Home » Google oglaševanje » Kdo vam bo bolje naredil oglasno kampanjo: Google agencija ali sam svoj mojster?

Kdo vam bo bolje naredil oglasno kampanjo: Google agencija ali sam svoj mojster?

Velikokrat se srečujem s posamezniki oziroma podjetji, ki so imeli dovolj poguma, da so se spustili na to pot. In velikokrat slišim, da to pa res ni tak »bavbav«. V smislu, naložiš denar, napišeš par ključnih besed, oglasov ter zaženeš kampanjo. V osnovi to res drži, vendar tako kot ledena gora sredi morja, pokaže 1/3 celote, tako je tudi z Google oglaševanjem.

Zavedati se moramo, da je Google AdWords nastavljen tako, da zgornja trditev res drži. Ampak, ko si vzamemo čas in se poglobimo, vidimo da je narediti res dobro kampanjo, podvig. Tokrat vam bom predstavila 5 prednosti zakaj je pametno izbrati Google agencijo za izvedbo vaše google oglasne kampanje.

google agencija, google oglaševanje, google adwords, zakup ključnih besed

1. Certifikat

S strani Googla pridobljeni certifikati, ki jih dobiš le v primeru, če opraviš zahtevne Google-ove teste. To pomeni, da izvajamo najboljšo prakso za vaš uspeh.

2. Google-ovi partnerji so direktno povezani z Google-om

Takšne agencije so v koraku s časom, tudi Spletnik je Google-ov Partner. S tem si omogočiš, da med prvimi izveš vse novosti, izobraževanja. Če se slučajno kdaj pojavi pikica dvoma, so s strani Google-a vedno pripravljeni priskočiti na pomoč.

3. Google-ovi partnerji morajo svoje certifikate redno obnavljati

Vsako leto je potrebno na novo opraviti teste, s katerimi se dokažeš ali slediš Google-ovim spremembam ali ne.

4. Izkušnje

Vedno je vredno zaupati takšno delo strokovnjakom, ki se s tem ukvarjajo. Veliko izkušenj na tem področju prinese le dobre rezultate, saj vedo kako se stvari streže in da na dolgi rok Google oglaševanje prinese večjo prodajo in prepoznavnosti. Ko vam agencija svetuje kako spletno stran ali trgovino izboljšati za še boljše rezultate potem veste, da ste v dobrih rokah. Zapomnite si, da gre to z roko v roki in velik vpliv ima spletna stran ali trgovina na vaš vložek denarja v Google oglaševanje.

5. Kakovost in ne količina

Še vedno se srečujem s strankami, ki težko ločijo med tem, da je boljše za vaš posel in Google kampanjo, če ne oglašujete le zgolj zaradi števila klikov na vašo spletno stran ali trgovino. Ampak je bolj pomembno, da imate kampanjo zastavljeno tako, da k sebi pripeljete le kvalificirane obiskovalce, kajti le tako se bo prodaja povečala. Imejte v mislih, da število klikov ne prodaja ampak dobro zastavljena kampanja, dobre in relevantne ključne besede, jasni oglasi ter dobra spletna stran ali trgovina. Kakšna naj bo dobra pristajalna stran si preberite v članku Vstopna stran po meri Google AdWords.

Lahko bi še naštevala na kaj bodite pozorni in kaj naredi agencija bolje, ampak je to zaenkrat dovolj, da si predstavljate širšo sliko. Sem mnenja, da lahko narediš kampanjo sam. Ampak ali bo zadostila vašim pričakovanjem in ali je vredno toliko svojega prostega časa nameniti učenju upravljanja s kampanjo gospodarno? Ali je bolj smiselno zaupati oglaševanje dobri Google agenciji, ki ve kaj dela in to počne profesionalno?

Razmislite!

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,
Urška Ujc