Home » Izdelava spletnih trgovin » 5 napak, ki lahko zaustavijo vašo prodajo v spletni trgovini

5 napak, ki lahko zaustavijo vašo prodajo v spletni trgovini

Pri izdelavi spletne trgovine, za katero želimo, da jo obiskovalci sprejmejo za svojo, moramo vsaj malo “razumeti” človeško psihologijo in hkrati upoštevati, da je določene zadeve potrebno testirati. Na primer: kako ljudje gledajo, brskajo in raziskujejo vašo spletno trgovino, kaj jim je všeč, čemu se izogibajo in konec koncev, kateri elementi pripomorejo k večji prodaji … Testiranje pa je tisto, ki potem določeno razporeditev elementov potrdi ali ovrže.

Danes vam bom predstavila 5 napak, katere so prepogoste, da bi jih samo ošvrknili. Zato jih le preberite.

1. Pomanjkanje jasnega nagovora

Jasni nagovor je najpomembnejši, ko pride obiskovalec na vašo spletno trgovino in tukaj se človek odloči ali bo brskal dalje ali ne. Jasni nagovor naj bo sestavljen iz močnih argumentov zakaj naj bi obiskovalec pri vas kaj kupil – glede na to, da je v teh časih konkurenca na vseh področjih pestra. Večina jih nima nagovora in če primerjamo rezultat med stranjo, ki ima jasen nagovor in tisto, ki ima slabega ali pa ga sploh nima je velika.

2. Nejasni opisi produktov

Zavedamo se, da so opisi produktov zelo pomemben dejavnik pri nakupu ampak v večini primerov so ti ali nejasni ali pa jih sploh ni. Nielsen group je prišla do zanimivih rezultatov, ko so izvedli študijo koliko časa obiskovalci gledajo fotografijo in koliko časa opis. Rezultat je, da so 18% časa ogledovali slike in 82% časa pa so namenili opisom produktov. Zato ne bodite skopi, kajti to vam lahko prinese boljšo prodajo kot konkurentu.

3. Neznanje pri uporabi dobrih fotografij

Če prodajate produkte, ki večinoma temeljijo na slikah, potem se tukaj morate potruditi in ponuditi najboljše kar se da. Visual Website Optimizer je napravil raziskavo kako se poveča prodaja na spletnih trgovinah, ko so uporabili boljšo kvaliteto fotografij. Na spletni trgovini so naredili, da se ti prikaže večja fotografija, ko greš čez sliko z miško. Nekaj časa so jo testirali in ugotovili, da se je prodaja povišala za 9,46%.

Zato si zapomnite, da bodo dobre in kvalitetne fotografije velik del vaše prodaje, zato tega ne zanemarite zato investirajte v dobre fotografije!

4. Ni vizualne hierarhije

Ne rabite biti dizajnerji, da bi razumeli kako pomembna je vizualna hierarhija v vaši spletni trgovini. Ko je jasno kaj je glavna kategorija in kaj so podkategorije, oz. ali naj bodo to samo naslovi -vedno mora biti jasno kam kaj spada, kajti edino tako se bodo obiskovalci lažje znašli in navigirali po vaši spletni trgovini. Prav tako ne pozabite eksperimentirati z barvami. O barvah gumbov smo pisalni v članku Katera barva gumbov dobi več klikov?

TechWyse je naredil test z letakom na spletni strani, ki promovira popravilo tovornjakov. Letak so postavili na spletno mesto (brez aktivnih povezav) in merili, kam so uporabniki najbolj pogosto klikali.

spletni letak, spletna trgovina, spletne trgovine, shop123

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na podlagi ugotovitev kaj so obiskovalci klikali, so pri tem podjetju takoj naredili spremembe in videli kako se po tej spremembi odzivajo obiskovalci.

spletni letak, spletna trgovina, spletne trgovine

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Ne izgleda zaupanja vredna

Če želite imeti čim večjo prodajo in se kosati z največjimi, morate vedeti sledeče: prepoznavnost njihovih blagovnih znamk omogoča, da so v obiskovalčevih očeh že po defoltu vredni njihovega zaupanja. Seveda tudi predvsem zaradi tega, ker obiskovalci že veliko izvedo še preden pridejo na spletno trgovino – preko oglasov, reklam, dobrih del …

Tudi, če vi sami pri sebi veste, da ste zaupanja vredni, tega širša množica mogoče še ne ve. Zato se tukaj pojavi potreba po oglaševanju in temu sledi tudi večja prepoznavnost. Ko naredite novo spletno trgovino to ni konec ampak šele začetek. Seveda rabite obiskovalce! Najhitrejša pot je, da se poslužite Google oglaševanja, kajti preko tega oglaševalskega kanala boste z dobro kampanjo prejeli veliko potencialnih kupcev, hkrati pa boste imeli veliko možnosti za gradnjo zaupanja in prepoznavnosti znamke.  Podkrepite vašo spletno trgovino še z mnenji zadovoljnih strank, objavami v medijih ter zanimivosti o vašem podjetju.

Pod črto smo ugotovili, da je potrebno veliko testirati in nikoli ne misliti, da ko smo izdelali spletno trgovino, da smo s tem naredili vse. Tukaj se vse šele začne! Naredite si to poslovno pot prijetno in seveda dobičkonosno.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,

Urška Ujc

spletnik-blog-izdelava-spletnih-trgovin