Home » Email marketing » Trendi pošiljanja e-novic za 2016 – E-mail marketing v letu 2016

Trendi pošiljanja e-novic za 2016 – E-mail marketing v letu 2016

Ko pošiljate e-novice je potrebno vedno poslušati vašo potencialno stranko: kaj želi prejeti na e-mail, kakšen e-mail bi odprla, kaj jo zanima in česa ne. Ravno to pa je glavna stvar, ki se spreminja skozi leto. Stranke postajajo čedalje bolj zahtevne in v kolikor na e-mail dobijo nerelavantno vsebino za njih, se bodo kmalu odjavili od prejemanja. Kako se temu izogniti v letu 2016?

1.) S pop-up oknom do večje baze prejemnikov

Večina podjetij se na svoji spletni strani izogiba pojavnih okenj, saj se jim zdi, da je to moteče za obiskovalce njihove spletne strani. Morda je moteče tudi oglaševanje s pomočjo Google slikovnih oglasov, vendar so so načini, ki dejansko delujejo. Gre za način, kako v kratkem času povečati svojo bazo naročnikov na e-mail novice. Raziskave so pokazale, da podjetja s pomočjo pojavnega okna povečajo svojo bazo do 10x hitreje.

Napredne baze naročnikov

Glede na število produktnih skupin, ki jih vaše podjetje ponuja izoblikujte prilagojena pojavna okna in jih objavite na podstraneh vaše spletne strani glede na relavantnost. Če prodajate npr. računalniško opremo in varnostne kamere, izdelajte 2 pop-up okna. Na prvega objavite e-priročnik z naslovom “Novosti v računalništvu v letu 2016”, na drugega pa “Aktualnosti v zvezi z varnostnimi sistemi”. Na tak način boste oblikovali 2 različni baze prejemnikov na e-novice in tem posredovali njim relavantno vsebino.

2.) Osebno sporočilo

Koliko e-novic ste že prejeli na vaš mail, kjer je pisalo npr.:

  • novo v ponudbi
  • dodali smo nov izdelek v našo spletno trgovino
  • na voljo je posodobitev programa (vi pa tega programa sploh ne uporabljate več)
  • kupite naš novi izdelek…

Ogromno pošte, ki za vas morda niti ni tako relavantna. Po vrhu vsega pa je e-mail poln slik, suhoparnega besedila. Kaj naredite s tako e-pošto? Jaz osebno se nemudoma odjavim od prejemanja.

Kaj boste naredili drugače v letu 2016?

Napisali boste osebno sporočilo in vašim potencialnim strankam dali vedeti, da so za vas izjemno pomembne ter da se posvečate vsaki posamezno. S tem boste dosegli občutno višji procent odprtja vaše e-novice. Prvi korak je oblikovanje zadeve, ki naj bo prav tako osebna, npr. “Spoštovani g. Matjaž” ali pa zadevo oblikujte glede na to, kaj vašega naslovnika najbolj zanima. Če je na vaši spletni strani prenesel priročnik z naslovom “novosti v računalništvu v letu 2016”, naj bo zadeva naslednjega vašega sporočila npr. “za vas smo primerjali 4 računalnike”.

Nadaljujte z golim besedilom

Ko odprete e-mail, je takoj moč ugotoviti, da gre za reklamno. Zakaj? Ker so bila do sedaj vsa sporočila polna slik, povezav, akcij, popustov, nagradnih iger, video vsebin, hiperpovezav, … Kaj pa, ko odprete golo besedilo brez multimedijskih vsebin? Večina, 70% ljudi bi v tem primeru začela brati besedilo, saj le tako lahko izve kaj sporočilo od njega zahteva. Tu je pomembno, da je vaše sporočilo osebno oblikovano, s personalizirano noto, npr. “Pozdravljen g. Matjaž! Pred nekaj dnevi ste na naši spletni strani prenesli priročnik, sporočite mi prosim ali imate glede vsebine kakšno vprašanje. Če želite si lahko preberete tudi naš zadnji članek, …” (ne pozabite na klic k akciji).

3.) Dve tretjine ljudi vaše e-maile bere na mobilnih napravah

Če smo pred 20 leti prišli domov in odprli časopis, danes odpremo računalnik. Izjemno kmalu, niti računalnik ne bo več to, kar je včasih bil. Novice in aktualnosti bomo začeli često brati na mobilnih napravah, zato naj bo temu primerno oblikovana tudi vaša e-pošta. Upoštevati je potrebno naslednje:
1. e-mail naj bo odziven (prilagojen mobilnim napravam in tablicam)
2. pisava naj ne bo premajhna
3. ne vključujte velikih slik ali video vsebin, saj telefoni nimajo še tako močne internetne povezave, posledično se bo vaš e-mail odpiral PREdolgo

4.) Pripravljate akcijo z brezplačno dostavo?

Potem jo pošljite na moj e-naslov 🙂 Raziskave v letošnjem letu so pokazale, da je akcija z brezplačno dostavo daleč najbolj učinkovita reklama. E-pošta, ki jasno nakazuje na brezplačno poštnino je všeč 35% ljudem. Takoj za tem so seveda popusti in druge akcije, kar zna biti dvorezen meč, če baza naročnikov na e-novice ni ciljno zastavljena. Imejte torej to v mislih, ko boste oblikovali e-novice, pri tem pa pazite, da ne vključite preveč slik, velike pisave, …. Bodite minimalistični in osebni. Če imate bazo obstoječih kupcev, lahko v naslednjo e-novico napišete nakaj v smislu “Pozdravljen Matjaž, ker ste pred časom nakupovali na naši spletni trgovini, vam podjetje Spletnik danes podarja brezplačno dostavo ob naslendjem nakupu, …”.

Da povzamem, trend pošiljanja e-novic gre tokrat v smeri personaliziranih sporočil, napisanih z golim besedilom. E-novice je potrebno pošiljati konsistentno, z vsebino, ki bo naslovnika resnično zanimala (preberite si članek “Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?”).

Odlično orodje, s katerim boste lahko sledili trendom in pošiljali e-novice je Newsletter, ki ga lahko brezplačno preizkusite že danes!

Če imate še kašno vprašanje nam pišite na info@spletnik, izpolnite kontatkni obrazec ali nas pokličite na 01 600 99 30.

Obilo spletnih uspehov vam želim,

Matjaž Sedlar