Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Kako vpogled v statistiko Google Analytics podeliti s sodelavci, klientom ali poslovnim partnerjem?

Kako vpogled v statistiko Google Analytics podeliti s sodelavci, klientom ali poslovnim partnerjem?

Tokrat smo za vas pripravili navodila in nasvete za upravljanje in konfiguriranje računov, znamk in pogledov v vašem Google Analytics računu. Na vrhu strani v storitvi Google Analytics lahko kliknete Skrbnik ter upravljate in konfigurirate račune, znamke in poglede.

google analytics, google statistika, statitika spletne strani, napredna statistika

Račun je najvišja raven organizacije in v storitvi Google Analytics lahko imate enega ali več računov. Račun vsebuje eno ali več lastnosti. Vsaka lastnost običajno predstavlja določeno spletno mesto ali aplikacijo za mobilne naprave. Znamke vsebujejo poglede, ki so podnabori poročevalskih podatkov za znamko.

google analytics, google statistika, statitika spletne strani, napredna statistika

Prikazani so trije stolpci: RAČUN, ZNAMKA in POGLED. Spustni meni na vrhu vsakega od njih ponuja naslednje možnosti:

  • izbira želenega računa, znamke in pogleda ali
  • ustvarjanje novega računa, znamke ali pogleda.

S povezavami v vsakem stolpcu konfigurirate izbrani račun, znamko ali pogled. Če želite na primer v izbrani račun dodati uporabnike, v stolpcu RAČUN kliknite Upravljanje uporabnikov. Če želite uporabnike dodati znamki, kliknite Upravljanje uporabnikov v stolpcu ZNAMKA.

Hierarhija računov, uporabnikov, lastnosti in pogledov

Računi
Račun je vaša dostopna točka za Google Analytics in najvišja organizacijska raven. Za dostop do storitve Google Analytics in določanje znamk, ki jim želite slediti, potrebujete vsaj en račun Google Analytics.

Znamke
V okviru enega računa, lahko ustvarite več različnih znamk. Znamka je spletno mesto, aplikacija za mobilne naprave ali naprava (npr. informacijski terminal ali naprava POS). V računu dodate znamke, iz katerih želite zbirati podatke. Ko dodate znamko v račun, Analytics ustvari kodo za sledenje, ki jo potrebujete za zbiranje podatkov iz te znamke. Koda za sledenje ima enoličen ID, na podlagi katerega prepoznate podatke iz te znamke in omogoča preprosto prepoznavanje podatkov v poročilih. Google Analytics ustvari tudi en nefiltriran pogled za vsako dodano znamko.

Pogledi
Pogled je dostopna točka za poročila; določen prikaz podatkov iz znamke. Uporabnikom omogočite dostop do pogleda, da si lahko ogledajo poročila na podlagi podatkov v tem pogledu. Znamka lahko vsebuje enega ali več pogledov.

V znamki imate lahko na primer:

  • en pogled vseh podatkov za spletno mesto www.example.com
  • en pogled samo prometa iz programa AdWords na www.example.com
  • en pogled samo prometa do poddomene, kot je www.prodaja.example.com.

Ko dodate znamko v račun, Google Analytics ustvari prvi pogled zanjo. Ta prvi pogled nima filtrov in zato obsega vse podatke za to znamko. Ta prvotni pogled naj ostane nefiltriran, tako da boste vedno imeli pogled, v katerem si lahko ogledate vse podatke. Ustvarite lahko tudi dodatne poglede in zanje uporabite filtre, tako da vsak vključuje določen podnabor podatkov, ki vas zanima.

Uporabniki in dovoljenja

Dodate lahko uporabnike na ravni računa, znamke ali pogleda in omejite njihov dostop na vsaki ravni. Ko dodate uporabnika, ga določite z e-poštnim naslovom, registriranim v računih Google, in mu dodelite ustrezna dovoljenja. Glede na dovoljenja, ki jih dodelite, lahko ta uporabnik upravlja druge, izvaja skrbniška opravila, kot je ustvarjanje dodatnih pogledov in filtrov, ter si ogleduje podatke poročil.

Za več vprašanj in pomoč pri ustvarjanju novega Google Analytics računa ali upravljanju uporabnikov, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder