Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Kako ugotoviti, kateri vir obiska je za vašo spletno trgovino najboljši?

Kako ugotoviti, kateri vir obiska je za vašo spletno trgovino najboljši?

Kategorija “pridobitev” je ena najpomembnejših metrik v Google spletni analitiki. S to metriko bomo učinkovito merili uspešnost naših oglaševalskih akcij, saj bomo z rezultati lahko še bolje razumeli uporabnike svojega spletnega mesta.


Da bi si te podatke lahko ogledali, se prijavite v Google Analytics račun in na levi strani izberite kategorijo »pridobitev« ter nato izberite »pregled«. Odprla se vam bo nadzorna plošča, na kateri boste videli informacije o svojih uporabnikih, spodaj pa vam predstavljamo, kaj pomenijo podani termini. Če pa vam ustvarjanje Google Analytics računa dela težave, preberite kako lahko to naredite sami. 
google analytics, google analitika, google statistika

 

Google spletna analitika pridobitev vaših obiskovalcev kategorizira kot:

Neposredni obiskovalci – (Direct traffic) – obiskovalci, ki so na vašo spletno stran prišli neposredno z vpisom vašega spletnega naslova (URL) v spletni brskalnik ali so kliknili na povezavo do vašega spletnega mesta.
Plačano iskanje (Paid search) – predstavlja obiskovalce, ki so spletno stran obiskali s klikom na oglas (npr. Google oglaševanje).
Neplačano iskanje (Organic search) – obiskovalci, so na na našo spletno stran prišli z iskanjem po ključnih besedah v spletnih iskalnikih in so kliknili na t.i. organski oz. neplačan rezultat iskanja.
Družabno omrežje (Social) – obiskovalci, ki so na našo spletno stran prišli preko družbenih medijev.
Napotitev (Referal) – uporabniki, ki so na drugih spletnih straneh kliknili povezavo, s katero so bilo preusmerjeni na našo spletno stran.

 

Analiza podatkov

Podatki vam, seveda, popolnoma nič ne pomenijo, če jih ne analizirate. Iz poročila lahko razberemo, iz katerega vira prihajajo naši »kakovostnejši« obiskovalci in na tak način bolje planiramo svoje oglaševalske kampanje.

google analytics, google statistika, google analiza

Pridobitev – nam pokaže število obiskovalcev iz posameznega vira. V našem primeru smo največ obiskovalcev dobili s plačljivim iskanjem – Google oglaševanje.
Vedenje – pri tej meritvi lahko razberemo pomembno meritev, imenovano Stopnja obiskov ene strani (Bounce rate). Ta meritev predstavlja obiskovalce, ki so vašo spletno stran zapustili takoj ob vstopu na vstopno stran – ne da bi izvedeli kakšno interakcijo na spletni strani. Višja je številka, več obiskovalcev je spletno stran takoj zapustilo.
Stopnja konverzije – tukaj lahko preberemo, s katerega vira prihaja največ naših dejanskih kupcev oz. uporabnikov. To so namreč tisti, ki so na naši spletni strani dokončali želeno akcijo – nakup, izpolnjen kontaktni obrazec ali kaj drugega.
V našem primeru vidimo, da največ naših kupcev pravzaprav tistih, ki so na našo spletno stran prišli neposredno (z vpisom URL naslova).

Povzetek

Google spletna analitika nam omogoča, da analiziramo, s katerega vira na našo spletno stran pridobimo največ kakovostnih uporabnikov. S temi podatki lahko bolje načrtujemo svoje oglaševalske akcije in več pozornosti posvetimo tistim, ki so za nas bolj relevantne in nam prinašajo kakovostne uporabnike.

V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.

Želim vam veliko uspeha,

Jernej Petek