Home » Email marketing » Zbirajte povpraševanja vaših obiskovalcev za kasnejšo obdelavo

Zbirajte povpraševanja vaših obiskovalcev za kasnejšo obdelavo

E-mail naslov potencialnega kupca je vreden več, kot to zgleda na prvi pogled. Gre za osebni podatek osebe, ki je izrazila zanimanje za vašo ponudbo, zato so zlata vredni. S pomočjo različnih e-mail kampanj jih lahko „obsevate“ in na dolgi rok iz njih naredite zadovoljne kupce, ki se vračajo nazaj.

Baza za pošiljanje e-novic

E-novice so koristne za vse – tako obstoječe kot nove kupce. E-novice so v prvi vrsti namenjene vzdrževanju stika s kupci, dlje kot jih „obsevate“ več možnosti imate, da se bodo za nakup obrnili na vas – to vas loči od vaše konkurence. V praksi se dostikratE-mail naslove lahko zbirate na več načinov na vaši spletni strani, prav tako na socialnih omrežjih.

Del baze za pošiljanje e-novic pa naj bodo tudi e-mail naslovi tistih, ki so vam oddali povpraševanje. To so ljudje, ki so že izrazili zanimanje za vašo ponudbo, kar pomeni, da so idealni za to, da jih še naprej seznanjate s svojo ponudbo, zanimivostmi in novostmi na področju na katerem delujete.

O možnostih za povečanje baze smo že pisali v članku Kako pridobiti več e-mail naslovov na spletni strani, zato tokrat le povzetek:

  • gumb za prijavo na e-novice naj izstopa
  • okence za prijavo na e-novice naj bo jasno in enostavno
  • bralce vzpodbudite, da vašo e-novico delijo med svojimi prijatelji
  • kratka in enostavna pot do obrazca
  • s prijavo na e-novice bralcem ponudite dodano vrednost
  • na prijavo e-novic povabite svoje Facebook sledilce

Segmentacija baz prejemnikov

Ne malo naročnikov ima težave, ker njihova baza ni „odzivna“. En izmed naših naročnikov, ki ima velikost baze 25.000 prejemnikov ima težave s tem, ker ni pravega odziva na poslane e-novice, ki jih pošljejo enkrat tedensko. Ker je vsebina, ki jo pošiljajo ravno prav prodajna in ravno prav informativna, smo na koncu analize ugotovili, da je problem v tem, ker vsem 25.000 naslovnikom pošiljajo enako vsebino. In na tej točki se pokaže pomembnost segmentacije vaše baze prejemnikov. Sploh če je vaša ponudba raznolika, kot je raznolika ciljna publika, ki jo nagovarjate.

Segmentacijo lahko uredite na več načinov in sicer:

  • seznam e-mail naslovov, ki so se prijavili na e-novice (tudi znotraj tega seznama lahko segemntirate bazo na tiste, ki jih zanima ponudba za moške, ženske, otroke… odvisno od vaše ponudbe na spletni strani)
  • seznam e-mail naslovov, ki so oddali povpraševanje
  • seznam e-mail naslovov, ki so na spletni strani preneseli priročnik (različni priročniki kreirajo različne baze)

Vse to so načini kako lahko baze razdelite po zanimanju in temu primerno oblikujete e-novico. Odziv bo večji kot si sploh lahko predstavljate!

Če si želite izvedeti več, nas pokličite na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec.

Veliko uspeha vam želim,

Andreja Ogrinc