Home » Google oglaševanje » Orodja za Google oglaševanje (v Google Adwords programu)

Orodja za Google oglaševanje (v Google Adwords programu)

Google AdWords v sklopu programa ponuja koristna orodja za vsakega oglaševalca in s tem dodano vrednost, ki je lahko koristna za oglaševalski račun. Uporaba pravega orodja za določen račun je kot uporaba pravega orodja pri gradnji hiše: olajša delo in izboljša kakovost končnega izdelka. Če uporabite prava orodja v programu AdWords, lahko izboljšate donosnost naložbe in si prihranite čas z upravljanjem računa.

Orodja je mogoče uporabiti za številne funkcije.

  • Z orodjem za upravljanje računa lahko gledate, uredite in posodobite račun
  • Orodje za ključne besede ponuja vire za izbiranje primernih in učinkovitih ključnih besed
  • Orodje za umestitve vam pomaga pri določanju primernih spletnih mest za prikaz oglasa
  • Z orodjem za upravljanje ponudb in proračuna ugotovite kako najbolje izkoristite proračun za oglaševanje in pri tem prihranite čas in pridobite vpogled v to koliko morate ponuditi za oglaševanje
  • Orodje za ustvarjanje oglasov omogoča, da ustvarite prilagojene oglase za promocijo
  • Z orodjem za odpravljanje napak hitro ugotovite, kako odpraviti napake v računu. S filtrom za neodobrene oglase lahko hitro odkrijete in popravite oglase, ki se ne prikazujejo zaradi težav s pravilniki.

Spodaj si lahko ogledate hiter pregled funkcij posameznega orodja in kako izgleda v AdWords računu.

Zgodovina sprememb

Vsak račun vsebuje zgodovino sprememb, ki prikazuje spremembe v preteklosti. Dejanja, ki se beležijo so spremembe pri: oglasu, proračunu, ponudbi, konverzijah, omrežju, ključni besedi, stanju in ciljanju. Poleg sprememb izvedenih direktno v računu AdWords, se v zgodovini beležijo tudi spremembe preko samodejnih pravil, vmesnika API in urejevalnika AdWords.

google adwords, google adwords orodje

Zgodovina sprememb

Orodje za ključne besede oz. načrtovalnik ključnih besed

Z tem orodjem lahko poiščete nove ključne besede in pridobite podatke o obsegu iskanja to lahko iščete z uporabo fraze, spletnega mesta ali kategorije. Lahko pridobite tudi podatke o obsegu iskanja in trendih. Načrtujete lahko tudi proračun in pridobite napovedi o uspešnosti klikov in cen.

google adwords, google adwords orodje

Načrtovalnik ključnih besed

Orodje za ciljanje

  • Ciljanje oglasov na geografske lokacije – S ciljanjem na lokacijo lahko prikazujete oglase na želenih geografskih lokacijah (državah, v radiu znotraj države, v polmeru okoli lokacije ali v skupnih lokacijah)
  • Povezovanje oglasov z geografskimi lokacijami – lahko ciljate na stranke na izbranih lokacijah, tako da se oglasi lahko prikazujejo na območjih, kjer poslujete.
  • Izključitev naslovov IP – oglase lahko izločite iz določenih sosesk na zemljevidu tako da izključite IP računalnikov ali omrežij.

Orodje za ponudbe in proračune

  • Izboljšana cena na klik (ECPC) – to je možnost ponujanja, s katero lahko zvišate ponudbe za klike, za katere je večja verjetnost, da bodo vodili v konverzijo na vaši strani.
  • Orodje za optimiziranje konverzij – cilj orodja je, da zagotovi največ konverzij glede na cilje za ceno na nakup (CPA).
  • Uporaba samodejnih ponudb – omogoča, da ponudbe nastavite na avtopilota in s tem zagotovite, da boste v okviru proračuna prejeli največ klikov.
  • Cena na nakup (CPA) – je način ponujanja, ki omogoča, da sistemu sporočite znesek, ki ste ga pripravljeni plačati za konverzijo. Je del orodja za optimiziranje konverzij.

Orodje za ustvarjanje oglasov oz. urejevalnik AdWords

Je brezplačen program za upravljanje oglaševalskih akcij AdWords. Z orodjem lahko prenesete račune v program, izvedete spremembe brez povezave in jih nato naložite nazaj v AdWords. Z njim lahko prihranite veliko časa, saj omogoča lažje spreminjanje podatkov v večjem obsegu.

google adwords, google adwrods urejevalnik, google adwords orodje

Google Adwords urejevalnik

Orodje za odpravljanje napak

Če je vaš oglas neodobren, se ne more prikazovati. Če želite, da se oglas začne prikazovati, preverite, kateri oglas je neodobren, in ga uredite, da bo skladen z pravilniki o oglaševanju.

google adwords, google adwrods orodje

Orodje za odpravljanje napak

Ko ustvarite oglase, je pomembno, da se bodo strankam tudi dejansko prikazovali.Uporabite lahko orodje za predogled in diagnozo oglasov ter si ogledate statistične podatke za svoj račun, če želite preveriti, ali se vaši oglasi prikazujejo.

google adwrods, google adwrods orodje, google adwords oglas

Orodje za predogled

Kljub temu, da program AdWords ponuja veliko orodij za pomoč pri prilagajanju in izboljševanju oglaševalskih kampanj, morate še vedno imeti v mislih, da vsaka kampanja potrebuje redni pregled vseh sprememb in podatkov za spremljanje uspešnosti. Zato, vam ne priporočamo, sploh če ste začetnik in teh stvari ne poznate, da sami ustvarjate oglaševalske kampanje in uporabljate orodja ter ne preverjate uspešnosti, saj lahko izgubite veliko denarja in ne izboljšate donosnosti vaše naložbe.

Za več vprašanj in pomoč pri vaši oglaševalski akciji, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder

E-priročnik: Google AdWords za začetnike