Home » Google oglaševanje » Višja uvrščenost spletne strani za manj denarja

Višja uvrščenost spletne strani za manj denarja

Ste že razmišljali, da bi vašo spletno stran uvrstili med prve rezultate na iskalniku Google? Prava rešitev za to je Google AdWords oglaševanje, ki pa vas bo stalo manj, če se boste na to dobro pripravili. Ste vedeli, da je tudi od vaše spletne strani odvisno koliko boste plačali za višje uvrščanje na iskalniku Google?

Ko boste začeli z oglaševanjem, morate določiti oglasne skupine, oglase in ključne besede ter maksimalni CNK, ki ste ga pripravljeni plačati na določeno ključno besedo. Google bo nato pregledal vašo oglaševalsko kampanjo, pregledal bo vašo spletno stran in ključne besede, ter jim določil “oceno kakovosti” oziroma po ang. “Quality Score” (rangirana od 1, ki predstavlja najslabšo oceno, pa do 10, ki je najboljša).

Zmnožek med CNK in oceno kakovisti je AD RANK, ki določa pozicijo vašega oglasa.

Ocena kakovosti

Tako lahko ugotovimo, da je tudi od ocene kakovosti odvisno, na kateri pozicij na Googlu boste pristali in pa koliko boste plačali za klik na vaš Google oglas. Torej? Vaša naloga je, da oceno kakovosti maksimalno zvišate in tako ogromno prihranite. Še prej pa moramo razumeti na podlagi katerih dejavnikov Google poda oceno kakovosti:

  • 60% ocene predstavlja razmerje med prikazi oglasov in kliki na oglas izražen v odstotkih (po ang. CTR). Če npr. nihče nikoli ne klikne na vaš oglas, kljub temu da je velikokrat prikazan, bo vaš CTR nizek, posledično bo Google ocenil, da vaš oglas ni relevanten za iskalce na Googlu, zato bo podal nižjo oceno kakovosti, vi pa boste zato plačali več za oglas, če boste želeli biti višje uvrščeni.
  • Na oceno kakovosti vpliva tudi povezanost vaših ključnih besed, ki ste jih zakupili v primerjavi z oglasom, ki ga oglašujete.
  • Prav tako pomembna je povezanost vašega oglasa s pristajalno stranjo.

Glavno vprašanje, ki se nam poraja je:

Kaj lahko naredim, da bo moje oglaševanje cenejše?

  • Oglaševati morate z oglasom, ki bo maksimalno animiral ljudi, da bodo na njega kliknili (npr. v oglasu objavite akcijo, vaše prednosti, …),
  • oglaševati morate po tistih ključnih besedah, ki so na vaši spletni stran velikokrat omenjene, prav tako je ključna beseda neposredno povezana z oglasom, ki ga oglašujete (npr. slabšo oceno kakovosti bo imela ključna beseda “MIZA”, če boste želeli oglaševati “IZDELAVO STOLOV”, saj na vaši spletni strani “MIZA” ni pogosta ključna beseda),
  • oglaševati morate z oglasom, ki bo trdno povezan z vašo pristajalno stranjo (če npr. oglašujete “tečaj poslovne angleščine”, morate ljudi usmeriti na vašo podstran, kjer imate veliko napisano o poslovni angleščini in ne na prvo stran, kjer imate le pregled vseh tečajev).

Kaj pa, ko želite oglaševati po različnih ključnih besedah, ki med sabo niso neposredno povezane?

Npr. da imate spletno trgovino, kjer prodajate pisarniško pohištvo in pisarniško opremo. V tem primeru, morate oglaševanje ustrezno strukturirati, da vam Google za vsako posamezno oglasno skupino dodeli različno oceno kakovosti. Izdelati morate 2 kampanji – eno za pisarniško pohištvo in drugo za pisarniško opremo. Za vsako oglasno kampanjo pa različne oglasne skupine. Npr. 1. oglasna kampanja bo za pisarniško pohištvo, pod njo bo oglasna skupina za pisarniške stole, pod to skupino pa bodo ključne besede: “pisarniški stol”, “pisarniški stoli”, “ergonomski pisarniški stoli”, … Na ta način bo vaša ocena kakovosti višja.

Lahko si predstavljate, kaj bi se zgodilo v nasprotnem primeru: v eni oglasni skupini bi bile ključne besede od pisarniškega papirja pa do pisalne mize, obiskovalce bi pripeljali na vašo vstopno stran spletne trgovine, kar pa se ne sklada z nobeno od zgornjih treh točk, posledično bi bila vaša ocena kakovosti izredno nizka, vi pa bi plačali preveč!

google ogkaševanje, višje pozicije

Kaj narediti na spletni strani, da bo oglaševanje cenejše?

Danes izredno poznan izraz, ki ste ga zagotovo že slišali je optimizacija. Gre za prilagoditev spletne strani za višje pozicije med naravnimi rezultati. Podjetnik, ki se zaveda, da mora biti visoko na iskalniku Google tudi ve, da gresta optimizacija in Google oglaševanje iz roko v roki, zato morate spletno stran optimizirati, predvsem v smeri cenejšega oglaševanja, kar pomeni:

  • na spletni strani morate pogosto omeniti ključne besede, ki jih oglašujete,
  • slike in video vsebine poimenujte po relevantnih ključnih besedah,
  • prilagodite vaš URL (npr. če oglašujete “tečaj poslovne angleščine, je za oglaševanje najbolje, da vaš URL z domeno predstavlja “www.tecaj-anglescine.si/tecaj-poslovne-anglescine”),
  • prav vsaka vaša storitev mora imeti svojo podstran (npr. v kolikor želite oglaševati “pohištvo po naročilu”, na spletni strani ne smete imeti le slike referenc in že izdelano pohištvo. Neizogiben je zavihek, kjer boste napisali nekaj stavkov o pohištvu po naročilu),
  • pomembno je tudi, da na spletni strani napišete naslov (ki naj bodo vsaj podobni kot ključne besede). Navadno besedilo, ki ga boste povečali ni dovolj. Na strani morate določiti slog za naslov, kar v HTML kodi izgleda nekako tako: <h1>Naslov</h1>,
  • vstavite obrazec za povpraševanje (Google bo tako ocenil, da vas lahko obiskovalci spletne strani kontaktirajo, posledično bo vašo spletno stran ocenil kot prijazno uporabniku in dobili boste višjo oceno kakovosti)
  • spletna stran se mora hitro odpirati,
  • vsebina spletne strani se ne sme podvajati. Bodisi po vaši spletni strani, kopirana ne sme biti niti iz drugih spletnih strani,
  • redno posodabljajte spletno stran, saj bo tako Google ocenil, da imate vedno novo relevantno vsebino, posledično vam bo dodelil višjo pozicijo med naravnimi rezultati in boljšo oceno kakovosti,
  • povezujte spletno stran z drugimi spletnimi mesti z linki (npr. link do vaše spletne strani na Facebooku, Google+, Twitterju, na 24ur.com, … – čim več linkov od drugih spletnih strani, ki morajo biti relavantne z vašo vsebino. Vsak PR članek na medijskem portalu, ki opisuje vašo dejavnost in link do vaše spletne strani lahko pomaga k optimzaciji),
  • nedelujoči linki in gumbi na vaši spletni strani lahko znižajo oceno kakovosti,
  • navigacija na spletni strani, ki uporabniku sporočajo na katerem podzavihku so, lahko pomaga pri optimizaciji (npr.: “nahajate se na: domov > izdelava spletnih strani > cenik > pošlji povpraševanje”,
  • Google bo preveril ali je vaša spletna stran prilagojena za prikazovanje na tablicah in telefonih (odzivnost spletne strani). Če ste spletno stran že prilagodili v odzivno, boste lahko višje uvrščeni med naravnimi rezultati…

Povzetek

V tem članku ste lahko ugotovili, koliko kvaliteta spletne strani vpliva na ceno oglaševanja in na kaj morate biti pozorni pri pripravi Google kampanje, da ne porabite preveč denarja. Še danes se lahko lotite prilagoditve spletne strani, ki bo rezultirala v višje uvrščanje pod naravnimi rezultati, prav tako pa boste za Google oglaševanje plačali manj.

Vas zanima še več?  Pokličite nas na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec, da vam pomagamo do višjih uvrstitev na iskalniku Google.

Obilo spletnih uspehov vam želim,

Matjaž Sedlar

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike