Home » Izdelava spletnih trgovin » Kako pridobivati kontakte obiskovalcev spletne trgovine, čeprav ti ne kupijo ničesar?

Kako pridobivati kontakte obiskovalcev spletne trgovine, čeprav ti ne kupijo ničesar?

Imate spletno trgovino, skrbite, da je nanje veliko obiska, a še vedno je kar 98% takih obiskovalcev, ki v spletni trgovini ne naredijo ničesar. Čeprav jih je vaša ponudba zanimala, se niso odločili, da bi opravili nakup, niti se niso odločili, da bi se prijavili na e-novice. In tako sta obe strani ostali praznih rok.

In ravno zato je čas, da začnete intenzivno razmišljati o tem kako boste od obiskovalcev spletne trgovine (za katere plačujete) dobili vsaj e-mail naslov ter jih v prihodnosti pripravili do tega, da se:

a.) vrnejo v vašo spletno trgovino

b.) postanejo vaši kupci

A brez, da bi jim nekaj ponudili v zameno za njihov e-mail se žal ne bo zgodilo nič. Saj veste – brez nič ne bo nič.

V spletnem slovarju obstaja izraz za take prijeme in sicer se imenuje “zajemalec kontaktov” (po angleško je to “lead generator”). Kontakte zajemamo tako, da jim v zameno za njihov e-mail naslov ponudite nekaj kar jih zanima in je hkrati brezplačno. V praksi poznamo kar nekaj takih zajemalcev kontaktov, danes si bomo pogledali najbolj pogoste zajemalec kontaktov, torej take, ki so se v praksi izkazali za najbolj učinkovite.

spletna trgovina, spletne trgovine, lead generator, zajemalci kontaktov

E-priročnik

Sigurno ste si prenesli vsaj enega. Najmanj enega. Ali pa samo enega. E-priročnik si bodo prenesli tisti, ki jih zanima več o vaši panogi, ki so bolj radovedni in se želijo pred nakupom prepričati, da imate znanje o produktu, ki ga prodajate. Podjetja e-priročnike izdeluje zato, da v njem združijo vse potrebne in koristne informacije na enem mestu, hkrati pa si tako omogočijo, da pridobijo kontaktni e-mail naslov od potencialnega kupca. E-priročnik je zakladnica znanja. A ne pretiravajte. Naj le ta ne bo predolg, naj bo kratek in jedrnat. Opremite ga tudi s slikovnim materialom, saj veste, da slika pove več kot 1000 besed. Ustrezno ga poimenujte (s ključno besedo), da ga bodo Google pajki našli.

E-katalog

V praksi je tako, da ima veliko podjetij že v naprej pripravljene kataloge, ki jih dobijo od proizvajalcev, dobaviteljev, poslovnih partnerjev. In tu pot do zajema kontaktov še lažja – e-katalog ustrezno poimenujte in ga objavite v spletni trgovini. Seveda, pogoj, da ga obiskovalci dobijo je, da pustijo svoj kontakt.

Spletni seminar (webminar)

Seminar, ki se izvaja na daljavo, preko vašega računalnika. Udeleži se ga lahko vsak, ki se nanj prijavi, število mest je v tem primeru neomejeno. Podjetja tak način prenosa znanja uporabljajo zato, ker želijo širši množici predati večjo količino znanja, ki je ni mogoče stisniti v e-priročnik sploh pa ne v e-katalog. Poleg tega pa je to za podjetje minimalen strošek v primerjavi s pravimi seminarjem, zato je vedno bolj popularen in zanimiv. Ljudje imamo radi nova znanja, še raje pa imamo če znanje pride do nas v najbolj enostavni možni obliki. Hkrati smo lahko na kavču, ko poslušamo spletni seminar ali pa na počitnicah. Potrebujemo le povezavo do interneta. In spet – tukaj dobite njihov kontaktni e-mail naslov.

Da pa je zajem kontaktov smiseln potrebujete načrt kako boste te e-mail naslove izkoristili sebi v prid. A to je že druga zgodba. Za začetek si preberite članek “zakaj pošiljati e-novice“, več pa kdaj drugič.

Če pa bi želeli informacij več nam pišite na info@spletnik, nas pokličite na 080 33 39 ali pa izpolnite kontaktni obrazec.

Andreja Ogrinc