Home » Email marketing » Zakaj začeti z uporabo orodja za pošiljanje e-novic

Zakaj začeti z uporabo orodja za pošiljanje e-novic

Vsak lastnik podjetja si želi ostati v kontaktu s svojimi kupci. Obstaja kar nekaj načinov, ker pa živimo v 21 stoletju imamo na voljo možnost, ki je ena izmed boljših: pošiljanje e-novic.

Kako začeti s pošiljanjem e-novic

Že samo, da se odločite je velik prvi korak. Kmalu boste ugotovili, da je konstantno pošilanje e-novic isto kot da imate otroka. Zagotovite si dovolj časa v vašem delovnem urniku, da boste pripravili vsebino in ga sestavili skupaj takrat ko boste želeli poslati.

To da ste se odločili, da boste od zdaj naprej pošiljali e-novice je odlična ideja ampak vam ne bo nič pomagalo, če nimate naročnikov na vaše e-novice. Če imate spletno strgovino ali pa le spletno stran, nanjo umestite možnost, da se obiskovalci in ne le kupci lahko naročijo na vaše e-novice. S tem, ko pustijo svoj e-mail naslov in se strinjajo s pogoji uporabe jih dajte v vaš seznam naročnikov. Seveda če se za tak korak odločite, bodite dosledni in pošiljajte redno vaše novice, kajti drugače znate izpasti kot neresni – tega si nihče ne želi. Zapomnite si to, da za masovno pošiljanje e-novic potrebujete orodje, ki vam to omogoča in da imajo naročniki možnost, da se kadarkoli lahko odjavijo od prejemanja e- novic. Preverite kako lahko je poslati e-novico vašim naročnikom preko orodja Newsletter.

Ok, naredili smo obrazec na spletnem mestu, kjer se lahko obiskovalci naročijo na vaše e-novice, zdaj pa je na vrsti kako jih prepričati, da pustijo svojuporaba orodja za pošiljanje e-novic e-mail naslov. Z dobro vsebino seveda! V kratkem nagovoru jim povejte:

  • kaj lahko pričakujejo od vaših e-novic
  • kakšno vsebino jim boste pošiljali
  • zakaj je to za njih pomembno

Naj dobijo kakšen »bombonček« ob prijavi. Npr.: če imate spletno trgovino, jim pošljite kupon s katerim lahko unovčijo popust.

Zdaj se pojavi vprašanje kako pogost se naj pošilja e-novice – to je vprašanje za miljon dolarjev. Moj nasvet je, da tega ne počnete prepogosto. Če pošljete za začetek eno e-novico na mesec bo že veliko. Orodje vam omogoča vpogled v statistiko same uspešnosti vaše e-kampanje. To pomeni:

  • koliko je bilo odprtih mailov
  • na katere povezave so klikali…

Teh funkcionalnosti nimate preko vašega odjemalca pošte in prav tako se lahko hitro znajdete na »black » listi in vam onemogočijo nadaljnjo uporabo poštnega nabiralnika.

Kakšna naj bo vsebina e-novic

Nihče ne bo bral e-novice, če ne bo atraktivna in v berljivem formatu. Uporabite belo podlago in presledke, ker bo tako vsebina izpadla jasna. Imejte v mislih, da niso vsi vaši naročniki isti, zato morate redno spremljati kdo bere vaše e-novice in se na podlagi tega usmerite naprej kaj boste pisali v naslednji e-novici.

Dobro vemo, da je naslov e-novice tisti prvi kotakt z vašimi naročniki. Zato mora biti že naslov »ubijaski«. Če boste tukaj zgrešili potem ljudje ne bodo odprli vaše e-novice. Vzemite si čas za naslov, testirajte več verzij in izberite tisto, ki je najboljša. Temu se reče A/B testiranje.

Kaj za vas pomeni pošiljanje e-novic

Naše stranke imajo slabo navado, da na nas zlahka pozabijo, če jih ne opominjamo, da smo še tukaj in da delamo dobro. Torej je to že eden izmed plusov pošiljanja. S pošiljanjem ste v stalnem kontaktu z vašimi naročniki, ki jih vabite, da naj pridejo k vam po nakup.

Verjemite mi, da pošiljanje ni lahka naloga. Dobra novica je, da to ni znanstvena fantastika in da boste z malce truda osvojili pošiljanje e-novic. Kakorkoli, ko boste enkrat začeli, bodo dobri rezulati korak bližje.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,

Urška Ujc