Home » Google oglaševanje » Že veste kakšno je razmerje ponudbe in povpraševanja po vaših produktih na trgu?

Že veste kakšno je razmerje ponudbe in povpraševanja po vaših produktih na trgu?

Ali veste, kdo je vaša ciljna publika? Res veste? Ne govorim o tem, “prodal sem obleke, tako da je moj ciljni trg ženska.” Mislim na , “sem lastnik trgovine z oblekami, moje stranke so ženskega spola, starost 35-45, živijo v okolici 10km od trgovine in zaslužijo več kot 15.000 € na leto. ”

Ko ste začeli s poslovanjem morda niste šli v detajle glede vaše ciljne publike. Ampak nikoli ni prepozno, vzemite si čas in izkoristite podatke. Poznavanje vašega tržišča vam bo prihranilo čas, ki ga vlagate v marketinške dejavnosti. Najverjetneje boste odkrili nove potencialne kupce, na katere prej tudi pomislili niste.

Torej, kako ugotoviti kdo je vaša ciljna publika? Pripravila sem par točk o katerih je vredno razmisliti:

Razumite vaš trg in vaše podjetje

google oglaševanje, oglaševanje na googlu

Ne potrebujete le dobro razumevanje vaših strank, njihovih potreb in želja ampak tudi morate razumeti naše podjetje. Kakšne storitve oz. produkte ponujate? Kako le te pomagajo kupcu?

Na primer: Odločite se, da boste odprli cvetličarno. Korist v kupčevih očeh je očitna – brez napora pride do najlepših in svežih cvetlic v trenutku in s tem razveseli svojega partnerja. Ampak pomislite malo globlje… So vaši produkti primerni za ljudi z visokim ali srednjim dohodkom? Kje imam locirano cvetličarno?
Ko veste kdo je vaša ciljna publika, osredotočite vaše marketinške aktivnosti v ljudi, ki so najboljši potencialni kupci.

Tukaj je nekaj koristnih orodij in virov, ki vam bodo pomagale ugotoviti kdo je vaša ciljna publika:

 

Google analytics > vam zagotavlja globino podatkov o samem obisku na spletni strani ali trgovini, kako so tja prišli (po ključnih besedah, referenčne strani, itd), koliko časa so ostali na vašem spletnem mestu in še veliko več.
Google AdWords: Keyword planner >  kjer boste ugotovili katere so tiste ključne besede, po katerih iščejo vaše produkte oz. storitve.
Facebook insights > Če imate Facebook stran za vaše podjetje in ima več kot 30 »lajkov« imate odobren dostop do statističnih podatkov. Tukaj najdete kdo je v stiku z vašo stranjo, koliko fenov imate, dnevne obiskovalce, demografika, …
Ankete > Vprašajte vaše stranke nekaj preprostih vprašanj in odkrili boste dragocene informacije, ki vam bodo pripomogle k še boljšemu prepoznavanju vaše ciljne publike. Na primer vprašajte jih kako so zadovoljne z vašimi storitvami oz. produkti? Zadovoljni s pomočjo pri izbiri?…

Tako. Zdaj vas čaka le, da uporabite ta orodja in povečate vaš posel.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,

Urška Ujc

 

 

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk