Home » Marketing in prodaja » Vlagajte tja, kjer se vam najbolj izplača

Vlagajte tja, kjer se vam najbolj izplača

Marketing brez statistik je kot ladja brez kompasa. Zato sta priprava strategije vašega podjetja in načrtovanje konkretnih aktivnosti neločljivo povezani z odgovori na preprosta vprašanja:

  • Kaj se je najbolj obneslo v preteklosti?
  • Kakšne rezultate/cilje si želimo doseči v prihodnosti?
  • Kakšen proračun imamo na razpolago?

Postavite trdne temelje na realnih rezultatih – naj bodo konkretne meritve osnova za vaš marketinški načrt, ki ga boste zapisali v koledar. Saj veste – uspeh boste dosegli z veliko trdega dela, ki pa mora voditi k pravim ciljem.

Katera orodja ste do sedaj uporabljali za ovrednotenje uspešnosti akcij? Ali v svoje marketinške načrte vključujete kazalce učinkovitosti?

V podjetju Spletnik smo pripravili praktični priročnik, v katerem vas vpeljemo v beleženje donosnosti vaših aktivnosti z uporabo Excela, PowerPointa in Google analytics. Proces dela naj bi potekal nekako takole:

  1. Zastavite si cilje: vprašajte, kaj si želite doseči – v priročniku o marketinškem koledarju preberite, kako si pri poslovnih ciljih lahko pomagate s sistemom SMART (priročnik Marketinški koledar za leto 2016).
  2. Kako bomo te cilje merili?: bodite pozorni, da si zastavljate cilje, ki jih boste lahko merili in določite kazalce učinkovitosti ali tako imenovane KPI-je (več o tem v članku Kako primerjati uspešnost investicije v vaš marketing?).
  3. Kakšne so izkušnje? – kaj se vam je najbolj obneslo v preteklosti, s katerimi akcijami ste dosegli največji uspeh, ali imate kakšne orodja za merjenje, ki bi vam lahko odgovorijo na ta vprašanja – kot na primer Google analytics?

Če ste do sedaj odlašali s tem in bili zadovoljni z obstoječim sistemom dela, ne dopustite več, da denar odteka za aktivnosti z vprašljivimi rezultati. Brezplačno si prenesite e-priročnik: Merjenje donosnosti virov obiska, s katerim boste dobili praktičnih nasvetov in konkretnih primerov.

V primeru, da se ne čutite dovolj suvereni, vam je naša ekipa strokovnjakov na voljo, da vam svetuje o merjenju kazalcev po vaši meri ter kako doseči kar najboljši povratek investicije. Veseli bomo vašega povpraševanja.