Home » Google oglaševanje » Kako uporabljati Google AdWords na pravilen način za vašo spletno trgovino

Kako uporabljati Google AdWords na pravilen način za vašo spletno trgovino

Veliko strank, ki pride k nam po nasvet glede uspešnosti Google kampanje, se večinoma ne zavedajo kako pomembna je pravilna optimizacija kampanje. Vsak, ki ima dve uri časa si lahko sam naredi kampanjo in meni, da bo sedaj povečal prodajo. Vendar pri samem vodenju Google kampanje je potrebno poznati kako ta kompleksen sistem sploh deluje.

Na kaj morate biti pozorni, ki optimizirate Google kampanjo?

1. Visok CTR ne pomeni ničesar

Vsak, ki prvič uporablja Google AdWords pade v to past. Vsi si obupno želijo stranke, da obiščejo njihovo spletno trgovino in namenoma izberejo ključne besede in oglase s katerimi bodo dobili največ prometa. Izberejo splošne ključne besede na podlagi tega kaj ljudje iščejo, namesto da bi razmišljali, koliko od teh ljudi bo dejansko opravilo nakup. Rezultat je ponavadi velik obisk na strani in zelo malo konverzij.

2. Uporabljajte sledenje konverzijam

Veliko ljudi naredi tisto začetniško napako in v svojo kampanjo ne vključi sledenja konverzijam. Če uporabljate AdWords in prodajate izdelke je bistvenega pomena, da sledite nakupom, saj je merjenje drugačno, kot če oglašujete na tradicionalnih medijih. Dejansko lahko izmerite vse s popolno natančnostjo. Če ne uporabljate merjenja se raje niti ne trudite z uporabo storitve. Ker če ne veste koliko prodaje pridobite s kampanjo, potem ne boste nikoli morali zboljšati vaše kampanje za boljšo dobičkonosnost. Uporaba AdWordsa ni kot, če daste oglas v časopis. Z AdWordsom lahko vidite točno koliko ljudi je prišlo na vašo stran preko oglasa in kolikšen odstotek od njih je opravilo nakup.

google oglaševanje, google oglaševanje za spletno trgovino, spletna trgovina

3. Dodajanje AdWords kode je enostavno

Google je zelo poenostavil dodajanje kode za sledenje konverzijam. Vsaka košarica ima zahvalno stran, ki se prikaže kupcu po oddanem naročilu. Na to stran vstavite kodo in že sledite vsem nakupom.

4. Izboljšajte svoje ključne besede in oglase

Z odpravo nedonosnih ključnih besed, boste kmalu odkrili, da je cilj igre, ne da dobite največ klikov, ampak, da zaslužite največ denarja. Izberite ključne besede in napišite oglase tako, da bodo na njih klikali le ljudje za katere je velika verjetnost, da bodo kliknili oglas in nato tudi opravili nakup.

Primer: Če prodajate nek izdelek in imate na voljo le 5 barv ali le 2 modela, to izpostavite že v oglasu in s tem takoj izločite iskalce, ki drugače iščejo več barv ali več modelov.

5. Dajte AdWordsu priložnost

Namesto, da zapravite 100€ proračuna in se že takoj odločite, da je AdWords popolna izguba denarja, poskrbite, da počnete stvari na pravilen način. Kot pri vseh drugih spretnostih, uporaba AdWordsa zahteva veliko prakse in potrpljenja. Seveda, boste nekaj denarja tudi izgubili, vendar če boste stvari zastavili pravilno se vam bo v roku 2 ali 3 mesecev investicija povrnila, tudi 2x ali 3x. Pomembna lekcija tukaj je, da ne odpišete stvari že takoj in jim dajte najprej ustrezno priložnost. Milijoni ljudi uporabljajo AdWords zelo uspešno. Če ne delate pozitivne donosnosti vaše naložbe, je možnost, da ste krivec vi. Ne krivite storitve.

Za več vprašanj in pomoč pri vzpostavitvi uspešne Google kampanje, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder

spletnik-blog-izdelava-spletnih-trgovin