Home » Izdelava spletnih trgovin » Trendi spletnih trgovin za 2016

Trendi spletnih trgovin za 2016

Spleta trgovina je bila od nekdaj izziv za podjetja. Trendi se spreminjajo izjemno hitro, stranke so vsak dan bolj zahtevne, vedno si želijo nekaj novega in če na to ne boste pozorni tudi v naslednjem letu, bo to za vas obdobje slabe prodaje. Ne obstaja spletna trgovina, ki bi jo izdelali enkrat, nato pa brez sprememb in spremljanjem trendov prodajala leta in leta. Ravno zato smo za vas pripraili nekaj iztočnic, ki jih boste morali upoštevati v letu 2016.

1.) Prodaja na mobilnih napravah

Uporaba mobilnih naprav, kot so pametni telefoni in tablični računalniki, raste s svetlobno hitrostjo. Ljudje jih ne uporabljajo le za brskanje po aplikacijah, pisanjem sporočil in klicanje, vendar za brskanje po spletu ter nakupovanje! Splete trgovine že danes beležijo do 40% prodaje preko mobilnih naprav, ta procent pa se bo v naslednjem letu izjemno povečal. Poglejte si še več rezultatov raziskav:

  • ljudje, ki nakupujejo preko mobilnikov, zapravijo do 66% več denarja
  • 89% ljudi bi si želelo spletno trgovino prilagojeno za mobilne naprave
  • do leta 2018 se bo prodaja preko spletnih trgovin na mobilnikih povečala za 68%
  • 78% iskanj izdelkov preko pametnih telefonov rezultira v nakup
  • 64% iskanj preko tabličnih računalnikov rezultira v nakup

Kaj boste morali torej narediti v naslednjem letu?

Prepričajte se, da ima vaša spletna trgovino odlično uporabniško izkušnjo tudi pri uporabi pametnih naprav. Spletna trgovina mora biti odzivna, pomeni da se prilagaja vsem širinam ekranov, pri tem pa ne pozabite na to, da si stranke tudi na telefonu želijo:

  • enostavno najti željen izdelek,
  • besedilo ni odrezano ali premajhno za lahko branje,
  • slike, razpredelnice, galerije so lepo prikazane,
  • nakupni proces ni predolg,
  • gumbi ne smejo biti premajhni.

2.) Socialna omrežja

Podjetja bodo v naslednjem letu spoznala, da socialna omrežja niso strategija marketinga ampak vir prodaje. Na Facebooku lahko že vidimo več-produktne oglase, ki izgledajo kot delček spletne trgovine postavljene na socialno omrežje Facebook. Enako lahko naredimo tudi z Google oglaševanjem na prikaznem ormežju, vse to pa prinese vaše produkte direktno pred vaše potencialne stranke. Gre za trend v naslednjih letih, ki bo močno spremenil način pridobivanja strank in marketing spletne trgovine.

Na kaj boste bili pozorni v naslednjem letu?

Razumeti moramo, da ne obstaja boljše reklame, kot da ljudi prepričamo, da ste ravno vi profesionalec v vašem poslu ter da vam zato ljudje lahko zaupajo. To boste tudi v letu 2016 naredili z blogom, priročniki, objavami na vaši spletni trgovini, spletni strani, na Facebook strani in na drugih družbenih omrežjih, ki nakazujejo na znanje o vaših izdelkih. Na drugi strani pa gre za neposredno oglaševanje vaših produktov, ki jih bomo v naslednjem letu ciljano ponujali ljudem predvsem skozi Facebook.

 

3.) Personalizirana spletna trgovina

Predstavljajte si, da pridete v spletno trgovino, ki vas nagovori z vašim imenom, vam ponudi ravno tiste izdelke, ki jih iščete. To je vizija napredka spletnih trgovin v naslednjih letih, katerem boste morali slediti tudi vi. Spletna trgovina naj si zapomni kaj je obiskovalec na spletni trgovini iskal pred dnevi, kakšne so njegove želje in potrebe. Samo tako lahko osebi takoj ponudimo pravi produkt in si s tem zagotovimo povečano prodajo.

Spletno trgovino lahko personalizirate le tako, da obiskovalce prepričate da se v vašo spletno trgovino prijavijo. Nato se na podlagi podatkov o registriranih uporabikov poslužujte:

  • tikalni nagovori
  • nagovor z imenom (npr. “Matjaž, dobrodošel nazaj v trgovini”)
  • upodabljajte modul priporočenih izdelkov
  • akcije na vhodnem sliderju oblikujte tudi glede na to, kater izdelek ljudje iščejo v iskalniku

4.) Za zveste kupce

Gre za trend, ki je bil v porastu že v letu 2015. Dejstvo je, si vedno želimo pridobiti kar se da veliko stalnih strank, ki se bodo v vašo spletno trgovino vračali znova in znova. Veliko lažje je obdržati stalne stranke, kot pridobiti nove, zato bomo v naslednjem letu začeli take stranke nagrajevati. Ponudimo jim bodisi popust ob naslednjem nakupu, brezplačno dostavo za vip kupce (brezplačna dostava je najbolj učinkovita akcija), ali pa fizično darilo. Potrebno je pred sabo postaviti številke in glede na obnašanje vaših stran izračunati kaj bi vaši spletni trgovini prineslo dodaten prihodek.

5.) Novi dizajni

Potrošniki smo prenavličani vseh možnih vsiljenih akcij, ki nas zasledujejo na spletni trgovini. Ko iščete izdelek na spletu, si želite nekaj kvalitetnega, izdelek si želite hitro najdi, za tega pa naj spremlja vrhunska podpora in seveda tudi ugodna cena. Ravno zaradi tega, v nadaljevanju upoštevajte naslednje nasvete:

  • v spletno trgovino vključite filtre, da obiskovalec hitro najde produkt, njemu pisan na kožo
  • izogibajte se izstopajočih napisov, če ti niso relavantni za vsakega obiskovalca
  • spletna trgovina naj bo izjemno pregledna
  • obiskovalce ne zasujte z vso možno ponudbo (vsaj na prvo in produktno stran vključite manjši izbor produktov, globino prodajnega asortimana pa vključite v oddelek “oglejte si tudi” ali “seznam podobnih artiklov”, da ljudem vseeno dajete vtis, da je na spletni trgovini zagotovo moč dobiti kar si stranka zaželi)

Potrošniki nimamo več potrpljenja za nekaj vsiljivega, si pa po drugi strani zapomnimo stvari, ki so minimalistične, z relavantno, pomembno vsebino, z velikimi slikami, brez animacij in nepotrebnih dodatkov (enak trend lahko spremljamo tudi pri spletnih straneh, zato si preberite tudi članek “Trendi za splete strani 2016”).

Če ti tudi vi želite spletne trgovine po trendih naslednjega leta, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Obilo spletnih uspehov vam želim,

Matjaž Sedlar

spletnik-blog-izdelava-spletnih-trgovin