Home » Izdelava spletnih strani » 10 nasvetov kako izbrati primerne slike za spletno stran

10 nasvetov kako izbrati primerne slike za spletno stran

Zakaj so ljudem všeč spletne strani? Odgovor se skriva v dizajnu spletne strani, v sami vsebini na spletni strani v njenih funkcionalnostih, interaktivnosti in še bi lahko naštevali. Ampak če bi ljudi vprašali, da naj izberejo enega od elementov na strani, ki jih najbolj privlači/jih najbolj pritegne bi najverjetneje dobili odgovor, da so to vizualni elementi na spletni strani. Ravno vizualni elementi so vedno bili in vedno bodo močno komunikacijsko orodje. Kljub temu, da gre dizajn spletnih strani vedno bolj v minimalistično smer, so slike še vedno ključen del uspešnih spletnih strani, ki prodajajo.

1. Kvaliteta je na prvem mestu

Velike slike, z visoko resolucijo so prava izbira za spletno stran. Res je, da sam dizajn spletne strani določa velikost slike, ampak le ta naj bo čim bolj kvalitetna in čim večja! Take slike delujejo bolj impresivno in so prikaz profesionalnega spletnega oblikovanja. Hkrati pa izražajo kredibilnost vašega podjetja, saj s kvalitetnimi spletnim nastopom poveste, da vam je mar za kupce na internetu. In da se zavedete pomembnosti vaše blagovne znamke.

2. Relevantnost blagovne znamke

Slike na spletni strani naj ustrezajo identiteti vaše blagovne znamke. Obiskovalci spletne strani so velikokrat zmedeni ko so na spletni strani, saj slike ne komunicirajo tega kar blagovna znamka predstavlja.

Primer: Če se vaše podjetje ukvarja z adaptacijo stanovanj, potem naj že naslova slika govori o tem, da se ukvarjate s to dejavnost njo. Prednost današnjega časa je to, da lahko večino slik, ki jih potrebujete za spletno stran kupite, in izbira je res velika. Tako prihranite pri tem, da najamete poklicnega fotografa, postavite sceno in prihranite svoj čas.

3. Slike, ki kličejo k akciji

Ker smo ljudje po naravi leni, potrebujemo vzpodbude na vsakem koraku, da se odločimo za akcijo. Zato pri slikah in grafikah na spletni strani upoštevajte to, da jih čim bolj opremite s klici k akciji, usmeritvami.

Primer: Na naši spletni strani komuniciramo prijavo na brezplačen preizkus našega orodja za samostojno urejanje spletne strani. Zato je na slike velik gumb (klic k akciji) Spletnik želim preizkusit… zraven pa je dodan tudi tekst “preizkusi brezplačno 14 dni”. Sama naslova slika komunicira našo storitev, ki je predstavljena na spletni strani, tako, da je obiskovalcu takoj jasno s čim se ukvarjamo in kaj naj naredi.

klic k akciji, slika na spletni strani

4. “Močne” fotografije

National Geographic na svoji spletni strani uporablja slike, ki skozi svojo vsebino ustvarjajo zgodbe na spletni strani. Surova moč teh slik v obliskovalcu sproži, da si želijo izvedeti več. Zato pri izberi vaših slik imejte v mislih, da bo že sama slika tista, ki bo povedala del vaše zgodbe na spletni strani. Poleg slikovnega materiala pa ne pozabite tudi na močno vsebino, ki bo obiskovalca prepričala, da bo raziskoval naprej po vaši spletni strani.

5. Unikatne fotografije in grafike

Če želite izstopati, potem lahko to naredite z unikatnimi slikami na vaši spletni strani. Vizualno je tisto, kar nas pritegne in vas kot ponudnika, dela drugačne. Če je vaš namen, da boste na spletu prodali več in ustvarjali zavedanje vaše blagovne znamke, potem namenite nekaj časa tudi temu, da svoje slike naredite čim bolj unikatne. Pomagate si lahko s plačljivimi in brezplačnimi viri, uporabljate grafike, najdite rdečo nit grafike, ki bo značilna samo za vaše podjetje. En tak primer je spletna stran, kjer so slike sestavni del strani… https://www.amazeelabs.com/en

6. Slike, ki zamenjajo tekst

Če je vaša spletna stran preobremenjena s teksti, ki so poleg vsega predlogi in težko berljivi, potem raje razmislite o tem, da bi delček tekstov zamenjali z zgovornimi grafikami, ki povedo več kot 1000 besed! A ne pozabite, da sliko poimenujte s ključno besedo, ki je za vašo posel pomembna, saj Google pajki še ne znajo brati vsebine na slikah. Uporabite lahko tudi “moderne” infografike, ki jim dodate opis vsebine, in tako ulovite dve muhi na en mah.

7. Ljudje na fotografijah

Dokazano je, da slike, ki vključujejo  ljudi, na spletni strani sprožijo več konverzij. Razlog za to je preprost – ljudje iščemo zaupanje preden sprejmemo odločitev, zato nam obraz nasmejanega dekleta veliko pomeni. Prav tako na samo stopnjo konverzijo delujejo bolje slike, kjer so ljudje srečni, kot pa tiste, kjer nasmehov ni. Obiskovalcem so bližje pristni ljudje, zato se v tem primeru poskušajte izogibati klišejskim slikam, raje si vzemite več časa, namenite € več in poiščite fotografijo, ki bo prevzela tudi vas! Ko izbirate ljudi na fotografijah izberite take, ki se lahko identificirajo z vašimi potencialnimi strankami. Obiskovalci spletne strani morajo verjeti, da so to fotografije različnih ljudi, ki so na nek način povezani z vašim podjetjem.

Primer:Če imate frizerski salon uporabite obraze različnih starosti, spolov in različnih frizur, tako, da se bo vsakdo , ki je dobrodošel v vaš salon, prepoznal kot vaša potencialna stranka.

spletna stran, slike na spletni strani

8. Čustva

Poleg pravilne izbire ljudi – izberite tudi prave emocije teh ljudi, ki so na slikah. Odnos človeka a fotografiji naj pove veliko o vas, o vaši blagovni znamki. Če bodo ljudje na slikah zadovoljni ob uporabi vaše storitve ali preizkušanju vašega izdelka, ste si dvignili možnost, da se bo na spletni strani zgodila konverzija. In spet ste tukaj lahko korak pred konkurenco, ki še vedno spi na tem področju. Temu so emocionalne fotografije namenjene.

9. Nič se ne zgodi brez napora

Vsi nasveti, ki so našteti zgoraj bodo lahko uresničeni le – če boste vanje vložili nekaj truda. Dejstvo je, da oblikovalci spletne strani ne morejo narediti čudežev če jim boste poslali slike, ki so posnete z vašim mobilnim telefonom, zato si pred začetkom projekta izdelave spletne strani namenite nekaj denarja tudi za nakup kakovostnih in močnih slik, ki bodo poskrbele za pozitivno uporabniško izkušnjo na spletni strani. Lahko si pomagate tudi s spletnimi stranmi, kjer najdete brezplačen fotografije a tu boste imeli težjo delo.

10. Dajte obiskovalcu nekaj več!

Slike v prvi vrsti niso namenjene dekoraciji na spletni strani, ampak so komunikacijsko orodje, ki vam pomagajo prodati več! Ne pozabite nato, da so slike del vaše blagovne znamke, del vaše identitete na trgu in da so pomembne bolj kot se to zdi na prvi pogled.

Če potrebujete nasvet, nas pokličite na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec!

Veliko uspeha vam želim,

Andreja Ogrinc