Vlagajte tja, kjer se vam najbolj izplača

Marketing brez statistik je kot ladja brez kompasa. Zato sta priprava strategije vašega podjetja in načrtovanje konkretnih aktivnosti neločljivo povezani z odgovori na preprosta vprašanja:

  • Kaj se je najbolj obneslo v preteklosti?
  • Kakšne rezultate/cilje si želimo doseči v prihodnosti?
  • Kakšen proračun imamo na razpolago?

Postavite trdne temelje na realnih rezultatih – naj bodo konkretne meritve osnova za vaš marketinški načrt, ki ga boste zapisali v koledar. Saj veste – uspeh boste dosegli z veliko trdega dela, ki pa mora voditi k pravim ciljem.

Katera orodja ste do sedaj uporabljali za ovrednotenje uspešnosti akcij? Ali v svoje marketinške načrte vključujete kazalce učinkovitosti?

V podjetju Spletnik smo pripravili praktični priročnik, v katerem vas vpeljemo v beleženje donosnosti vaših aktivnosti z uporabo Excela, PowerPointa in Google analytics. Proces dela naj bi potekal nekako takole:

  1. Zastavite si cilje: vprašajte, kaj si želite doseči – v priročniku o marketinškem koledarju preberite, kako si pri poslovnih ciljih lahko pomagate s sistemom SMART (priročnik Marketinški koledar za leto 2016).
  2. Kako bomo te cilje merili?: bodite pozorni, da si zastavljate cilje, ki jih boste lahko merili in določite kazalce učinkovitosti ali tako imenovane KPI-je (več o tem v članku Kako primerjati uspešnost investicije v vaš marketing?).
  3. Kakšne so izkušnje? – kaj se vam je najbolj obneslo v preteklosti, s katerimi akcijami ste dosegli največji uspeh, ali imate kakšne orodja za merjenje, ki bi vam lahko odgovorijo na ta vprašanja – kot na primer Google analytics?

Če ste do sedaj odlašali s tem in bili zadovoljni z obstoječim sistemom dela, ne dopustite več, da denar odteka za aktivnosti z vprašljivimi rezultati. Brezplačno si prenesite e-priročnik: Merjenje donosnosti virov obiska, s katerim boste dobili praktičnih nasvetov in konkretnih primerov.

V primeru, da se ne čutite dovolj suvereni, vam je naša ekipa strokovnjakov na voljo, da vam svetuje o merjenju kazalcev po vaši meri ter kako doseči kar najboljši povratek investicije. Veseli bomo vašega povpraševanja.

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone