Home » Izdelava spletnih trgovin » Pošljite kupcem posebno ponudbo, ki jim pripada po nakupu

Pošljite kupcem posebno ponudbo, ki jim pripada po nakupu

Ponudbe, kuponi, popusti in članstva. Vedno pride čas, ko se večina spletnih trgovcev sooča z odločitvijo o tem, ali ponujati popuste, kdaj se ponuditi popuste in koliko naj bodo popusti vredni.Ponudba popustov v vaši spletni trgovini je lahko močno orodje, ko želite povečati nakupe, vendar če je ne uporabljate pravilno lahko naredite veliko škodo vaši blagovni znamki ali še slabše, lahko postanete nerentabilni.

V tem članku bomo pregledali nekatere prednosti in slabosti ponujanja ponudb v vaši spletni trgovini, pregledali nekatere najbolj popularne načine, kako lahko uporabite popuste za povečanje konverzij in, seveda kako jih najbolj učinkovito uporabiti.

Opomba: da ohranimo stvari preproste bomo v članku pri naštevanju različnih ponudb, kuponov in popustov vse obravnavali kot ponudbe

ponudba v e-noivach, e-noive ponudba, e-novice

Prednosti in slabosti ponudb na spletni trgovini

Prednosti

  • enostavna in hitra implementacija
  • enostavno ji je slediti
  • povečano pridobivanje kupcev
  • povečane konverzije
  • povečana zvestoba

Slabosti

  • zmanjšana marža in dobičkonosnost
  • možne poškodbe blagovne znamke
  • zmanjšale pretvorbe zunaj prodajnih obdobij, če navadite obiskovalce čakati na ponudbe
  • težnja, da privabite nezveste nakupovalce – ki kupijo samo zaradi nizke cene
  • nagnjenost k zmanjšanju povprečne velikosti naročila

Vrste ponudb

Obstaja več splošnih vrst popustov in ponudb, ki so vam na voljo. Oglejmo si najbolj pogoste:

> Odstotni popust – Najbolj priljubljen način ponujanja popustov. Ta način lahko vključujje majhno spodbudo s 5% ali 10% popusta. Večji popust, ki vozi nakupe je med 20% in 25%, s 50% popustom pa zagotovite prodajo blaga, ki se ne proda ali pa je iz prejšnje sezone.

> Denarni popust – Ponudbe, ki temeljijo na denarni vrednosti so kot kredit. To da ljudem občutek, da bodo izgubili denar, če ponudbe ne bodo izkoristili. V nekaterih študijah, je denarni popust uspešnejši od odstotnega za 175%.

> Brezplačna dostava – Stroški poštnine so pogosto razlog številka ena za zapustitev nakupovalne košarice. Ponudba brezplačne dostave je odličen način za povečanje konverzije. Pogosto se ta uporablja v povezavi z minimalno vrednostjo naročila, da bi pomagalo povečati povprečno vrednost naročila.

> Darilo – darilo ob nakupu je lahko odličen način, da zagotovite dodano vrednost za kupca. Če ga uporabljate strateško, lahko to ponudbo uporabljate tudi za povečanje povprečne velikosti naročila in / ali znebiti se izdelkov, ki se ne prodajo.

Kdaj in kako uporabljati ponudbe?

Obstaja sto in en način kako lahko uporabite kupone, ponudbe, popuste in članstva za pridobivanje novih kupcev in konverzij. Poglejmo na nekatere od najbolj priljubljenih načinov:

1. Tedenske/Mesečne ponudbe za povečanje prodaje in doseg ciljev prihodka. To so tradicionalne prodaje, ki se uporabljajo za povečanje prodaje. Velikokrat se uporablja ponudbe na koncu meseca ali četrtletja za povečanje prihodkov za izpolnjevanje napovedi in ciljev.

popust v e-novicah, popust e-novice, e-novice popust

2. Ponudbe pred začetkom – Če ste še pred zagonom novega podjetja ali boste morda pričeli prodajati nov produkt, lahko uporabite to ponudbo za povečanje prometa in zanimanja oz. gradite na blagovni znamki.

3. Sezonske ponudbe – Črni petek, božični in novoletni prazniki so tisti največji, vendar celo leto je posuto s prazniki, ki jih lahko uporabite za povečanje prihodka s ponudbami.

4. Ponudba opustitve košarice – S skoraj 70% vseh ljudi, ki zapustijo košarico pred nakupom, lahko s email ponudbami pridobite te ljudi nazaj.

5. Naročnina na e-novice – Kot verjetno že veste, je izgradnja e-poštnega seznama zelo pomembna za spletne trgovce. Z zagotovitvijo ponudbe v zameno za email naslov, ne samo, da lahko povečate prodajo, vendar si tudi zagotovite priložnost za trženje novih izdelkov in ponudb, ki jih boste imeli v prihodnosti.

6. Ponudbe za všečkanje, sledenje in deljenje na socialnih omrežjih – Ena izmed najtežjih delov pri novi spletni strani je to, da seznanite ljudi, da obstajate. Če daste obiskovalcem možnost, da delijo vašo spletno stran ali trgovino v njihovem socialnem krogu, je to lahko učinkovit način za ustvarjanje cenejše promocije od ust do ust.

7. Ponudbe priporočitve – Ljudje bodo veliko bolj verjetno kupili pri vas, če bodo za vas izvedeli preko prijatelja ali družinskega člana. Uporabite to kot vašo prednost in uporabite ponudbe za spodbujanje priporočitev. Lahko se odločite za ponudbo osebi, ki vas priporoča ali osebi, ki je prejela priporočitev.

8. Ponudba za osebe, ki pri vas nakupujejo prvič – Zagotavljanje take ponudbe je mogoče ravno to kar trenutno potrebujete, da spremenite obiskovalca v potencialnega kupca. V velikih primerih se tudi obiskovalec lahko samo zaradi tega odloči za nakup pri vas.

9. Ponudba glede na velikost naročila – Ponudba,ki temelji na skupni vrednosti nakupovalnega vozička je lahko učinkovita prodajna taktika, ki spodbuja stranke, da bodo porabili več in s tem povečali svojo povprečno vrednost naročila. Lahko ponudite popust ali brezplačno poštnino.

10. Ekskluzivna socialna ponudba – take ponudbe na socialnih omrežjih so lahko odličen način za izgradnjo močnega odnosa s tistimi, ki vas sledijo. S to ponudbo lahko pridobite tudi nove stranke, katerim boste lahko ponudili nove ponudbe.

11. Ponudbe zvestobe kupcev – Nagrajevanje zvestobe lahko zgradi še močnejšo vez, hkrati pa zagotavlja le popuste strankam, ki so že kupili pri vas. To lahko enostavno pošljete le vaših najboljšim strankam preko e-maila s popustom ali kreditom, na podlagi določenega števila nakupov ali pa izvedete program zvestobe.

12. Ponudba pred odhodom – Včasih je za pretvorbo obiskovalca v kupca potrebna je zadnja ponudba pred odhodom. Taka ponudba naj se pojavi kot pop-up, ko je obiskovalec na tem, da zapusti košarico in mogoče s tem zagotovite, da bo vseeno opravil nakup.

13. Ponovna ponudba – remarketing – to je učinkovita ponudba, ki se prikaže le ljudem, ki so bili na vaši spletni strani in vas tako že poznajo. Oglasi služijo kot opomnik, da pridejo nazaj in obiskovalce spodbudi k nakupu.

14. Ponudbe vpliva (blogi, znane osebe) – partnerstvo z vplivnimi ljudmi, ki imajo številno občinstvo je odličen način za povečanje izpostavljenosti vaše blagovne znamke.

Ponudbe in popusti niso prav za vsako podjetje, vendar z jasnim ciljem v mislih, trdnim razumevanjem blagovne znamke in nekaj eksperimentiranja, lahko najbolj učinkovito uporabite ponudbe za izpolnitev vaših ciljev, graditev lojalnosti in povečanje prihodkov.

Za več vprašanj in pomoč pri vzpostavitvi uspešnih posebnih ponudb, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder