Home » Google oglaševanje » Lokalno oglaševanje na prvi strani Google iskalnika

Lokalno oglaševanje na prvi strani Google iskalnika

Ste med tistimi, ki delujte lokalno in se zato izogibate oglaševanju na prvi strani Google iskalnika? Ste še vedno prepričani, da je za vas najboljša oblika marketinga objava v lokalnem časopisu? Ali oglas na lokalnem radiu?

Potem je čas, da stopit ven iz cone udobja in se odpravite na prvo stran Google iskalnika, kjer je 90% takih, ki jih v tem trenutku zanima vaša ponudba in jo iščejo po ključnih besedah. Google namreč sedaj omogoča, da oglašujete lokalno. Krav praksi pomeni, da lahko oglase prikazujemo 10, 20 ali 30 km okoli vašega kraja. In tako se oglasi prikazujejo samo tistim, ki so v tem radiu kar pomeni, da je vaše oglaševanje še bolj ciljno usmerjeno in je za to bolj učinkovito!

Izberete lahko eno geografsko omejitev:

lokalno oglaševanje, geografsko oglaševanje, google oglaševanje

Eno geografsko omejitev izberejo tisti, ki delujejo lokalno, samo na eni lokaciji. Takih primerov poznamo največ, sploh kadar gre za panogo, ki je zelo konkurenčna in jo je moč najti v vsaki slovenski občini.

Ali pa dve geografski omejitvi:

geografska omejitev, geografsko oglaševanje, lokalno oglaševanje

V primeru, da se vaši poslovalnice nahajajo na eni ali več lokacij, lahko za obe lokaciji nastavimo geografsko omejitev, kot je to vidno na sliki zgoraj. Podjetje ima dve lokaciji, eno v Novem Mestu in eno v Šentjurju, zato je Google kampanja razdeljena na dve geografski področji, ki omogočata lokalno oglaševanje.

Če pa se vaše poslovalnice nahajajo na večih različnih lokacijah Slovenije, je možno izbrati tudi več gegografskih omejitev. A v naši mali Sloveniji je to problem, saj z dvema geografskima omejitvama pokrijemo že pretežni del države. Več lokacij pride bolj v poštev v večjih državah, kot so vse ostale okoli nas.

Nič ni narobe z oglaševanjem v lokalnem časopisu ali na lokalnem radiu, a le v primeru, da delate na brandingu vašega podjetja. Pridobivanje novih strank pa se pretežno dogaja na prvi strani Google iskalnika. Verjamem, da težko verjamete, da to drži, zato je vredno poizkusiti. Namesto, da naslednje tri mesece vlagate denar v lokalne medije, le tega namenite prvi strani Google iskalnika, kjer so v tem trenutku ljudje, ki vas iščejo. In če vas ne bodo našli na prvi strani, sploh ne bodo vedeli, da obstajate.

Sreča je na strani pogumnih!

Za več informcij nas pokličite na 01 600 99 32, nam pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec.

Andreja Ogrinc