Home » Google oglaševanje » Google oglaševanje in optimizacija z roko v roki

Google oglaševanje in optimizacija z roko v roki

V našem poslu se velikokrat srečujemo z vprašanjem o optimizaciji spletne strani oziroma trgovine. Vse lepo in prav, ampak večina lastnikov spletnih strani se ne zaveda koliko truda je potrebno v to vložiti. In še to, optimizacija je delo, ki se nikoli pravzaprav ne konča. In tukaj vidimo, da se vsem ustavi, ker preprosto nimajo toliko časa na voljo, da bi se optimizaciji res dobro posvetili.

Za vas imam pripravljen nasvet kako vam bo Google oglaševanje skrajšalo to pot.

Da na kratko razložim razliko med plačljivimi pozicijami ter organskim uvrščanjem vaše spletne strani.

1. Organsko uvrščanje

To pomeni, kako se vaša spletna stran ali trgovina uvršča med naravnimi rezultati in za to niste plačali.

2. Google oglaševanje

Ko za top pozicije vaše spletne strani zakupite ključne besede in ko jih iskalec vpiše v Google, se vaš oglas pojavi na prvi strani zadetkov.

Google oglaševanje je najlažja pot do informacije po katerih ključnih besedah vas iščejo vaše potencialne stranke. Ko enkrat naredite kampanjo, določite ključne besede in kampanjo aktivirate, čez čas vidite katere besede so bile najboljše. Seveda vam AdWords orodje omogoča vpogled ostalih ključnih besed, ki so jih vaše stranke vpisovale.

Orodje vam bo prikazalo tudi oceno kakovosti (Quality score) vaše spletne strani za vsako ključno besedo, ki jo imate aktivno v kampanji. Google ima skalo od 1-10 za ocenjevanje, kjer je 1 najslabša možbna ocena.
Primer.: Prodajate IR panele in imate zakupljeno ključno besedo IR paneli, ocena kakovosti je 3. To pomeni, da vaša spletna stran ni dovolj relevantna za Googlov iskalnik, zato boste za to ključno besedo plačali več kot vaš konkurent, ki ima zakupljeno isto besedo.

Ena izmed rešitev tega problema je, da na spletno stran oziroma trgovino dodate tekst, ki vsebuje te ključne besede. Seveda naj bo ta tekst smiseln, saj pišete tudi za stranke in ne le za Google. To vam bo pripomoglo priti do nižjih cen pri oglaševanju ter boljšemu uvrščanju v organskih rezultatih.
Vedno imejte v mislih, da Google upošteva veliko več parametrov za boljše uvrščanje ter oceno kakovosti, ampak se vam splača držati mojega nasveta, ker definitivno pripomore k izboljšanju stanja.

Nasvet: Privoščite svojemu poslu Google oglaševanje ter si s tem zagotovite prednost pred konkurenti! 

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,

Urška Ujc