Home » Email marketing » Kako ugotoviti ali je bila vaša e-mail kampanja uspešna?

Kako ugotoviti ali je bila vaša e-mail kampanja uspešna?

Bodisi izvajate Google kampanjo, e-mail marketing, pišete PR članke ali pa se poslužujete ostalih marketinških akcij, je statistika tista, ki vam narekuje oglaševanje. Bi radi našli “recept”, za povečanje prodaje? Samo s testiranjem in spremljanjem statistike, vam lahko uspe.

Tokrat si bomo pogledali statistiko E-mail kampanje, s katero lahko končno spoznate vaše potencialne stranke (kaj radi berejo, česa ne marajo, kaj jih zanima, kako so vam predani, itd.).

Kje najdemo statistiko?

V vašem orodju za pošiljanje e-novic seveda! Eden naprednejših orodij, ki ga uporabljamo tudi sami, je Newsletter.si. Z nekaj kliki lahko pripravite e-mail in ga pošljete na vse vaše e-naslove. In kaj je najpomembnejše? Če želite prihraniti nekaj denarja, potem morate spremljati tudi statistiko vaše poslane kampanje in jo na podlagi tega izboljševati.

Z orodjem Newsletter lahko ugotovite naslednje rezultate poslane kampanje:

  1. kdo je odprl vaš e-mail in kdo ne
  2. koliko e-poštnih sporočil ni bilo dostavljenih
  3. na katero povezavi v sporočilu je kdo kliknil
  4. katera povezava je bila najmanj in katera največkrat kliknjena
  5. koliko prejemnikov se je odjavilo od prejemanja e-novic

Google Analytics in E-mail marketing?

Do zdaj smo si ogledali osnovno statistiko e-mail kampanje, ki pa nam ne pove še dosti o povezavi med povečanjem prodaje in e-poštnim sporočilom. Najbolje bi bilo, če bi lahko ugotovili, koliko povpraševanj ste dobili, zaradi poslane kampanje. To danes lahko naredimo z orodjem Google Analytics (o katerem si lahko več preberete tukaj), ki se lahko že z enim klikom poveže z vašim orodjem za pošiljanje e-novic.

Kakšno statistiko lahko s tem pridobite? Na ta način boste povezali statistiko svoje spletne strani in e-mail kampanje, kar pomeni, da sledite vsakomur, ki je prišel na vašo spletno stran preko povezave v poslanem e-mailu.

napredna statistika, google analiza, google analytics

Kako deluje?
Ugotovili smo že, da je Google Analytics orodje, s katerim merimo statistiko vaše spletne strani (npr.: kaj obiskovalci klikajo, koliko časa se zadržujejo na spletni strani, kdaj so izpolnili kontaktni obrazec, kako so prišli na našo spletno stran). Vseeno pa je treba temu orodju nekoliko pomagati, da nam bo podal boljše rezultate. Statistika prihodov obiskovalcev na spletno stran je lahko bol podrobna, če uporaljamo orodje “ustvarjalnik URL-jev” oziroma “UTM kodiranje”. S tem orodjem lahko link, ki bo obiskovalce pripeljan na vašo spletno stran, opremimo z informacijo o mediju oglaševalske akcije.

PRIMER: Ko v e-mail kampanjo vstavite link do vaše spletne strani, si pomagajte z “ustvarjalnikom URL- povezav”. Na ta način boste v Google Analytics lahko spremljali klike na povezavo in obnašanje ljudi na vaši spletni strani, ki so prišli skozi link.

Več o UTM kodiranju in o tem, kako pripravimo ustrezen link, ki pomaga Google Analyticu, pa v članku “Kaj je UTM koda?”.

In kaj je pri tem najboljše? Da bo vsako povezavo e-mail kampanje ustrezno UTM kodiral že sam Newsletter.si. Takoj ko boste ob pripravi kampanje obkljukali “omogoči sledenje” in poslali kampanjo, boste v Google Analyticsu opazili nov segment vira obiska, ki ga sicer morda ne bi prepoznal.

Zaključek

Ko smo ugotovili kje najdemo statistiko in kako jo izboljšamo, je potrebno začeti s spremljanjem in testiranjem. Izdelajte si nekaj različic e-mail kampanje in jo pošljite na vaše e-poštne naslove. Poleg tega, da boste ugotovili katera zadeva je bila najboljša (glede na % odprtih sporočil), kateri link najbolj atraktiven, tokrat ugotovite še, koliko povpraševanj ste dobili zaradi določenega e-maila.

Želite, da vam mi uredimo napredno statistiko vaše spletne strani ter E-mail kampanje? Pokličite nas na 080 3339, nam pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec in skupaj bomo našli recept za povečanje prodaje.

Matjaž Sedlar