Home » Email marketing » Zbirajte emaile vaših obiskovalcev, obrestovalo se vam bo

Zbirajte emaile vaših obiskovalcev, obrestovalo se vam bo

Še vedno opažam, da veliko podjetij ne ve kaj točno bi počeli s pridobljenimi e-mail naslovi, ki jih dobijo preko spletne strani ali direktno od stranke. Velika škoda je, da jih ne uporabijo za ponovni marketing. Če boste znali pridobljene e-mail naslove uporabiti, boste kaj kmalu videli tudi dobre rezultate iz tega naslova.

Tokar vas bom spomnila, na kakšne načine uporabite pridobljene e-mail naslove.

1. Newsletter oziroma e-mail marketing

V naših člankih ste že večkrat lahko prebrali dobre prakse kako uporabiti e-mail naslove za pošiljanje e-novic. S takim načinom vzdržujete povezavo med vami in vašimi strankami. Tako jim lahko ponudite kaj posebnega ali pa le obveščate o novostih, ki jim bodo prišle prav v prihodnosti. Na to temo si preberite več v članku: Kako lahko s pomočjo e-mail marketinga povečate število nakupov? 

e-mail naslovi, e-naslovi, e-mail marketing

2. Google oglaševanje

Verjetno ste že opazili, da se v Google Chrome lahko vpišete z vašim obstoječim računom in tako bolj personalizirano brskate po spletu. Prav tako, pa vam bo Google ponudil oglase, ki so za vas bolj relevanti, ker lahko sedaj same kontakte vnesete v Google kampanjo in samo njim prikazujete . Z gmail naslovi lahko oglašujete vaši stranki znotraj odjemalca pošte.

3. Facebook oglaševanje

Facebook že tako omogoča targetirano oglaševanje (spol, starost, zanimanja, poklic,…). Ponujajo pa tudi možnost, da vnesete svoje e-mail kontakte in se prav vašim strankam prikazujejo personalizirani oglasi. Tako bo imelo vaše oglaševanje večji efekt.

4. CRM

Če vnašate vaše kontakte v vaš centralni sistem za upravljanje strank, vam bo to prav prišlo če želite vaše stranke obvestiti o spremembah v poslovanju ali novostih pri izdelkih. Če vam sistem omogoča, da vas obvešča kdaj je treba stranko obvestiti o npr.: servisu in mu tako pošljete mail s to tematiko.

Če še niste nikoli poizkusili teh metod je zdaj pravi čas, da začnete. Tudi rezultati bodo oprijemljivi, tako da le v akcijo.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,

Urška Ujc