Home » Google oglaševanje » Povezovanje programa AdWords z orodjem Google Analytics

Povezovanje programa AdWords z orodjem Google Analytics

Če povežete račun AdWords in znamko Analytics, dobite pregled nad celotno sliko vedenja stranke – od klika ali prikaza oglasa prek vašega spletnega mesta do konverzije. Pomaga vam lahko analizirati dejavnost strank na spletnem mestu. Ti podatki vam bodo pomagali ugotoviti, kakšen delež prometa ali posla na spletnem mestu je zaradi programa AdWords, ter izboljšati oglase in spletno mesto.

Zakaj povezati računa AdWords in Analytics

Če povežete računa AdWords in Analytics

  • si lahko v poročilih AdWords v računu Analytics ogledate podatke o uspešnosti oglasov in spletnega mesta;
  • lahko uvozite cilje storitve Analytics in transakcije e-trgovine neposredno v račun AdWords;
  • lahko v račun AdWords uvozite koristne meritve storitve Analytics (kot so Stopnja obiskov ene strani, Povprečno trajanje seje in Strani/sejo);
  • lahko izkoristite izboljšane zmožnosti ponovnega trženja;
  • lahko pridobite izčrpnejše podatke v poročilih o večkanalnih tokovih v storitvi Analytics;
  • lahko podatke storitve Analytics uporabite za izboljšanje izkušnje s programom AdWords.

Začetek je zelo preprost: Samo povežite svoj račun AdWords s svojim računom Google Analytics. Ko ste povezani, boste lahko videli meritve, kot so povprečno trajanje obiska, strani na obisk, odstotek novih obiskov, in stopnjo odboja v svojem vmesniku AdWords.

Morda boste ugotovili, da nekatere ključne besede proizvajajo obiske s povprečnim časom 11 sekund, druge pa obiskovalce na spletni strani držijo v povprečju 307 sekund. To vam bo dalo malo boljši vpogled, tako da boste lahko učinkovito razporedili svoj proračun. Saj ne prihajajo vse konverzije preko spletnega obrazca, ki se ga da meriti, nekatere konverzije pridejo tudi preko telefonskih klicev.

Povezovanje računov

Čarovnik za povezovanje omogoča preprosto povezovanje enega ali več računov AdWords z več pogledi znamke Analytics. Če imate več znamk Analytics in želite vsako od njih povezati z računom oz. računi AdWords, za vsako od njih dokončajte postopek s čarovnikom za povezovanje.

1. Prijavite se v račun Analytics na strani www.google.com/analytics.
> Opomba: račun Analytics lahko hitro odprete tudi iz računa AdWords. Kliknite kartico Orodja, nato izberite Analytics in upoštevajte preostala spodnja navodila.
2. Na vrhu strani kliknite kartico Skrbnik.
google adwords, google analytics,
3. V stolpcu Račun izberite račun Analytics, ki vsebuje znamko, ki jo želite povezati z enim ali več računi AdWords.
4. V stolpcu Znamka izberite znamko Analytics, ki jo želite povezati, in kliknite Povezovanje v programu AdWords.
5. Na enega od spodnjih načinov izberite račune AdWords, ki jih želite povezati z znamko Analytics.
Potrdite polja poleg računov AdWords, ki jih želite povezati z znamko Analytics.
google adwords, google anayltics
6. Kliknite Naprej.
7. V razdelku Konfiguracija povezave vnesite Naslov skupine povezav in spodaj pod Povezava aktivirajte želeni Prikaz.
8. Kliknite gumb Poveži račune.
google adwords, google anallytics

Vaša računa sta zdaj povezana. Če ste izbrali, da želite pustiti samodejno označevanje vklopljeno (priporočeno), bo orodje Google Analytics samodejno začela povezovati vaše podatke iz programa AdWords s kliki strank.

Za več vprašanj in pomoč pri ustvarjanju novega Google Analytics računa ali povezavi računov, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Tina Capuder

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike