Home » Google oglaševanje » Spletna stran brez obiska je kot ladja brez potnikov

Spletna stran brez obiska je kot ladja brez potnikov

Obvezen del vsake uspešne strategije prisotnosti na spletu je upoštevanje največjega iskalnika na svetu – Googla. S pravim pristopom bomo zagotovili, da nas opazi in nagradi s tem, da bo naša stran imela veliko obiska, kar je seveda eden izmed najpomembnejših spletnih marketinških ciljev. To lahko dosežete z organskimi zadetki (priprava in objava kakovostne vsebine na spletni strani, ki upošteva vodila optimizacije) ter plačljivimi oglasi, ki nam zagotavljajo takojšen učinek za neomejeno število ključnih besed. Zmagovalno kombinacijo predstavlja prava mera obojega!

Dejstvo je, da največ kupcev vašo spletno stran obišče preko iskalnika (lahko preverite, kaj pravi vaša spletna analitika – Google Analitics), ker tam iščejo vaše produkte in storitve, Google oglaševanje pa nam omogoča tudi, da jih skozi ostale kanale ponovno opozorimo na nas (to imenujemo remarketing) oz. jih poskušamo poistovetiti z znamko preko prikaznih oglasov. Zato je neizogibno, da je tam tudi vaša ponudba, ter da ta del vključite v vaš marketinški koledar.

Ko govorimo o Google oglaševanju, si večina predstavlja zakup ključnih besed, ki so povezane z branžo podjetja. Imate prav, a to je le majhen delček celotnega oglaševalskega Google paketa, ki ga sestavljajo:

  1. oglaševanje na iskalniku
  2. Adsense v Googlovem omrežju (na najbolj iskanih slovenskih straneh)
  3. Youtube (v obliki oglasov in videov)
  4. Gmail
  5. oglaševanje v sklopu mobilnih aplikacij

Se vam zdi kompleksno?

V podjetju Spletnik veliko vlagamo v nenehna izobraževanja o Googlu oglaševanju in imamo ekipo certificiranih strokovnjakov na tem področju. Veliko časa namenjamo pisanju člankov, izobraževanju naših strank in pripravi e-priročnikov, ki si jih lahko prenesete brezplačno, vendar si morate vendarle postaviti ključno vprašanje: Ali imam dovolj časa in denarja, da se tega lotim sam?

Če želimo zares dosegati vrhunske rezultate, redno spremljati kampanje, poznati številne posebnosti, redno slediti toku sprememb in dobrih praks (za kar potrebujemo veliko časa, volje in obenem imeti dober smisel za tveganja), potem se zlahka zgodi, da nam Google kampanja škodi. Zakaj? Trošimo preveč denarja in ne dosegamo dobrih rezultatov!
Preberite članek o tem, kdaj je boljše, če Google oglaševanje prepustite strokovnjaku.

Si želite začeti izkoriščati potencial oglaševanja na Googlu, pa ne veste, kako začeti? Bi morda radi le izboljšali učinkovitost prisotnosti na tem omrežju? Ne veste, kako to umestiti v vaš marketinški koledar? Naši certificirani strokovnjaki z dolgoletnimi izkušnjami vam bodo z veseljem odgovorili na vsa vprašanja. Če želite, lahko izpolnete kontaktni obrazec, pišete preko e-maila info@spletnik.si ali pokličete na 080 33 39 in nam zaupate, pri čem imate v sklopu oglasne kampanje na Googlu največ težav. Z veseljem vam priskočimo na pomoč!

spletnik-blog-google-oglasevanje-povecaj-obisk