj ima HD kakovost kateri velikost lahko spremenite na naslednji povezavi: https://compressor.io/), objavite velike slike, ki predstavljajo detajle vašega produkta.

 

6.   Aktivna spletna stran

Spletna stran nikoli ni bila sama po sebi namen, ampak je potrebno v njo vlagati ogromno truda, tako z dodajanjem vsebine, spreminjanjem aktualnih novic, kot skrb za višje uvrščanje na iskalniku Google. Tako kot smo lani pisali o avtomatizaciji marketinga, je tudi tedaj potrebno poudariti, da lahko z napredkom tehnologije določen del spletne strani oziroma marketinga avtomatiziramo. Povežite vašo spletno stran z orodjem Newsletter in tako vsem prijavljenim na e-novice pošljite serijo e-mailov (prvi naj bo zahvalni, nato pregled najbolj aktualnih novic iz tematike vaše spletne strani, pri tem pa spremljajte katere novice večkrat odpro ter na podlagi tega spreminjajte spletno stan).

 

7.   Nikar ne pozabite na…

Ne glede na trende spletnih strani skozi leto, določena zlata pravila še vedno ostajajo. Vaše spletne podstrani naj bodo standardizirane z enakim zaporedjem vsebine (če imate pod 1. zavihkom na vrgu pregled produktov ali pa slider, naj bo enako na vseh ostalih zavihkih). Ne pozabite, da smo vsi navajeni na neko standardno obliko strani. Številka naj ostane izpostavljena na zgornjem desnem kotu, kontaktni obrazec za dnu strani ali na ločenem zavihku, … Spletna stran naj bo torej vedno pregledna. Ravno zaradi tega so tudi vse neklasične pisave vprašljive. Dobrodošlo je, da na vhodno stran v slider vstavite nek napis neklasične oblike, saj s tem celo dosežete, da obiskovalca zaposlite z branjem, česar si prav zagotovo ne želite pri ostali vsebini. V kolikor želite obiskovalca zaposliti, kar je zagotovo vaš cilj, saj bo tako dlje ostal na vaši spletni strani, sledite naslednjim točkam:
že ob prihodu na spletno stran jim ponudite neko ugodnost za nove kupce, kar bo pri obiskovalcu vzbudilo neko pozitivno izkušnjo.

  • objavite skrite gumbe
  • izpostavite HD slike
  • podeseterite povezave med vašimi spletnimi podstranmi (ni treba, da je vedno gumb tisti, ki bo obiskovalca pripeljal iz spletne strani 1 do 2)
  • vstavite klic k akciji
  • vstavite infografiko (dokazano večji % ljudi si bo ogledalo infografiko, kot prebralo en odstavek besedila na vaši spletni strani)
  • ne pozabite na kartični dizajn vašega bloga
  • vstavite LiveChat
  • preglednost, preglednost, preglednost, …

 

8.   Odzivna spletna stran

Vzemite to točko kot opomnik, v kolikor še vedno nimate prilagojene spletne strani za tablice in pametne telefone. Seveda veste, da imamo danes popolnoma vse informacije na dosegu rok, kadarkoli s to želimo. Velika večina ljudi seže v žep po pametnem telefonu, ko potrebuje neko informacijo, če pa takrat vaša spletna stran ne bo prilagojena telefonu, vas to lahko stane stranko.

Sami veste, da je spletna stran odraz vašega podjetja.  Vprimeru, da si želite spletno stran v trendu nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 01 600 99 30 ali pa izpolnite kontaktni obrazec.

Veliko spletnih uspehov vam želim,

Matjaž Sedlar