Home » Izdelava spletnih strani » Z boljšo uporabniško izkušnjo do več konverzij

Z boljšo uporabniško izkušnjo do več konverzij

Ste pravkar zgradili novo spletno stran? Videti je odlično in vsebuje vse povezave do socialnih medijev in sama izdelava je potekala tekoče, brez težav. Ali ste preverili, če ima vaša spletna stran dobro uporabniško izkušnjo, ki bo povečala število konverzij na vaši spletni strani? Če niste načrtovali oblikovanja okoli te glavne skrbi, potem pojdite hitro nazaj k načrtovanju.

Že pred samim začetkom izdelave spletne strani mora vsak imeti v mislih 2 vprašanji: Kako lahko ustvarim dobro uporabniško izkušnjo in kako stran oblikovati za povečanje konverzij? Konverzije niso samo na e-trgovinah ali B2B straneh. Konverzije so na vseh spletnih straneh, saj konverzije ne pomenijo le nakupe. Lahko so prijave na e-novice, prenosi e-priročnikov ali le oddaja kontakta oz. povpraševanja.

Na kratko: Konverzije so temelj vsake spletne strani in oblikovanja, saj je skoraj vsaka spletna stran narejena z namenom, da privabi kupce oz. obiskovalce in da na njej naredijo neko akcijo.

Najboljši način za povečanje konverzij je z zagotavljanjem, da je uporabniška izkušnja vaše spletne strani vrhunska in da ničesar ne prepušča naključju. Če niste oblikovali strani in medtem razmišljali o konverzijah, ki jih lahko naredijo vaše stranke, potem ne delate dobro.

Vendar ne skrbite. Pripravili smo vam nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali ustvariti vrhunsko uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo, da boste z upoštevanjem navodil, povečali konverzije na vaši spletni strani.

Naredite vse na vaši strani zelo jasno

Ljudje imajo raje preprostost nad zapletenostjo kateri koli dan v tednu. Uporabniki imajo raje spletne strani, ki so povsem jasne v vsebini in predstavitvi. Ne glede na to kakšna je vaša spletna stran (e-trgovina, B2B stran) mora strankam ponuditi nekaj kar želijo in izpostaviti vse prednosti pred konkurenco. Predlog vrednosti mora jedrnato predstavljati kaj točno pri spletni strani izstopa od konkurentov. Morate odstraniti ves nesmiselen žargon (berite: zelo tehničen jezik) v vsaki kopiji spletne strani, ki jo oblikujete. Tudi, če prodajte nekaj super-zapletenega ali super-nezanimivega, kot npr. opremo za elektrarne, mora biti vsebina pogovorna in zelo enostavna za razumeti.

Optimizirajte vašo navigacijsko vrstico

Navigacijska vrstica ali meni na katerem koli mestu je tisto, kar uporabniki najprej pogledajo, ko poskušajo razumeti vašo strukturo spletne strani. Zato jim pomagajte in pripravite meni v obliki, da bo vsak hitro našel tisto kar potrebuje. Nič ni bolj frustrirajočega za uporabnika kot to, da ne najde na strani tistega kar išče. Če se uporabnik ne bo znašel na strani ga bo to odvrnilo od vaše strani in po vsej verjetnosti ne bo več prišel na vašo stran. Vsak izgubljen obiskovalec, predstavlja izgubljeno konverzijo.

Prepričajte uporabnike da zaupajo vaši spletni strani

To je v bistvu zlato pravilo spletnega oblikovanja: če uporabniki spletne strani ne zaupajo strani, na katero so prišli, bodo vaše konverzije obstale ali se celo zmanjšale. Elementi za krepitev zaupanja so v različnih oblikah in velikostih in seveda ni potrebno, da imate na vaši strani vse elemente, se pa splača da imate vsaj večino prisotno. Vključite naslednje elemente, da zagotovite uporabnikom brezskrbnost medtem ko se skušajo odločiti, če vam lahko zaupajo dovolj, da bodo poslovali z vami:

  • Izjave strank: Najboljši graditelj zaupanja so izjave drugih strank s katerimi ste že poslovali. Ker izjave prihajajo od tretjih oseb, seveda znižajo sume obiskovalcev, medtem ko jim daje občutek varnosti.
  • Počlovečite spletno stran: Eden od načinov, kako to naredite je, da pripravite vrhunsko stran „O nas“. Uporabite slike zaposlenih in njihove hobije in predstavite svoje podjetje kot družinsko podjetje, ki mu lahko zaupajo.
  • Kontakt: Kontaktne informacije bi morale biti predstavljene na vidnem mestu na vsaki strani spletne strani. Tako lahko tudi lažje in hitreje najdejo telefonsko številko ali e-mail in vas kontaktirajo. Zelo pomembno je tudi, da imate kontaktni obrazec.

izjave strank, izjave strank na spletni strani, izjava zadovoljne stranke

Znebite se nepomembne vsebine – trenja

Odstranite vse nepomembne dejavnike, ki ovirajo uporabnike, da uspešno zaključijo dejanje na strani, ki ga vi želite. Eden izmed najbolj razvpitih načinov trenja je, da ponujate strankam preveč izbire. To ustvarja paralizo in preobremenjenost z informacijami, ki škodljivo vpliva na konverzije.

Najbolj pomembno pa je, da pri kontaktnem obrazcu ne pretiravate s polji, ki jih morajo izpolniti. Zahtevajte podatke, ki so res pomembni kot npr. ime, e-mail in zadeva sporočila. To je v prvem stiku dovolj podatkov, druge lahko pridobite kasneje ko boste že imeli zanimanje.

kontaktni obrazec, spletni obrazec

Prilagodite spletno stran mobitelom in tablicam

Če boste vašo spletno stran prilagodili za mobilne naprave in tablice, si lahko znatno povečate število konverzij. Saj veliko uporabnikov interneta sedaj išče kar preko mobilnega telefona ali tablice in če bo prišel na vašo stran in ne bo prilagojena bo verjetno hitro odšel iz strani. Preberite si več o tem > Izboljšajte konverzije z odzivnim dizajnom.

Oblikujte za uporabniško izkušnjo; Oblikujte za konverzije

Ko boste načrtovali za uporabniško izkušnjo, boste samodejno oblikovali za več konverzij. Postavite vaše stranke na prvo mesto in se vedno spomnite na to, da mora biti oblikovanje zgrajeno okoli uporabniške izkušnje. Če je uporabniška izkušnja trdna in prijetna je velika verjetnost, da se bo povečalo število konverzij.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder