Home » Google oglaševanje » Kaj pričakovati v prvih 4 tednih Google oglaševanja?

Kaj pričakovati v prvih 4 tednih Google oglaševanja?

Po tehtnem premisleku ste se odločili, da boste oglaševali na Google-u. Odlično! Kampanjo ste pripravili ali pa vam jo izvaja  podjetje in po parih dneh ne vidite ne oglasov in ne rezultatov. Naj vas pomirim, niste edini in ta situacija se izboljša z malce potrpljenja in konstantno optimizacijo.

Večina Google kampanj potrebuje tedne, da se “odlepi od tal”, čeprav so spletne strani ali trgovine dobro optimizirane in kampanja dobro zastavljena. Vsaka kampanja ima svojo inkubacijsko dobo, kar je nekaj vsakdanjega.

Kaj tiči za tem, da rabi kampanja na začetku svoj čas, da se razvije? V ta namen sem pripravila par odgovorov kaj pričakovati v prvih 4 tednih google oglaševanja.

1. Google je previden z novimi kampanjami

Pomembno je, da veste, ko aktivirate AdWords kampanjo, da v tem trenutku še ne dobivate najpomembnejše metrike in to je CTR. CTR je najpomembnejši faktor pri določanju koliko je relevantna vaša kampanja za iskalce vaše dejavnosti. Google seveda preračuna tudi druge dejavnike, ki so:

  • relevantnost ključnih besed glede na oglase
  • relevantnost oglasov glede na pristajalno stran
  • koliko časa rabi spletna stran, da se naloži

Če Google ne more v celoti preveriti vseh dejavnikov, potem se pojavi pomislek ali naj dajo vaš oglas na 1. mesto. Ker s prvimi pozicijami oglasov, vam omogočijo večjo izpostavljenost in če se ne zgodijo kliki, potem Google izgublja denar.

2. Na kaj morate biti pozorni

Ko aktivirate kampanjo bodite pozorni na dve spremembi. 

> Prva sprememba bi se morala zgoditi v 3-7 dneh od aktivacije.

> Druga sprememba pa po 14-21 dneh. S spremembo mislim na samo odvijanje kampanje. Šele v drugem delu bo kampanja res zaživela in tudi učinki bodo vidni.

Zavedati se morate, da ni vedno Google kriv, da kampanja ni dobra oz. se ne odvija kakor ste si zamislili. Če ne vidite nobenih sprememb v tem časovnem okvirju, potem je čas, da še enkrat pregledate samo kampanjo.

google oglaševanje, google kampanja, google adwords

3. Preverite in poskusite znova

Naj vas ne skrbi preveč, če se vaša kampanja v prvih dneh ne razvije kot ste si zamislili. Hkrati pa naj vas ne bo strah kakrkoli spremeniti na kampanji, kajti to vam zna doprinesti dobre rezultate. Na kaj morate biti pozorni je opisano v prvi točki.

Splošno znano je, da je vsaka naslednja kampanja, ki jo boste izvedli boljša, saj ste si že pridobili zaupanje s strani Google-a. V prvi kampanji ste prišli do izluščenega seznama ključnih besed ter oglasov, ki za vas najbolje delujejo. Če boste še dodali vsebino na spletno stran, boste s tem pridobili višjo oceno kakovosti in ta vam bo omogočila nižje izhodiščne cene na klik. Tako boste za isto investicijo čez čas dobili več.
Google AdWords je veliko igrišče kjer boste hitro ugotovili, da od vas zahteva kar veliko časa. S konstantnim urejanjem in dopolnjevanjem, bo vaša kampanja blestela.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,

Urška Ujc