Home » Google oglaševanje » 3 strategije za optimizacijo prihodkov vaših slikovnih oglasov

3 strategije za optimizacijo prihodkov vaših slikovnih oglasov

Maksimiranje dobička zahteva optimizacijo slikovnih oglasov. Napačna umestitev oglasov lahko zmanjša stopnjo CTR-ja in vodi do upada prihodkov in najslabši del: vsaka publika se lahko odzove na drugačen način.

Slikovni oglasi lahko za nepremičninsko spletno stran bolje delujejo nekje na vrhu, medtem, ko lahko za medicinsko stran slikovni oglasi bolje delujejo, če se prikazujejo med samo vsebino na spletni strani.

Katere so torej najboljše strategije za optimizacijo prihodka slikovnih oglasov?

Vse je odvisno od same spletne strani in njenih gledalcev. Nekatere spletne strani obiščejo obiskovalci, ki ne vidijo oglasov (slepota na oglase), zato v teh primerih uporabimo tekstovne oglase, ali oglas umestimo na samem koncu glavne vsebine spletne strani, kar se lahko izkaže za bolj donosno zaradi same umestitve.

Nekaj strategij, ki delajo zelo dobro:

1. A/B testiranje za optimizacijo prihodkov slikovnih oglasov
Z A/B testi lahko optimizirate vaš prihodek in se borite proti slepoti oglasov. To je prva strategija na seznamu z razlogom: mora biti izvedena najprej. S testiranjem lahko:

  • spremenite položaj oglasa
  • optimizirate prihodke glede na osnovo vedenja uporabnikov
  • sledite kako postavitev vpliva na prihodke in vedenje uporabnikov

A/B testiranje je stalen proces in zagotavlja poglobljeni vpogled v način, kako se vaši obiskovalci odzovejo na različne umestitve in spremembe. Edini način, da to naredite pravilno je, da imate:
A: Kontrolno različico (ta je vaša osnovna stran, ki vam prinaša prihodke)
B: Testno različico za spremljanje rezultatov.

A različica ostaja enaka, saj vam omogoča, da natančno ocenite učinek testa. To je kontinuiran proces, ki je vedno v teku. Medtem ko se vaša spletna stran razvija, boste kdaj spet želeli izvesti testiranje, da vidite kaj še vedno deluje in kakšne spremembe je treba narediti za optimizacijo prihodkov.

Nekaj preprostih trikov v oglasu lahko naredi veliko razliko:

  • poskusite različne pozive: Prihranite 50% ali Prihranite 10%
  • vključite različne pozive k dejanjem
  • izpostavite promocijske točke: „Takojšnji prenos“ ali „Brezplačna dostava“

2. Optimizirajte za mobilno
Iskanje v mobilnih napravah se je povečalo za več kot 50%. Zakaj? Vedno več ljudi ima pametne telefone in dostopajo do interneta, kar preko njih namesto preko računalnika. To pomeni, da veliki slikovni oglasi, ki izgledajo super na večjem zaslonu, ne bodo videti dobro na mobilnih napravah. Če ne optimizirate za mobilne naprave, izgubljate denar.

Vključiti mobilne oglase je nuja. Zelo uspešni so mobilni oglasi s sidrom – to so oglasi 320×50 in se „zasidrajo“ na dno zaslona uporabnika, ko se premika gor in dol. Težko jih je prezreti, imajo pa tudi uporabniku prijazno funkcijo – zapri gumb.

slikovni oglasi, google oglasi, slikovni google oglasi

3. Začnite uporabljati tekstovne oglase
Tekstovni oglasi: Oglasi, ki se prikazujejo na podlagi vsebine. Potrošniki so slepi na oglase. Dejstvo je, da 86% potrošnikov ignorira slikovne oglase. Ni težava v tem, da bi bili oglasi ne estetski ali da je ponudba slaba. Uporabniki so se naučili ignorirati oglase. Ko so se prvič pojavili slikovni oglasi, so bili CTR-ji izjemno visoki. Čisto običajno je bilo, da je bil CTR 20% ali več. Sedaj je dobro že če je 5%. Sčasoma so uporabniki začeli opažati podobne tipe oglasov in jih začeli ignorirati. Kaj je mogoče storiti, da bi rešili vprašanje slepote na oglase?

Tekstovni oglasi. To so oglasi, ki so tesno integrirani z vsebino na spletni strani. Ideja je preprosta: vklopite oglas v vsebino samo. Kadar se uporabljajo tekstovni oglasi se slepota na oglase zmanjša in povzroči, da več ljudi vidi oglas in potencialno klikne na njega.

Preberite si tudi 7 nasvetov za ustvarjanje slikovnih oglasov, ki prodajajo

Za več vprašanj in pomoč pri ustvarjanju uspešne Google kampanje nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder