Home » Marketing in prodaja » Marketinški koledar: vaš e-vodič pri doseganju ciljev

Marketinški koledar: vaš e-vodič pri doseganju ciljev

Si želite privarčevati s časom in denarjem? Večje organiziranosti in učinkovitosti pri izvajanju marketinških aktivnosti? Zastaviti marketinško strategijo, ki zagotavlja uspeh? Preverite, kako vam lahko pri tem pomaga marketinški koledar z veliko praktičnimi primeri!

Priročnik, ki smo ga pripravili za vas, je pravzaprav vodilo načrtovanja in izvajanja letne marketinške strategije vašega podjetja. Saj veste, kako pravijo – včasih je potrebno le skočiti! Res je, vendar ne bomo prišli daleč, če ne vemo, kam gremo, zato so temelj načrtovanja letnih aktivnosti merljivi, smiselni in dostopni cilji. Vas zanima, kako vam lahko pri tem pomaga model postavljanja ciljev, imenovan SMART?

Ne bomo vas zavajali: da bi dosegli optimalne cilje, je za to potreben vložek. Tako v obliki financ, kot tudi časa, ki ga posvetite tako skrbnemu načrtovanju kot rednemu izvajanju aktivnosti na spletu.

Katere izbrati? Kako jih organizirati? Katere so najpomembnejše? Kako pri tem lahko pomaga marketinški koledar?

V priročniku boste našli konkretne primere, kako kar čim bolje organizirati in izvajati spletne aktivnosti, kot so priprava in pošiljanje e-novic bazi, osveževanje spletne strani, načrtovanje Google oglaševanja, uporaba družbenih omrežij in priprava vsebin, ter jih umestiti v marketinški koledar. Za januar 2016 smo celo že vpisali aktivnosti, ki vam bodo pomagale začutiti ritem, ki ga zahteva aktivna spletna prisotnost.

Poleg tega smo za vas pripravili posebno darilo: marketinški koledar za leto 2016, v katerem so že vpisani vsi prazniki s prostorom za načrtovanje svojih aktivnosti. Preberite priročnik ter osvojeno znanje nemudoma prenesite v prakso – natisnite koledar in začnite pripravljati svoj seznam aktivnosti za prihajajoče leto.

Želimo vam veliko uspeha in uresničenih ciljev!
Ekipa Spletnik