Home » Email marketing » Kaj je novega: Naraščajoč pomen vsebinskega marketinga

Kaj je novega: Naraščajoč pomen vsebinskega marketinga

Vsebinski marketing. Vsi pišejo o njem, veliko se šušlja o njem, a vprašanje je, koliko zares vemo o njem. Zato je čas, da si pogledamo kaj je in kako ga lahko tudi vi uporabite v svojo korist.

Namen vsebinskega marketinga

Namen vsebinskega marketinga je pritegniti in obdržati potrošnike, z doslednim ustvarjanjem pomembne in bogate vsebine, z namenom spreminjanja vedenja potrošnika in njihovega zavedanja o vaši blagovni znamki, o vaših storitvah. Vsebinski marketing je, tako kot vsi deli spletnega marketinga, stalen proces, ki ga je najbolj vključiti v celotno spletno strategijo.

Vsebinski marketing je umetnost komuniciranja z vašimi strankami, ki vodi v nakupni proces. Gre za proces, ki se nikoli ne ustavi. Namesto, da informacije vsiljujete na strogo prodajni način, s pomočjo vsebinskega marketinga potrošnikom servirate informacije na inteligenten način, ki podzavestno vodijo potrošnika v nakup. Ob enem pa si, kot podjetje povečate zaupanje, saj imate vedno kaj pametnega za povedati. Tako kot mi v tem članku 🙂 Bistvo te strategije, da vi, kot podjetje, verjamete, da zagotavljanje dosledne, stalne in bogate vsebine potrošniku, na koncu prinese nagrado s strani potrošnika – zvestobo in več nakupov!

Vsebinski marketing danes uporablja že veliko velikih podjetij širom sveta, med njimi so to P&G, Microsoft, Cisco Systems… a se pomembnosti vsebinskega marketinga zaveda vedno več manjših podjetij prav zato, ker deluje in prinaša rezultate. Res je, da so večji lahko bolj agresivni, a z malimi koraki lahko uspe tudi vam!

Kako uporabiti vsebinski marketing

vsebinski marketing, vsebina na spletni strani, optimizirana vsebina, vsebina, spletna vsebina

Ne glede na to kakšne vrste spletnega marketinga (trženja) uporabljate, vsebinski marketing naj bo del vsakega vašega procesa, ki je povezan v celoto. Kvaliteten vsebinski marketing je del vsakega dela spletnega marketinga in sicer:

  • socialna omrežja: od vsebine na omrežju je odvisno kako in koliko se bodo uporabniki aktivno vpletli v vaše objave. In več kot jih bodo komentirali, jih delili, večjo vrednost bo dobila vaša Facebook stran
  • optimizacija spletne strani: Google pajki z veseljem nagradijo tisti, ki imajo na spletni stranmi bogato, berljivo, zanimivo in optimizirano vsebino
  • oglaševanje na prvi strani Google iskalnika: bolj kot je vaša vsebina bogata in optimizirana, sočna, manjšo ceno na klik si lahko pridobite. Torej za isti denar, ki ga vlagate sedaj na dolgi rok dobite več!  Kako znižati ceno na klik pa preberite v članku.

A če nimate dobrih temeljev na katerih gradite, potem vam kvalitetena vsebina ne bo veliko v pomoč. Najprej potrebujete kvalitetno spletno stran, preko katere boste objavljali bogato vsebino, hkrati vam spletna stran omogoča, da s prijavo na e-novice še več vesbinskega marketinga pošljete na okrog. Da pa ste v koraku s časom, potrebujete tudi Facebook stran preko katere boste povečali obseg potencilanih potrošnikov. In za vse to lahko pokličete nas na 080 33 39, nam pišete na info@spletnik.si ali pa izpolnete kontaktni obrazec!

Andreja Ogrinc