Home » Google oglaševanje » Kakšno spletno stran ali trgovino potrebujete za učinkovito oglaševanje

Kakšno spletno stran ali trgovino potrebujete za učinkovito oglaševanje

Vaša spletna stran ali trgovina ima lahko veliko kvalitetnih ključnih besed z dobrim CTR, ampak brez dobre pristajalne strani boste težko dosegli optimum vaše oglasne kampanje.

Pripravila sem vam par napotkov, ki vam bodo pomagali pri vzpostavitvi dobre pristajalne strani za vašo Google kampanjo.

1.Zastavite si cilje
Najprej morate imeti dobro začrtane marketinške cilje vašega poslovanja in na podlagi tega boste vedeli kako pristopiti k oglaševanju. Npr.: želite večjo prodajo, več izpolnjenih obrazcev, več novih prejemnikov e-novic, itd.
Ko imate to določeno, kaj želite doseči z google oglaševanjem, je čas, da preverite konkurenco kaj dela v tej smeri. To vam lahko služi kot opora. Preverite kako izgleda njihova spletna stran ali trgovina.

2.Kdo so vaši kupci in kako so prišli do vas
Ugotovite kdo prihaja na vašo spletno stran (to lahko preverite v Google Analytics). Preverite demografske podatke, vir obiska, interese,..

3.Ustvarite pristajalne strani za vsako oglasno skupino
V popolnem svetu bi imela vsaka oglasna skupina svojo pristajalno stran. Vendar je to mogoče le v redkih primerih. Nasvet: dajte vse od sebe, da so pristajalne strani relevantne. Začnite najprej z eno in nato počasi dodajajte nove in s tem boste kampanjo lahko bolj drobili in s časom dobili boljše rezultate.

4.Ne peljite vaših obiskovalcev iz oglaševanja na stran Domov
Naj vas spomnim, da smo ljudje v večini narejeni tako, da želimo delati po liniji najmanjšega odpora. Zato peljite obiskovalce na relevantno pristajalno stran, kajti v nasprotnem primeru bo večina ljudi odšla z vaše strani, ker ne bodo dobili relevantnega podatka. Verjemite mi, da so le redki, ki si bodo vzeli čas in naredili več klikov.

5.Imejte na spletni strani možnost za deljenje
Največjo težo bodo imela sporočila, ki jih bodo delili vaši obiskovalci. Zato jim omogočite, da vašo vsebino lahko delijo na različna socialna omrežja kot so: Facebook, LinkedIn, Pinterest, Twitter,…

6.Spletna stran oz. pristajalna stran naj bo pregledna
V glavi spletne strani naj bo dobro viden vaš logotip in kontaktni podatki. V telesu spletne strani naj bo izpostavljen produkt ali storitev, mnenja strank (dobra praksa) ter kontaktni obrazec na vidnem mestu. Uporabljajte kontrastne barve pri akcijskih gumbih, da bodo bolj izstopali. Tako vas bo več obiskovalcev kontaktiralo oz. kupilo nekaj od vas.

Vedno se postavite v vlogo kupca, ko izdelujete spletno stran, ker vam bo takoj lažje kako jo narediti. Priporočam vam, da tudi testirate tako vašo pristajalno stran kot oglase in ključne besede, ki obiskovalce vodijo tja. Tako boste videli pri kateri varianti je boljši odziv in tisto verzijo uporabljate naprej.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,

Urška Ujc