Home » Facebook » Kako zbirati e-mail naslove na Facebook-u

Kako zbirati e-mail naslove na Facebook-u

Tudi Facebook je postal velik del spletnega nastopa, saj v sklopu spletne strategije pomaga prodati več, pomaga pri ohranjanju stika z obstoječimi kupci in uspešno spreminja potencialne kupce v zadovoljne stranke. In ker je to kanal, kjer je pretok obiskovalcev velik, se vam splača, da tudi preko tega kanala poskušate zbrati čim več e-mail naslovov, katerim boste v prihodnosti pošiljali e-novice.

 1. V zavihek dodajte obrazec za prijavo na e-novice

Facebook vam omogoča, da v sklopu Facebook strani ustvarite zavihek, kjer objavite obrazec za prijavo na e-novice. Da pa na zavihku ne bo samo okence za prijavo na e-novice, napišite nekaj teksta, mogoče v smislu, kakšna bo vsebina v vaših e-novicah. Povejte jim kaj bodo ob prijavi na e-novice dobili v zameno. Zavihek poimenujte „prijava na e-novice“, da bodo obiskovalci Facebook stran takoj videli kje je možna prijava.

prijava na e-novice, facebook

 2. V zameno za e-mail naslov jim ponudite nekaj brezplačno (e-knjigo, e-priročnik, video, infografiko…)

Če želite vzpodbuditi večjo množico takih, ki vam bodo podarili e-mail naslov, jim v zameno ponudite nekaj brezplačno. Lahko je to e-knjiga, e-priročnik, e-vodič ali ogled videa. Dejanje, ki deluje na principu daš – dam in učinkuje! Ker smo ljudje leni po naravi, potrebujemo nekaj, da nas motivira, da naredimo akcijo. Na Facebook strani objavite vaš priročnik, vodič in zraven dodajte povezavo, ki vodi so strani, kjer si bodo material lahko brezplačno preneseli – tako zadovoljitev dve muhi na en mah – povečate obisk na spletni strani in povečate bazo e-mail prejemnikov.

facebook, e-vodič

 3. Ustvarite nagradno igro, kjer je sodelovanje možno samo z oddanim e-mail naslovom

Kot ste opazli se večina nagradnih igre na naših Facebook straneh dogaja po principu „deli“ in „všečkaj”. A kaj ko je večina sodelujočih lovcev na nagrade, kar pomeni, da je njihov Facebook zid poln deljenih nagradnih iger, saj prežijo na take nagrade na vsakem koraku. Vi kot podjetje pa imate na koncu od tega bolj malo – saj od teh novih všečkov ne dobite dodane vrednosti, le poveča se vam število sledilcev. A kaj ko je na tem mestu kvaliteta bolj pomembna od kvantitete! Zato se raje naslednje nagradne igre lotite tako, da boste pridobili nove e-mail naslove.

facebook. nagradna igra

 4. Ustvarite natečaj (fotografski, slikarski…)

Natečaj je še en izmed odličnih načinov za zbiranje e-mail naslovov od vaših Facebook oboževalcev/sledilcev. Ljudje sodelujejo s pomočjo obrazca, ki je objavljen na enem izmed zavihkov na Facebook strani. Vendar boste morali tudi v ta namen uporabiti aplikacijo Natečaj na Facebook strani so cenovno ugodni in jih je s pomočjo aplikacije enostavno organizirati.

facebook, natečaj

 5. Povečajte obisk na spletni strani

Facebook stran je podaljšek vaše spletne strani, zato jo v ta namen tudi uporabljate. Povabilo na spletno stran lahko naredite z dnevno objavo, lahko pa tudi (v primeru, da imate na spletni strani blog ali novice), del teksta objavite na Facebook strani in zraven dodate povezavo na vašo spletno stran. Toplo vam priporočam, da za objavo povezav uporabljate orodje, ki skrajšuje linke in sicer Bitly.com (https://bitly.com/)

Seveda pa ne pozabite, da je ključ do uspešnih e-novic (poleg dobre baze), tudi orodje, ki vam omogoča hitro in enostavno pošiljanje e-novic na več naslovov hkrati. Zato kar pogumno in brezplačno poizkusite orodje tudi vi!

Če si želite izvedeti več, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 01 600 99 30 ali pa izpolnite kontaktni obrazec.