Home » Izdelava spletnih trgovin » Kako izbrati pravega ponudnika za izdelavo spletne trgovine?

Kako izbrati pravega ponudnika za izdelavo spletne trgovine?

Ste na točki, ko ste se določili, da boste imeli spletno trgovino. Najprej se pozanimate pri svojih prijateljih, znancih če kdo pozna koga, ki pozna koga, ki zna narediti spletno trgovino. Potem greste najbrž še na pravo stran Google iskalnika, vtipkate ključno besedo “izdelava spletne trgovine” in prvim petim ali desetim pošljete povpraševanje. In vaš končni izplen je en kup enih ponudb, ki se razlikujejo samo po ceni. In ker niste strokovnjak na področju interneta in spletnih trgovin je vaša odločitev odvisna od cene. A kaj jo je pri izbiri pravega ponudnika pomembno mnogo več kot le cena!

 

Najbrž tudi vi niste tako bogati, da bi kupovali poceni, kajne?

Ravno zato v današnjem članku nekaj primerjav med tem, če za izdelovalca spletne trgovine izberete dražjo ponudbo, ki je spletna agencija, ali pa cenejšo, ki jo bo naredil študent, znanec, od bratranca sin, ki je ravnokar končal računalniško srednjo šolo. Oh, že sliši se nič kaj obetavno. Poglejmo katere so bistvene razlike če se odločite, da boste izdelavo prepustili spletni agenciji ali pa študentu. Oziroma nekomu, ki zna zgolj in le programirati.

spletna trgovina, spletne trgovine, shop123, izdelava spletne trgovine

Končna cena (skrita ali znana vnaprej?)

Končna cena je pri spletni agenciji znana v naprej. To pomeni, da ko podpišete pogodbo (zaradi pravic in dolžnosti obeh strani) veste kakšen finančen zalogaj bo to za vas. No, vedno so možne nadgradnje, ki zahtevajo nov finančen vložek, a o tem se po končanem projektu odločate sami. Največkrat so osnovne in nekaj naprednih funkcionalnosti definirane že v pogodbi in se o tem z vami podpisom pogodbe tudi pogovorijo. Nobenih skrivalnic.
Če vam spletno trgovino dela programer ali dva programerja, potem končna cena ni nikoli znana, ker ne obstaja. V praksi se največkrat zgodi, da za izdelavo spletne trgovine odkrivajo toplo vodo, sami programirajo, za kar so stroški bistveno večji kot če vam spletno trgovino izdela agencija. Začetni strošek je mogoče nižji, na prvi pogled, ampak, ko se spletna trgovina začne graditi, so ves čas izdelave potrebne nove nadgradnje, novi moduli in to vas na koncu stane mogoče več kot ste planirali. In če z njimi nimate podpisane nobene pogodbe o pravicah in dolžnosti se lahko obrišete pod nosom. Tako to je v praksi.

Urejevalnik spletne trgovine

V kolikor se odločite za to, da vam spletno trgovino naredimo mi, vam poleg trgovine pripada enostaven in napreden urejevalnik, ki vam omogoča, da spletno trgovino urejate sami. Ne da bi za to potrebovali programersko znanje!
V kolikor pa vam bo spletno trgovino naredil programer, ki sam razvija, programira, boste težko sledili njegovemu urejevalniku saj bo po vsej verjetnosti od vas zahteval znanje programiranja in poznavanje kode. In če tega ne znate – mu boste morali vsako spremembo plačati. In naj vas na tej točki spomnim, da ena programerska ura v povprečju stane 40€ + DDV!

Tehnična podpora

Najbolj boleče je, ko nas pokličejo stranke in pravijo, da svojih izdelovalec spletnih trgovin ne dobijo na telefon. Radi bi le zamenjali sliko, dodali nov opis ali nov izdelek. In tega ne morejo narediti že tri tedne!
Vsaka večja agencija se zaveda, da je podpora pri spletni trgovini zelo pomembna, zato jih vedno lahko pokličete – pa ne samo to, tudi vedno se vam bo javil nekdo! Pri nas je tako, da vam je tehnična pomoč in podpora na voljo vsak dan med 8 in 17 uro, vedno pa nam lahko tudi pišete. In odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času!
Če pa vam spletno trgovino izdeluje en človek, ali pa sta v pisarni dva, obstaja velika možnost, da ne boste našli nobenega. Sploh v času poletnih počitnic, med prazniki, pred in po božiču … Vam pa se bo mudilo. :S

Poleg tega si pri nas lahko vedno pomagate z video vodiči, ki vas bodo po korakih usmerjali do rešitve, ki jo potrebujete!

Formalno pravna zaščita

V kolikor sklenete posel z agencijo, se to ne bo zgodilo brez pogodbe. Pa ne zato, da bi vam skrili drobni tisk, ampak zato, da se ob podpisu določijo pravice in dolžnosti za obe strani, ki pogodbo podpišeta. Tako ste vi kot naročnik zaščiteni, agencija pa vam da zagotovilo, da bodo opravila dela, ki so navedena na pogodbi.
Če pa pogodbe ni (dogovor v tem primeru ni vreden nič) pa ni ne pravic ne dolžnosti niti za eno niti za drugo stran in tako se lahko stroški povečujejo, prav tako pa z njimi raste vaše nezadovoljstvo. Če se želite biti na spletu uspešni, delati dober posel in biti pri tem čim bolj učinkoviti, potem se tega lotite resno.

Pridobivanje pravih obiskovalcev

Ena bistvenih razlik med tem, da vam spletno trgovino naredi agencija in ne programer pa je v nečem kar sploh ni povezano s spletno trgovino. Pridobivanje obiska v trgovino je ključnega pomena za uspeh vaše spletne trgovine. In največkrat se zgodi, da taki ljudje ne poznajo delovanja celotnega spletnega ekosistema, kar je logično – on se spozna na svoj del posla. Agencija pa ima v svojem obsegu oddelke za različne aktivnosti (marketing, programiranje, trženje, administracijo, pravni oddelek… )
V primeru, da pa izberete enega izdelovalca, ki je strokovnjak na svojem področju vam ne bo znal pomagati in vam svetovati pri ključnem elementu vaše nove trgovine – pri pridobivanju potencialnih kupcev v vašo trgovino!

Tako kot ni vseeno kdo in kako vam zgradi hišo, ni vseeno kdo in kako vam naredi spletno trgovino. Ko se odločate med različnimi ponudniki imejte v mislih, da je spletna trgovina investicija, da so to temelji na katerih boste gradili vaš uspeh na internetu.

V primeru, da imate še kakšno vprašanje na to temo me pokličite na 080 33 39, mi pišite na info@spletnik.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec!

Pa srečno,
Andreja Ogrinc

spletnik-blog-izdelava-spletnih-trgovin