Home » Izdelava spletnih trgovin » Registracija s Facebookom v spletni trgovini

Registracija s Facebookom v spletni trgovini

Veliko smo že govorili o izboljšavah v spletni trgovini in o tem, kako skrajšati nakupni proces. Zagotovo ste že kdaj obiskali spletno trgovino, kjer ste komaj da našli izdelek zase, ga dodali v košarico in nato vas je čakalo 6 strani dolgih obrazcev v nakupni košarici. Je tudi vaša spletna trgovina takšna? Ste vedeli, da s tem izgubite nekje 70% strank? Tokrat vam bomo pokazali, kako vašim potencialnim strankam prihranimo nekaj klikov in s tem dodatno optimiziramo nakupni proces.

Prvi način je nedvomno modul hitra blagajna. Drugi modul pa je “Facebook prijava in registracija v spletno trgovino”.

moduli v spletni trgovini, moduli za spletno trgovino, spletna trgovina, spletne trgovine, shop123

Registracija v trgovino. Da ali ne?

Ko obiskovalec na vaši trgovini izbere izdelek, ga doda v košarico in nato nadaljuje na zaključek nakupa, ima dve možnosti – bodisi nakupuje kot gost ali pa je pred tem zahtevana registracija in prijava v spletno trgovino. Kaj je za lastnika spletne trgovine bolje? V vsakem primeru morajo vaše stranke enkrat vpisati podatke za dostavo, osebne podatke – v kolikor lahko nakupujejo kot “gost” in se jim pri tem ne ustvari osebni račun na spletni trgovini, bodo ob morebitnem ponovnem nakupu morali ponovno vpisaovati vse podatke. Nepotrebno! Predlagamo vam, da se vaši kupci na spletni trgovini registrirajo, s tem pa se jim podatki shranijo in ponovnega vpisovanja npr. imena, priimka, naslova … ne bo potrebno ob naslednjem nakupu. Poleg tega boste na ta način v svojo bazo dobili podatke o kupcih in jih tako zasledovali z e-mail marketingom.

Kako skrajšati postopek registracije v spletno trgovino?

Facebook modul enostavno namestite na spletno trgovino in vam omogoča, da se vaši kupci na vašo spletno trgovino registrirajo in prijavijo s pomočjo Facebooka. Samo z enim gumbom, se bo vaš kupec na trgovini ustvaril uporabniški račun z imenom, priimkom, e-pošto in ostalimi podatki, če jih imate objavljene na Facebooku. Vse podatke si bo seveda enostavno spremenil oziroma dodal, ki bodo shranjeni v računu in jih ponovno ne bo potrebno vnašati. Kaj ob ponovni prijavi? Samo z enim klikom, bo vsaka vaša stranka prijavljena v spletno trgovino.

Povzetek

Jasno je, da moramo svoj nakupni proces v spletni trgovini skrajšati na minimum, ga optimizirati in si s tem pridobiti večje število zaključenih nakupov. Ogromno je bilo v preteklosti že govora o hitri blagajni (vse postopki nakupa na eni strani), za katero pa se je izkazalo, da nima učinka, če le ta vsebuje preveč zahtevanih podatkov (nepotrebne informacije). Določeni podatki v zaključku nakupa, se lahko izpolnijo samodejno, če je stranka registrirana na spletni trgovini, kar pa je popolnoma enostavno s Facebook modulom.

V kolikor potrebujete pomoč pri instalaciji modula na spletno trgovino, pokličite 01 600 99 30, izpolnite kontaktni obrazec ali pa nam pišite na info@spletnik.si.

Obilo spletnih uspehov vam želim,

Matjaž Sedlar